Režija: Dražen Žarković, Marina Andree Škop

igrani film za djecu, Hrvatska, 2019.

RASPORED PRIKAZIVANJA:

subota 23.3. u 18.00 sati

nedjelja 24.3. u 18.00 sati

utorak 26.3. u 18.00 sati

U jednom trenu život djevojčice Une se sasvim preokrene kada njenog djeda otmu vanzemaljci. U podrumu kuće slučajno otkrije da je djed i sam vanzemaljac čiji se brod davno srušio, a tu je ostao njegov pilot, mali mrzovoljni robot. Una i robot imaju manje od 24 sata da pronađu i spase djeda. “Moj dida je pao s Marsa” je prvi hrvatski SF film za djecu, a premijerno ćete ga moći pogledati na 7. Međunarodnoj reviji filmova za djecu. Primjenjujući najsuvremenije filmske tehnike i u hrvatskoj kinematografiji dosad nezabilježene posebne efekte, ovaj film progovara o temi prijateljstva i ljubavi. Ozren Grabarić kaže: “Ovo je film koji dira u našu ljudskost, a govori o pogubnoj potrazi za savršenstvom zbog koje se čitavo društvo raspada u osamljenosti, pa spas može naći samo u povratku onome najvažnijem – ljubavi, prijateljstvu, iskrenosti.”

Film su producirale Darija Kulenović Gudan i Marina Andree Škop iz zagrebačkog „Studija DIM“ s partnerima iz još šest europskih zemalja, a scenarij potpisuju Pavlica Bajsić Brazzoduro i Branko Ružić prema motivima priče “Moj dida je vanzemaljac” Irene Krčelić. U glavnim su ulogama 12-godišnja debitantica Lana Hranjec te (glasom) jedan od najnagrađivanijih hrvatskih glumaca Ozren Grabarić, a uz njih igraju i proslavljeni norveški glumac Nils Ole Oftebro, velika slovačka komičarska zvijezda Petra Polnišova te mlade hrvatske glumačke nade Sven Barac, Tonka Kovačić, Lucija Šango.

Festivali i nagrade: BeActive Award za najbolji projekt; Prime4Kids&Family Award za najbolji projekt za djecu.

Teme za razgovor: obitelj, prijateljstvo, avantura, pustolovina, znanstveno-fantastični film

Korelacija s nastavnim predmetom: hrvatski jezik – medijska kultura, sat razrednog odjela