8. FESTIVAL KOMORNE GLAZBE 2022. / Dvorana Zrinski – Scheier / 25. i 26. kolovoza 2022.

 

Dvorana Zrinski / Scheier

  • četvrtak / 25.8.2022. / 20.00 sati

KLAVIRSKI TRIO NOVINC-OČIĆ-ČALDAROVIĆ

Ivan Novinc – violina

Jelena Očić – violončelo

Srđan Čaldarović – klavir

Ivan Novinc nastupao je solistički i kao član komornih sastava u Hrvatskoj i inozemstvu (Slovenija, Francuska, SAD, Španjolska, Austrija, Italija, Njemačka, Turska, Mexico, Litva, Japan, Švedska, Argentina, Kina, Kanada, Tajland…). Od 1998 g. je prva violina Gudačkog kvarteta Porin, od 2001.  koncertni majstor CANTUS ansambla, od 2002. do 2006. zamjenik je koncertnog majstora Zagrebačke filharmonije, a od 2004. koncertni majstor Zadarskog komornog orkestra. Od 2006. g. koncertira s pijanistom SrĐanom ČaldaroviĆem i s gitaristom Tvrtkom Sarićem. Član je ansambla Zagrebačkih solista od 2016. godine. Sa Gudačkim kvartetom Porin od 2002. godine održao je preko 150 koncerata među kojima valja istaći koncerte u Beču, Salzburškom Mozarteumu, Grazu, Hannoveru, Weikersheimu, turneju po Argentini 2007. godine gdje je kvartet  održao koncerte u Buenos Airesu, Rosariu te Ushuaii, te gostovanje u Kanadi 2010.  Kvartet je 2008. nastupio u ciklusu „ LISINSKI SUBOTOM“  te  na Dubrovačkim ljetnim igrama. Redovito nastupa u sklopu Muzičkog biennala Zagreb te Osorskih glazbenih večeri. Tijekom djelovanja kvartet je praizveo nekoliko djela hrvatskih skladatelja. Kao koncertni majstor Cantus ansambla nastupio je na 160 koncerata. Nastupao je i kao solist uz pratnju ansambla (Koncert za violinu i klavir Albana Berga, The Old Tower of Lobenicht za solo violinu i ansambl američkog kompozitora Gavina Bryarsa). Godine 2006.  Cantus ansamblu je  dodijeljena nagrada „MILKA TRNINA“.

U dva navrata održao je koncerte sa klaviristom Srđanom Čaldarovićem u Sjedinjenim američkih državama (Boston, Washington, Baltimore, Greenville-South Carolina). Duo je 2011. godine gostovao u Kanadi, a 2014. godine na Tajlandu. Surađuje i sa Zagrebačkim puhačkim kvintetom s kojim je 2011. nastupio na Dubrovačkim ljetnim igrama izvevši komorni koncert za violinu i puhački kvintet Borisa Papandopula. Tijekom svoga koncertnog djelovanja surađivao je s nizom istaknutih umjetnika: Dunja Vejzović,  Monika Leskovar, Stefan Milenković, Enrico Dindo, Petrit Ceku.

Usavršavao se na majstorskim tečajevima kod prof. Maxima Fedotova, na seminarima STRINGS ONLY u Zadru kod prof. Maje Dešpalj-Begović, prof.  Valtera Dešpalja,  M. Maurera, O. Shourgota, L. Honda te u Austriji kod članova znamenitih kvarteta Amadeus, Alban Berg, Bartok, Janaček i Praški kvartet.

Od 2012. godine održava majstorske tečajeve u Pučišćima na otoku Braču. Član je prosudbenih komisija violinističkih natjecanja. Ostvario je velik broj snimaka autorskih djela hrvatskih i stranih autora za Hrvatski i Austrijski radio te za izdavačku kuću CANTUS.

Jelena Očić, hrvatska violončelistica naišla je na odobravanje publike i kritike na tri kontinenta. Njeno je energetsko, poetsko i virtuozno sviranje poput kaleidoskopa boja i emocija. Njezin učitelj Bernard Greenhouse, osnivač velikog Beaux Arts Trija, hvalio ju je kao „jednu od značajnih čelističkih talenata današnjice“, dok ju je Siegfried Palm, utjecajna čelistička figura 20. stoljeća, oslovio kao „jednu od obećavajućih interpreta Nove glazbe“.

Očić nastupa kao solistica u suradnji sa internacionalnim filharmonijskim orkestrima i komornim ansamblima te redovito izvodi recitale u Istočnoj i Zapadnoj Europi, Sjedinjenim Američkim Državama te Aziji. Komorno je, među ostalima, surađivala sa Konstantinom Boginom, Vladimirom Mendelssohnom, Joséom Gallardom, Juliusom Bergerom, Pavelom Vernikovim, Yuri Gandelsmanom, Marcom Rizzijem, Federicom Lovatom i nedavno preminulim Greenhousom kojemu je posvetila izvedbu Beethovenove Kreutzner sonate u obradi Carla Czernyja.  Česti je član žirija na internacionalnim natjecanjima.

Violončelistici su brojni kompozitori (Cornell, Šenderovas, Sorg, Prohaska itd.) posvetili djela. Snimke u suradnji sa pijanistom Federicom Lovatom, pod etiketom Challenge Classics, dobile su visoke ocjene kritičara, a uključuju djela Ginestera, Hindemitha, Kabalewskyog, Šenderovasove Songs of Shulamith, odabrana Bachova djela iz zbirke Dobro ugođeni klavir u obradi Ignaza Moschelesa te Czernyjevu obradu Beethovenove Kreutzner sonate. Najrecentniji CD, posvećen djelima iz razdoblja baroka, snimila je u suradnji sa sestrom, hrvatskom orguljašicom Ljerkom Očić.

Također, Jelena Očić predaje na Musikhochschule u Mannheimu sa titulom počasnog profesora, a njezini studenti bilježe velike uspjehe na internacionalnim natjecanjima (Markneukirchen, Lutoslawski Grand Prix, Oldenburg itd.) te kao  članovi orkestara u velikim europskim gradovima (Rim, München, Weimar itd.). Od jeseni 2014., Jelena Očić  predaje na Konzervatoriju u Amsterdamu.

Srđan Čaldarović, počeo je svoje glazbeno obrazovanje u glazbenoj školi “Pavao Markovac” u klasi prof. Jelice Kuzmin. Studirao je na Muzičkoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu, gdje je i diplomirao klavir, u klasi prof. Vladimira Krpana (1995.). Usavršavao se na Indiana University School of Music u Bloomingtonu, SAD, u klasi prof. Leonarda Hokansona (1996.) te na Trinity College of Music u Londonu, u klasi prof. Philipa Fowkea (2001.) i na kraju magistrirao na uglednom američkom sveučilištu University of Miami, Florida u klasi prof. J. Roberta Floyda (2002.). Koncertnu vještinu nadalje razvija na međunarodnim tečajevima Evgenija Timakina, Jerome Rosea, Waltera Groppenbergera, Sequeire Coste, te se u međuvremenu ističe svojim svestranim solističkim i komornim nastupima, na kojima potvrđuje opravdanost osvojenih nagrada i laskavih kritika. Često gostuje na međunarodnim festivalima „Carl Orff“ u Italiji i „Westfalen Classics“ u Njemačkoj. Redovito održava solo recitale po Sjevernoj Americi, Europi i Jugoistočnoj Aziji. Član je žirija pijanističkih natjecanja u Hrvatskoj i inozemstvu. Od 2005. godine, Čaldarović djeluje kao docent, a od 2019. kao redoviti profesor na Muzičkoj akademiji u Zagrebu. Dobitnik je nagrade „Milka Trnina“ za umjetničku djelatnost 2013. godine.

ONE / tri soprana

Ana Zebić Kostel

Mima Karaula

Mia Domaćina Topalušić

TRI SOPRANA „ONE“

Tri soprana okupljene su pod nazivom ONE – Ana Zebić Kostel, Mima Karaula i Mia Domaćina Topalušić. Završile su solo pjevanje na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, a povezuje ih i činjenica da su zaposlene u Zboru Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu. Iza svake od njih stoji niz uloga i godina scenskog iskustva. Ostvarile su uloge u nekima od najpoznatijih opera kao što je Nikola Šubić Zrinjski, Ljubavni napitak, Čarobna frula, Carmen… Kao trio djeluju dvije godine te su ostvarile nekoliko zapaženih nastupa od kojih izdvajamo nastup u Klovićevim dvorima te Gala Božićni koncert kao gošće Gianniu Gamulinu. Izvode program koji sadrži neke od najljepših arija iz operne literature u kombinaciji sa arijama iz opereta i mjuzikala te poznatih filmova.

Ana Zebić Kostel rođena je u Splitu. Osnovnu školu pohađala je u Kaštel Starom, a srednju – Prvu jezičnu gimnaziju – u Splitu. Glazbeno obrazovanje počinje 2001. godine kada upisuje glazbenu školu „Josip Hatze“ u klasi Sanje Erceg Vrekalo. Za vrijeme glazbenog obrazovanja osvajala je brojne nagrade na natjecanjima mladih glazbenika, između ostalog prvu državnu nagradu u Dubrovniku 2008. godine. Sudjelovala je kao aktivni polaznik na brojnim majstorskim seminarima kod eminentnih vokalnih pedagoga; Lidija Horvat Dunjko (Zagreb), Gerhard Zeller (Beč), Olivera Miljaković (Beč), Vlatka Oršanić (Slovenija), Vitomir Marof (Zagreb), Paolo de Napoli (Italija), Silvia dalla Benetta (Italija). Godine 2007. upisuje Muzičku akademiju, a iste je godine diplomirala na Ekonomskom fakultetu u Splitu. Za vrijeme tog studija dodijeljena joj je stipendija Sveučilišta u Splitu za iznimno studentsko postignuće. Godine 2011. diplomirala je u klasi Lidije Horvat Dunjko na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, a 2012. magistrirala u klasi Giorgia Suriana sa ulogom Adine u operi Ljubavni napitak G. Donizettija u produkciji Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu. Od 2007. godine stalna je članica opernog zbora Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu. U istom kazalištu ostvaruje i solističke uloge: Frasquita u operi Carmen G.Bizeta, Gilda u operi Rigoletto G.Verdija, Papagena u operi Čarobna frula W.A.Mozarta, Jelena u hrvatskoj operi
Nikola Šubić Zrinjski I. pl. Zajca, Gianetta u operi Ljubavni napitak G. Donizettija… Svoju prvu suradnju sa Zagrebačkim gradskim kazalištem Komedija ostvarila je 2011. gdje je imala glavnu ulogu u opereti Đerdan Jakova Gotovca za koju je nominirana za Nagradu hrvatskog glumišta u kategoriji mladih umjetnika do 30 godina. Dvije godine kasnije utjelovljuje još jednu glavnu ulogu u kazalištu Komedija, a to je Marica u Splitskom akvarelu Ive Tijardovića.

Mima Karaula svoje glazbeno obrazovane počinje u Glazbenoj školi Vatroslav Lisinski. Potom upisuje Muzičku akademiju u Zagrebu u klasi prof. Ljiljane Molnar Talajić. Nakon toga upisuje umjetničko usavršavanje, smjer opera , u klasi prof. Martine Zadro. Sudjelovala je na nekoliko natjecanja u Hrvatskoj i inozemstvu, te osvojila 1. nagradu na međunarodnom pjevačkom natjecanju Lav Mirski. Stalna je članica zbora HNK u Zagrebu, te je u istom kazalištu ostvarila nekoliko solističkih uloga. Njeguje i koncertnu karijeru i ima mnogo uspješnih koncerata iza sebe u raznim sastavima. Dugi niz godina bavi se i sinkroniziranjem animiranih filmova. Članica je trija ONE.

Mia Domaćina Topalušić rođena je u Splitu. Osnovnu školu završila na otoku Šolti, a srednju školu – Opću gimnaziju „Marko Marulić” i Srednju glazbenu školu „Josip Hatze“ (Teoretski odjel i  Solo pjevanje ) završila u Splitu. Godine 2006. upisala Muzičku akademiju u Zagrebu, s najvećim brojem bodova, prva na listi. Preddiplomski studij solo pjevanja  završava 2010. s pohvalom (Cum  laude), a 2011. stječe akademski naziv magistra muzike, također s pohvalom (Cum laude) u klasi prof. Vlatke Oršanić.

Dobitnica je 1. nagrade na županijskim natjecanjima (Zagreb, 2003.; Varaždin, 2007.; Sisak, 2009.), a na državnim natjecanjima (Dubrovnik 2003., 2007. i 2009.) osvojila jednu 3. i dvije 2. nagrade. Godine 2010. ulazi u polufinale  na Međunarodnom pjevačkom natjecanju Mikulaš Schneider-Trnavsky u Slovačkoj. Na Internacionalnom natjecanju za mlade operne pjevače PREMIO SPIROS ARGIRIS (Sarzana Opera Festival 2012 ) u  Italiji, ulazi među deset najboljih mladih pjevača iz cijelog svijeta i dobiva ulogu Giannette u operi: “L’ELISIR D’AMORE“ Gaetana Donizettia te osvaja Masterclass s pozntim opernim pjevačima: Raina Kabaivanska, Giuseppe Sabbatini, Enzo Dara.

U rujnu 2013. ušla je u polufinale na 2. hrvatskom natjecanju mladih glazbenih umjetnika „Boris Papandopulo“ a 2014. sudjelovala je na međunarodnom natjecanju «Ferruccio Tagliavini» u Deutschlandsbergu, Austrija. U lipnju 2018. prolazi u finalne krugove 37. međunarodnog natjecanja Hans Gabor Belvedere u Jurmali, Latvija, a u listopadu iste godine ulazi u polufinale  Međunarodnog pjevačkog natjecanja GABRIELE BEŇAČKOVE u Češkoj. U listopadu 2019. sudjeluje na opernom festivalu Festival der jungen Stimmen uz brojne talentirane mlade pjevače iz cijeloga svijeta  s kojima je imala koncerte u Bernu, Zurichu, Baselu, Wiesbadenu i Sigriswilu . Usavršavala se na brojnim seminarima poznatih pedagoga za lied i operu (Gerhard Zeller, prof. V. Oršanić;  Marvina Keenze; Giorgio Surjan; Olga Šober; John Blake;  dr. Larry Alan Smith; Raina Kabaivanska ; prof. Elisabeth Vidal ; bass-bariton prof. Andre Cognet (Festival de Nice); prof. Helena Lazarska (International Summer Academy Mozarteum);  pof. Dunje Vjezović;  Fiorenze Cedolins; Silvie Dalla Benetta; Georgina von Benza). Solističke nastupe imala je diljem Hrvatske i u inozemstvu (Slovenija, Njemačka,  Austrija, Francuska, Italija, Amerika ( uloga Grillette u operi J.Haydna : „Der Apotheker“ – Golden Gate Opere ,  San Francisco),  Kina (u sklopu Festivala hrvatske gastronomije održala niz solističkih koncerata), Švicarska). Sudjelovala je u raznim akademskim projektima: uloga Giannette – G. Donizetti: “L’Elisir d’amore“ u Kazalištu „Komedija“ ;  solo sopran – J. Haydn:“ Nelson misa“; uloga Kraljice noći – W. A. Mozart: “Čarobna frula“; Kantata : “Salve regina“ ,  J. G .Bajamontija. Nekoliko godina radi u HNK-u Zagreb kao članica zbora, a kao solistica nastupala je u operama  G. Puccini: „Triptih“ (prima Conversa i  sestra Osmina); G.Verdi: „Rigoletto“ (grofica Ceprano);  G. Puccini: „La Boheme“ (Musetta); G. Donizetti: “L’Elisir d’amore„ (Giannetta);  Lukas Foss: „Upoznavanja i rastanci“ (Glas);  W. A. Mozart: “Don Giovanni“ (Zerlina); E. Humpertinck: „ Hänsel und Gretel“ (Ivica i Marica) Taumännchen (Rosuljak);  B. Smetana: „Prodana nevjesta“ (Esmeralda);  Frédéric Verrières “Mimi”- uloga Mimi2; G. Verdi: ”Don Carlos” (Tebaldo).

Već 14. godinu za redom uspješno organizira koncert na Šolti – „Opera u ljetnoj noći : Mia Domaćina i gosti“  na kojem su joj gosti mladi kolege pjevači u usponu te sa njima izvodi razne dijelove iz poznatih opera, mjuzikala, opereta…

Ulaznica: 30,00 kuna / 3,98 € 

Učenici, studenti, umirovljenici, organizirani posjet (10 i više) – 20,00 kuna / 2,65 €

  • ULAZNICE U PRODAJI NA BLAGAJNI CENTRA ZA KULTURU.

 

Dvorana Zrinski / Scheier

  • petak / 26.8.2022. / 20.00 sati

AD GLORIAM BRASS

Mario Lončar – trublja

Luka Buljan – trublja

Peter Firšt – trublja

Srđan Peić – rog

Mario Šincek – trombon

Ivica Geček – tuba

 

Ad Gloriam Brass ansambl je šestorice limenih puhača sastavljen od članova orkestra Opere HNK u Zagrebu, Simfonijskog orkestra HRT i Zagrebačke filharmonije. Osnovan je 1993.godine i od tada neprekidno djeluje u ponešto izmijenjenom sastavu. Njihov repertoar čine djela europskih i hrvatskih majstora renesanse i baroka (F. Sponga, V. Jelić, J. Clarke, H. Purcell, G. F. Handel, J. S. Bach), te djela suvremenih hrvatskih autora, od kojih su neka posebno napisana za ovaj ansambl (A. Klobučar, B. Šipuš, S. Dedić, M. Miletić, A. Igrec…). Osobito je vrijedno istaknuti pet praizvedenih kompozicija starohrvatskoga majstora Franceska Sponge Uspera na Osorskim glazbenim večerima 1997., 1998. i 1999. godine čime je “Ad Gloriam brass” dao svoj doprinos očuvanju i predstavljanju hrvatske glazbene baštine. Uz mnogobrojne solističke koncerte i nastupe (Osorske glazbene večeri, Varaždinske barokne večeri, Dječji festival Šibenik, Zagrebački barokni festival, Salon Očić-Zagreb, Večeri u Donatu-Zadar, München, Sarajevo, Skopje, Split, Poreč, Lubenice, Čakovec, Sisak, Rovinj, Dani hrvatske glazbe (Opatija, Pula)), koncerte sa eminentnim hrvatskim umjetnicima (Lidija Horvat-Dunjko, Mario Penzar, Igor Lešnik, Zagrebački kvartet saksofona…) i zborovima (Sv. Marko, Palma), ansambl je sudjelovao u nizu emisija snimljenih za Hrvatski radio i televiziju, a neke izvedbe zabilježene su i na dva CD-a.

TRIO DRACLIN-HAVELKA-BILIĆ

Dora Draclin – oboa

Anthony Havelka – violončelo

Stipe Bilić – klavir

Dora Draclin svoje glazbeno obrazovanje počela je u glazbenoj školi Pavla Markovca u Zagrebu gdje je učila obou u klasi prof. Nevenke Presečan Arvay. Nakon mature upisuje studij oboe na Muzičkoj Akademiji u Zagrebu u klasi profesora Branka Mihanovića, a polazi satove oboe i kod docenta Daria Golčića. Za vrijeme školovanja osvaja nagrade na regionalnim, državnim i međunarodnim natjecanjima. Sudjeluje na brojnim solističkim, komornim i orkestralnim koncertima, između ostaloga i u rektorovom nagradom nagrađenim projektima triju umjetničkih akademija – „Ivan Grozni“ i „Carmen“, u sklopu ciklusa Mladi glazbenici u Matici hrvatskoj, u salonu Očić, na tribini Darko Lukić, a s komornim sastavima nastupa i na raznim kulturnim festivalima diljem Hrvatske. Za vrijeme studija dvije godine zaredom bila je dobitnica stipendije za izvrsnost Sveučilišta u Zagrebu. Godine 2013. magistrirala je s odličnim uspjehom nakon čega se kontinuirano usavršava na oboističkim seminarima u Hrvatskoj i inozemstvu od kojih se ističu najrecentniji – u sklopu „International Oboe Academy“ u Udinama gdje ima priliku raditi s nekima od najvećih oboista današnjice (Domenico Orlando, Alexei Ogrintchouk, Ramon Ortega Quero, Simone Sommerhalder) te „Saline Royale Academy“ u Francuskoj pod vodstvom Alexeija Ogrintchouka. Odmah po završetku studija, Dora stječe iskustvo kao profesorica oboe u nekoliko škola u Hrvatskoj (Omiš, Makarska, Zadar) te kao orkestralni glazbenik u brojnim hrvatskim orkestrima (HNK Split, HNK Zagreb, Simfonijski orkestar HRT-a, Kazalište Komedija, Simfonijski puhački orkestar OSRH, Zagrebački komorni orkestar, Varaždinski komorni orkestar), a trenutno je zaposlena kao profesorica oboe u glazbenoj školi Pavla Markovca.

Anthony Havelka osnovno i srednje glazbeno obrazovanje stekao je u Glazbenoj školi Ivana Matetića Ronjgova u Rijeci gdje je maturirao 2010. godine s odličnim uspjehom, kao violončelist u klasi prof. Maura Šestana te kao teoretičar. Iste godine upisuje violončelo na Umjetničkoj akademiji u Splitu u klasi prof. Mihovila Karuze, gdje je diplomirao 2015. godine s odličnim uspjehom. Pohađao je brojne seminare i majstorske tečajeve kod glazbenih pedagoga (Maja Virant, Illia Laporev, Mihovil Karuza, Yevgeny Xaviereff, Manhattan String Quartet, …). Dobitnik je nagrada na regionalnim i međunarodnim violončelističkim natjecanjima i natjecanjima komorne glazbe. Godine 2012. nastupao je kao solist uz Riječki komorni orkestar. Od 2015. godine radi kao učitelj violončela u Umjetničkoj školi u Poreču, a od 2019. predaje u Glazbenoj školi Karlovac.

Stipe Bilić rođen je u Rijeci 1992. godine gdje je i počeo svoje glazbeno obrazovanje u Glazbenoj školi Ivana Matetića Ronjgova. Magistrirao je klavir na Muzičkoj akademiji u Zagrebu kod profesora Rubena Dalibaltayana (stekavši zvanje magistra musicae), kao i na Sveučilištu za glazbu i izvedbene umjetnosti u Grazu u razredu profesorice Milane Chernyavske. Na istoj instituciji nastavlja svoj postdiplomski specijalistički studij vokalne suradnje (s naglaskom na solo-popijevci) kod Stacey Bartsch, uz težište na povijesnoj izvedbi na fortepijanu u klasi profesorice Katharine Brand. Usavršavao se i kod znamenite pijanistice i pedagoginje Elisso Virsaladze na Scuoli di musica di Fiesole u Italiji. Sudjelovao je na brojnim klavirskim smotrama i natjecanjima u zemlji i inozemstvu na kojima je postigao zapažene rezultate. Na državnim je natjecanjima pet puta osvajao prvu nagradu: 2007., i 2013. g. kao solist, 2008. g. s klavirskim trijom, a 2012. g. s klavirskim duom. Osvojio je prve nagrade i niz posebnih nagrada na pijanističkim natjecanjima: „Daleki akordi“ u Splitu (2005.), ,„Zlatko Grgošević“, u Zagrebu (2008.), „Mladi virtuozi – etide i skale“ u Zagrebu (2012.), „Concorso internazionale Euroregione“ (Udine 2013., s nagradom recitala pod pokroviteljstvom predsjednika Hrvatske i Italije), kao i „Stefano Marizza“ (Trst, 2012. i 2015.).  Godine 2012. nastupao je u okviru otvorenja Festivala hrvatske glazbe u Beču, izvodeći u duu s Vitom Vukov skladbu „Dernek“ Ive Josipovića. Također je sudjelovao na nekoliko međunarodnih pijanističkih natjecanja u kategoriji do 35 godina. Polazio je majstorske tečajeve kod poznatih klavirskih pedagoga kao što su Balàzs Szokolay, Olga Cinkoburova, Arbo Valdma, Noel Flores, Julia Gubajdullina, Grigory Gruzman, Katharina Olivia Brand, Edoardo Torbianelli, Alexey Lubimov, Katharina Brand, Bart van Oort i drugi. Pored niza nastupa u Hrvatskoj, nastupao je u Italiji, Sloveniji, Austriji, Njemačkoj, Poljskoj (u okviru seminara organiziranog od strane Instituta Fryderyk Chopin), Liechtensteinu, Francuskoj, Belgiji, Švicarskoj, Bosni i Hercegovini, Mađarskoj i Ukrajini. Dobitnik je Dekanove nagrade Muzičke akademije u Zagrebu. Član je Hrvatskog društva glazbenih umjetnika kao i Fondacije za povijesne instrumente iz 19. stoljeća „La Nouvelle Athénes” (Pariz, Francuska). Član je ansambla WISE (Wien International Soloists Ensemble), u čijoj koncertnoj sezoni redovito muzicira. Ostvario je niz zapaženih nastupa s duo partnericom, violinisticom i violisticom Andreom Nikolić, posebno u okviru sezone WISE-a u Beču. Muzicira na prvome (online) Festivalu CroArT, kao kulturnom događaju od značaja za Republiku Hrvatsku povodom završetka predsjedanja Vijećem Europske unije. Krajem 2020. Sveučilište za glazbu i izvedbene umjetnosti izdaje nosač zvuka s Bilićevom interpretacijom Mozartove sonate na povijesnom instrumentu (KUG: Klangdebüts).

Ulaznica: 30,00 kuna / 3,98 €

Učenici, studenti, umirovljenici, organizirani posjet (10 i više) – 20,00 kuna / 2,65 €

  • ULAZNICE U PRODAJI NA BLAGAJNI CENTRA ZA KULTURU.

Manifestacija se fotografira i snima.