Pozivamo vas na prvu post-korona-lockdown izvedbu Dramskog studija Dada predstave KRALJ LEAR i premijeru online predstave DISTANCA.
DRAMSKI STUDIO DADA KAZALIŠNE DRUŽINE PINKLEC
CENTAR ZA KULTURU ČAKOVEC
četvrtak 18.6.2020. u 20 sati
KRALJ LEAR (prema W. Shakespearu i Ulrichu Hubu) Premijera 7. lipnja 2019. u Centru za kulturu Čakovec
Redatelj: Davor Dokleja
Glazba: Zagušljivi Dim
Kostimi
i scenografija: Bojana Vojvodić
Oblikovanje
svjetla: Mario Zelenbaba
Ilustracija: Ivan Munđar
Grafičko
oblikovanje: Bruno Kontrec
Igraju:
Neven Matoša, Asja Vidović, Vita Mikulić, Eva
Marciuš, Matej Žerjav, Ivan Munđar, Jakov Feher, Ivona Marciuš i Mia Gerenčer
O
predstavi:
Pred
vama je jedna od najjezivijih tragedija Williama Shakespearea. Priča je to o
starom kralju koji poludi, o plemiću kojem iskopaju oči (u stilu serije Game of
Thrones) i o tome kako dvije trećine
djece pokuša ubiti vlastite roditelje.
No,
Kralj Lear u interpretaciji Dramskog studija Dada ipak neće biti toliko mračan.
Ulrich Hub poznati je njemački glumac i dramski pisac, a upravo smo njegovu
obradu ove tragedije uzeli i njome se poigrali. Hub je široj javnosti poznat po
svojim interpretacijama Shakespearovih komada i njihovim prilagodbama za djecu
i mlade. U nešto manje od sat vremena provest ćemo vas kroz tragediju i usput
pokušati naučiti još neke manje poznate činjenice vezane uz Williama
Shakespearea.
Riječ je o prvom filmu nagrađivanog i poznatog hrvatskog glumca i kazališnog, a sada i filmskog redatelja, LJUBOMIRA KEREKEŠA u kojem nema tragedije, nema rata, politike, nema ničeg negativnog, a likovi u filmu tu su samo da vas nasmiju i zabave.
*** Prva hrvatska komedija bez fige u džepu! ***
*** Skoro prema istinitom događaju! ***
RASPORED PRIKAZIVANJA:
petak 19.6. u 20.00 sati
subota 20.6. u 18.00 sati
nedjelja 21.6. u 18.00 sati
Trailer :
Režija: Ljubomir Kerekeš
Uloge: Ljubomir Kerekeš, Zoran Pribičević, Jan Kerekeš, Mirela Brekalo, Ana Begić, Goran Grgić, Žarko Potočnjak, Hana Hegedušić, Draško Zidar
Komedija o braći Prišt koja se nađu na prekretnici života i pripremaju se za studij glume. Krešo je stariji brat koji ima grbu i višak samopouzdanja, a Kruno je brat koji ne može normalno izgovoriti č,ž,š, upravo je saznao da nije prošao prijemni ispit za šumarstvo i ostavila ga je njegova žabica. Kao supervizora za pripremu za studij glume odabiru susjeda Črčeka koji živi u njihovoj zgradi. Črček je jedan od onih likova koji ne može ni skinuti zavjesu s karniše, a da mu karniša ne padne na glavu, no istovremeno je simpatičan, brbljav i spreman pomoći.
Predstavnica stanara, Dragica Švorc, ne podnosi Črčeka i ne može mu odoljeti, a frizerka Manuela je toliko dobra da joj na frizuru ne dolaze ni stanari. Caffe bar “Savanna” je mjesto gdje sva pitanja dobivaju odgovore, a Akademija dramske umjetnosti je mjesto gdje katarza dolazi na sistematski pregled.
Trajanje: 82 minute
Preporučamo starijima od 12 godina.
Izvor informacija: https://www.blitz-cinestar.hr/cinestar/ufuraj-se-i-pukni/6246/
Kazališna družina Pinklec u koprodukciji s Umjetničkom organizacijom GLLUGL iz Varaždina
RUČAK ZA ŠESTERO
lutkarska predstava za djecu
Režija: Tamara Kučinović
Scenografija i lutke: Ivana Živković i Sheron Pimpi – Steiner
Glazba: Petar Eldan
Igraju: Karolina Horvat, Mario Jakšić, Katarina Arbanas i Nikša Eldan
O predstavi:
Autorska predstava „Ručak za šestero“, inspirirana slikovnicom Olivera Jeffersa „Imaginary Fred“, autorski je projekt Kazališne družine Pinklec i Umjetničke organizacije Gllugl. Priča je to o odrastanju djeteta i preprekama kroz koje dijete prolazi u tom procesu. Zašto se pojavljuje imaginarni prijatelj, koja je njegova uloga, da li ga se treba riješiti, je li pozitivan ili negativan? Pitanja su to na koja želimo dati odgovore u istraživačkom procesu rada na predstavi „Imaginarni prijatelj”. Kroz metaforu imaginarnog prijatelja pripovijedamo o ljubavi, odanosti i sazrijevanju. Dječja mašta nema granica, ona je pokretač spoznaje i znatiželje kroz koju odrastamo i mjesto gdje pronalazimo utočište od svijeta odraslih, potiče nas da razvijamo osjećajnost i lakše savladavamo prepreke ponekad surovog života, te ga na taj način činimo ljepšim mjestom za život.
No, u jednom trenutku, svijet mašte prestaje. Koji je to trenutak? Mora li do njega doći? Možemo li sačuvati svoju maštu i iskoristiti je za nešto pozitivno? Pitanja su to na koja ova predstava pokušava dati odgovore. Kroz kazalište lutaka, koje je samo po sebi neograničeni svijet mašte, progovaramo o ovoj temi u predstavi namijenjenoj dječjem uzrastu. Kroz improvizacije i istraživački proces nastaje originalan tekst i predstava.
ROCKVILLE, Md., April 20, 2015 /PRNewswire/ -- American Dance Institute announced today that, beginning in September 2015, it will support the expansion of the CityDance School & Conservatory, headquartered Music Center.
Diversity is a hot-button topic in today’s dance world. It’s often linked to conversations about the rise of Misty Copeland, and there have been many notable outreach efforts, such as Charlotte Ballet’s partnership with Dance Theatre of Harlem, American Ballet Theatre’s Project Plié.
All dance companies are, inevitably, in perpetual transition, but that’s unusually pronounced just now at Pennsylvania Ballet, which opened a program of 21st-century choreography on Tuesday night at the Joyce Theater. Since Angel Corella became the company’s artistic director in 2014, large numbers of dancers have come and gone.
Some of those dancing in New York this week have arrived since Mr. Corella joined the company, while others are in their final season.Read More
Upravljajte pristankom
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Suglasnost s ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj web stranici. Nepristanak ili povlačenje suglasnosti može negativno utjecati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalni
Uvijek aktivni
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju izričito traži pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu izvršenja prijenosa komunikacije preko elektronske komunikacijske mreže.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog naloga, dobrovoljne suglasnosti od strane vašeg dobavljača internet usluge ili dodatnih zapisa treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.