Kazališna tribina za djecu i mlade “Cukorek” / subota, 5. ožujka 2022. u 16.00 sati
Gradsko kazalište Zorin dom, Karlovac
VELIKO PUŽOVANJE
lutkarska predstava za djecu
Režija: Peđa Gvozdić
Tekst: Petra Cicvarić
Kostimografija: Morana Petrović
Glazba: Damir Šimunović
Izrada scenografije: Ria Trdin i Davor Trupac
Vizualnost i izrada lutaka: Ria Trdin i Sheron Pimpi Steiner
Glume: Petra Cicvarić, Nino Pavleković, Vanja Gvozdić
Svemir. Beskonačno nepregledno prostranstvo. Milijarde zvijezda trepere poput krijesnica. I svaka od tih zvijezda ima svoju priču, ma koliko velika ili mala bila. Naša priča se vrti oko možda malih bića, ali oni imaju velike snove i još veće priče.
Mirko je puž koji želi ići u svemir jer mu se čini da je sve oko njega maleno, sporo i jednolično……
Trajanje: 30 minuta
Dob: 3 + godine
Ulaznica: 30,00 kuna / obiteljska 100,00 kuna (4 ulaznice) / svaka sljedeća pridodana obiteljskoj 25,00 kuna
Igraju: Marija Kolb, Matija Kezele / Mladen Vujčić i Mark Šokčić
Kao i mnoga mjesta ovoga svijeta, tako i Vrlingrad ima svoju legendu. Legendu o Šumeku. Čudaku Šumeku. Navodno se Šumek nekada zvao Veljko i bio je skroz normalan tip. Ljudi vole hrabrije od sebe nazivati čudnima, a drugačije od sebe – neobičnima.
Što mu se dogodilo i zašto je pobjegao daleko od grada saznajte u novoj ekološkoj i inspirativnoj predstavi nastaloj prema jednoj od najljepših hrvatskih slikovnica autorice Ivane Francišković Olrom i ilustratorice Gordane Ivković.
Dob: 4 + godine
Trajanje: 40 minuta.
Ulaznica: 30,00 kuna / obiteljska 100,00 kuna (svaka pridodana obiteljskoj 25,00 kuna)
Tribina Čakovec četvrtkom / 24. ožujka 2022. u 20.00 sati / KONCERT OTKAZAN ZBOG BOLESTI IZVOĐAČA
Kupljene ulaznice vraćaju se na blagajnu Centra za kulturu Čakovec / najkasnije do 20.4.2022.
KONCERT
ELVIS STANIĆ GROUP
Elvis Stanić je jedan od najboljih hrvatskih suvremenih gitarista i harmonikaša i najnagrađivaniji jazz skladatelj srednje generacije. Vođa je jazz fusion skupine Elvis Stanić Group, koja spaja mediteransku melodioznost tradicionalne hrvatske glazbe s ritmovima latino izričaja i suvremenim jazz tendencijama.
Kao skladatelj, posebno je posvećen proučavanju kako hrvatske tako i svjetske tradicionalne glazbe, te je i na području tzv. World glazbe jedan od vodećih glazbenika u Hrvatskoj.
Elvis Stanić je samostalno ili sa sastavom Elvis Stanić Group nastupao na mnogim jazz festivalima u zemlji i inozemstvu (SAD, Velika Britanija, Bugarska, Nizozemska, Austrija, Italija, Slovenija, Turska, Njemačka, Norveška, Grčka, Srbija, BiH, Mađarska, Crna Gora), a posebno se ponosi činjenicom da je dva puta (1998. i 2003.) nastupio kao jedini hrvatski predstavnik na najvećem svjetskom jazz festivalu u Montreauxu.
Godine 2009. nastupio je i u njujorškom Lincoln Centru kao gost Lennyja Whitea, Bustera Williamsa, Georgea Calligana.
Kao free-lance gitarist i producent surađivao je s najznačajnijim jazz glazbenicima u Hrvatskoj (Boško Petrović, Big Band HRT-a, Neven Frangeš, Mario Mavrin, Tamara Obrovac, Matija Dedić,..) i svijetu (Gilberto Gil, Django Bates, Buster Williams, Lenny White, Scott Kinsey, Hadrien Feraud, Mike Baker, Katisse Buckingham, Martin Drew, Bobby Thomas Jr, Alwin Queen, Furio di Castri, Karen Asatrian,…).
Ulaznica: 60,00 kuna
Učenici (10 i više), studenti, umirovljenici, organizirani posjet (10 i više), 40,00 kuna
RADNO VRIJEME BLAGAJNE / 21.3. – 27.3.2022.
ponedjeljak 17.00 – 20.00 sati
utorak 10.00 – 12.00 i 18.00 – 20.00 sati
srijeda 18.00 – 20.00 sati
četvrtak 10.00 – 12.00 i 18.00 – 20.00 sati
petak 17.00 – 20.00 sati
subota 15.00 – 20.00 sati
nedjelja 15.00 – 20.00 sati
ili prilagođeno programu (1 sat prije početka programa)
Tribina Čakovec četvrtkom / 17. ožujka 2022. u 20.00 sati / ulaz uz predočenje COVID potvrde
Kazalište LUDA KUĆA ZAGREB
ĐUROLOGIJA
Branko Đurić Đuro sa svojom je autorskom predstavom „Đurologija“ oborio sve rekorde gledanosti u svijetu teatra i stand-upa u našoj regiji! „Đurologija“ je, naime, u dosadašnje 4 godine postojanja, igrana više od 470 puta i vidjelo ju je preko 300.000 posjetitelja, a još uvijek ne prestaje oduševljavati publiku.
Svojim prepoznatljivim bosanskim šarmom i dugogodišnjim glumačkim iskustvom koje se posebno ogleda u njegovim kultnim projektima „Top lista nadrealista” i „Audicija”, Branko Đurić Đuro kroz „Đurologiju“ doista pruža ono najbolje od sebe. Svojevrsni (anti)stand up show „Đurologija“, kako ga i sam Đuro voli nazivati, u stvari je zbirka njegovih intimnih razmišljanja i pogleda na život koje prepričava na iskren i urnebesan način, držeći publiku u oduševljenju i gotovo neprekidnom smijehu. Karizmatični Sarajlija s hollywoodskom i svjetskom karijerom, glumac, redatelj, kantautor i rock glazbenik, Branko Đurić Đuro u „Đurologiji“ zaista objedinjuje sve svoje umjetničke uloge i pruža publici 90-minutni show bez premca!
Trajanje: 90 minuta
Preporučamo starijima od 14 godina
Ulaznica: 60,00 kuna / učenici (10 i više), studenti, umirovljenici, organizirani posjet (10 i više) 40,00 kuna
Nova šarmantna i životna komedija Petera Quiltera vodi nas na neobično putovanje Monike, Sofije i Paule na kojemu će svatko, uz dobru zabavu, moći prepoznati i svoje životne dvojbe te pronaći možda i poneki odgovor. Pripremite se! Uspon je velik, a put urnebesan! Pazite da ne ostanete bez daha!
Tri prijateljice konačno se sastaju u namjeri da savladaju dugo odgađani uspon na planinu gdje potpuno neočekivano nailaze na odgovore koji im, naravno, donose nova pitanja.
Može li njihovo prijateljstvo biti jače od puteva koji su ih oblikovali? Je li moguće ponovno naći povjerenje, bliskost i otvorenost koje su ih nekada davno povezale?
Ulaznica: 60,00 kuna
Učenici (10 i više), studenti, umirovljenici, organizirani posjet (10 i više) 40,00 kuna
Uloge: Robert Pattinson, Zoë Kravitz, Paul Dano, Jeffrey Wright, Peter Sarsgaard
RASPORED PRIKAZIVANJA:
petak, 4.3. u 20.00 sati
subota 5.3. u 17.00 i 20.00 sati
nedjelja 6.3. u 17.30 i 20.30 sati
ponedjeljak 7.3. u 17.00 i 20.00 sati
U režiji velikog Matta Reevesa, novi film donosi brojne poznate negativce koji dobivaju novi mračni izgled. Paul Dano glumi Riddlera, Zoe Kravitz je Žena mačka, a neprepoznatljivi Colin Farrell pojavljuje se u ulozi zloglasnog Pingvina.
Nakon godina lutanja ulicama Gothama, i sa tek nekoliko pouzdanih saveznika usamljeni osvetnik postaje jedino utjelovljenje pravde među svojim sugrađanima.
Kada Gothamovu elitu napadne sadistički ubojica, niz zagonetnih tragova vodi najvećeg istražitelja podzemlja u najmračniju avanturu do sada.
Film redatelja Ryusukea Hamaguchija, prikazan u natjecateljskom programu Cannes Film Festivala prema brojnim kritičarima jedan je od najboljih filmova godine, među favoritima za Oscara za najbolji strani film.
Trosatna, ali protočna i nikad dosadna drama u promišljeno strpljivoj režiji Ryusukea Hamaguchija snimljena je prema kratkoj priči legendarnog Harukija Murakamija iz njegove kolekcije “Muškarci bez žena” (“Men Without Women”).
Yusuke Kafuku, glumac i redatelj, u sretnom je braku sa scenaristicom Otom. Međutim, Oto iznenada umire ostavljajući za sobom veliku tajnu. Dvije godine kasnije, Kafuku, koji se još uvijek ne može u potpunosti nositi s gubitkom, prihvaća ponudu da režira predstavu na kazališnom festivalu u Hirošimi kamo se odvozi svojim automobilom. Tamo upoznaje Misaki, suzdržanu ženu koja je angažirana da mu bude vozačica. Dok provode vrijeme zajedno, Kafuku se suočava s misterijom svoje žene koja ga tiho proganja.
“Drive My Car” polako se uvlači u srce i do kraja emotivne vožnje postaje jedan od najboljih filmova godine.
Trajanje: 179 minuta
Ulaznica: 30,00 kuna, učenici (10 i više), studenti, umirovljenici, organizirani posjet (10 i više) 20,00 kuna
Galerija Centra za kulturu Čakovec / četvrtak, 10. ožujka 2022. u 19.00 sati / otvorenje izložbe
Trajanje: 10.3. – 9.5.2022.
Robert Wrana
Lignum, lapis, ferrum
Vrlo novo stvaralaštvo
Robert Wrana jedno je od zvučnijih imena lokalne likovno-umjetničke scene koji lokalnu zajednicu nije zadužio samo svojim autorskim likovno-umjetničkim radom već i likovno-pedagoškim doprinosom. Široj javnosti najpoznatiji je po svojem prepoznatljivom i autentičnom rukopisu stiliziranoga lirizma u slikarstvu, grafici i skulpturama u keramici, a upravo ga ova izložba njegovih dosad neizloženih skulptura u drvu, željezu i kamenu predstavlja u jednom novom svjetlu koje otkriva slojevitost i nove dimenzije njegova opusa, interesa i mogućnosti.
BIJELI OBLAK, ulje na platnu, 78 x 113 cm
Lignum
Wranina sklonost kolorizmu, kao i zasićenje i odmak od istoga, karakteristični su za cijeli njegov opus, a provlače se i kroz skulpture u drvetu, otkrivajući što sve drvo kao materijal koji u sebi sadrži određenu toplinu koje su ostali materijali lišeni, može ponuditi i dati. Sukladno koloritu ili manjku istoga, razvija se i forma samih skulptura koja biva oslobođena asocijacijom viđenoga. Određenu asocijativnost spram figuracije i prepoznatljivosti oblika možemo uočiti kod skulptura koje bi odgovarale Wrani koloristu. Ta je asocijativnost bliža simbolizmu koji nas navodi da ih promatramo kao zavjetne skulpture posvećene međimurskom zavičaju i ljudima koji su mu konstantni izvor inspiracije (Mamica 1 i 2, Vježba na malom bregu, Dva vala). Forma i volumen tih skulptura razlikuju se od onih decentnije obojenih dobivajući razigranije obrise Wraninim koketiranjem s pokretom. Pozicioniranjem gornjih, volumenom laganijih elemenata u različitim smjerovima dinamizira ih i otvara prema prostoru čime istražuje pokret, ali ga ne realizira. Kolorizam ovih skulptura priča jednako važnu priču o osunčanim međimurskim bregima ili vodama i svjedoči kako Wrana ne ostavlja svoj slikarski duh po strani ni kada je riječ o skulpturi, što je već viđeno u njegovim djelima u keramici. Ta je tendencija snažnom kolorizmu i dinamici vidljiva i na nekima od izloženih slikarskih djela gdje je motiv sveden na ono primarno u slikarstvu, nijanse poteza i boja (Poslije kiše, Bijeli oblak).
DVOJE, obojeno drvo, 26 x 13 x 10 cm
Wrana ne zaboravlja ni važnost linije kojom iscrtava detalje (Dvije ptice, Jesen) ili naglašava teksturu same površine (Dvoje, Stablo 2). Potonjim skulpturama okreće se drugoj sferi interesa u kojoj je forma u prvom planu. Boja zamire, postaje prigušena i više nalikuje bojama koje možemo susresti u prirodi, a tome se priklanja i forma. Volumen se zatvara, postaje stiliziran, organski, monolitniji i statičniji (Stablo 1 i 2, Plod, Žuti plod). Te su karakteristike najvidljivije kod skulpture Vratnice čiji je volumen potpuno zatvoren, odmiče se od upotrebe boje, ali površinu dinamizira nijansama dubine rezbarenja, tehnikom paljenja drveta i zabijenim čavlima. Odmak od monolitnosti i prisustvo dinamike volumena vidljivo je kod Stabla 3, dok je skulptura Rastočeni čamac oblikovanjem volumena i formom bliža prvoj skupini. Naspram manjim djelima snažnijeg kolorita i dinamike, ovim skulpturama stvara suvremenu apstraktnu formu.
RASTOČENI ČAMAC, obojeno drvo, 22 x 30 x 23 cm
Ferrum et lapis
Wranine skulpture u metalu i kamenu otkrivaju dva stvaralačka impulsa prisutna u umjetniku: jedan koji je sklon figuraciji i naraciji te drugi priklonjen sažimanju i apstrahiranju. Metalne skulpture načinjene su od plošno i linijskih istanjenih ploča koje umjetnik reže, savija i vari kako bi sastavio skulpture prepoznatljive motivike, istovremeno ih koristeći u propitivanju suodnosa mase i konstrukcije, volumena i prostora. U kompozicijski i konstrukcijski uravnoteženim skulpturama, umjetnik postiže dojam dinamičnost razlamanjem (Ratnik) odnosno pomicanjem njihove vertikalne osi u stranu (Akrobat) ili pak rastvaranjem i razvođenjem njihovoga volumena, poput razgranatoga rogovlja Jelena. Varove ostavlja vidljivima i ponegdje otvorenima, često ih koristeći za obogaćivanje teksture inače glatke površine metalnih ploča.
JELEN, metal, 46 x 40 x 20 cm
Razvedena i otvorena forma metalnih skulptura u kontrastu je sa zatvorenošću kipova u kamenu. Riječ je o monolitnim skulpturama u koje prostor ne zalazi, već ih obavija kao omotač. U izboru oblika kamena s kojim radi, umjetnik odabire onaj u kojem pronalazi željeni vegetabilni odnosno životinjski oblik i intervenira u obliku linija koje urezuje u površinu kako bi skulpturi dao završni oblik, otkidajući je na taj način od apstrakcije i pridajući joj figurativan značaj. Međutim, u odnosu na radove u metalu, ova je skulptura stilizirana i svedena na osnove: plohu i liniju. Iako reducirane forme, poveznica između malenih kamenih skulptura – koje izgledom podsjećaju na paleolitske votivne skulpture – i međimurske flore i faune, što je jedna od osnovnih odrednica Wranina stvaralaštva, više je nego jasna.
Marta Horvat, Maja Žvorc
KONJ, kamen, 9 x 16 x 7 cm
BIOGRAFIJA
Robert Wrana rođen je 1943. u Zalaegerszegu u Mađarskoj. Nakon završenog likovnog odjela Pedagoške akademije u Čakovcu (1966.) radni vijek posvetio je uspješnoj karijeri likovnog pedagoga, o čemu svjedoče i brojne nagrade i priznanja iz tog područja.
U autorskom radu ostvaruje brojne cikluse prepoznatljivog i autentičnog rukopisa u raznim tehnikama od slikarstva i grafike do keramike i skulpture u raznim materijalima. Najprepoznatljiviji dio opusa ostvario je radovima u monotipiji i keramici, a inspiraciju za svoja djela crpi iz lokalne flore i faune, ljudi, vjerskih i povijesnih tema, glagoljice i arhitekture.
Samostalno izlaže od 1978. u Hrvatskoj, Austriji i Njemačkoj, a njegov rad posebno je praćen na lokalnoj likovnoj sceni. U Muzeju Međimurja samostalno izlaže 1986. i 2013. U Centru za kulturu Čakovec 1980.-ih izlagao je na skupnim izložbama likovnog stvaralaštva radnika u prosvjeti i kulturi, 1984. na samostalnoj izložbi, 1986. na zajedničkoj izložbi sa Slobodanom Benkovićem Bočom, nakon čega ponovno samostalno izlaže 1996., 2000., 2007. i 2011. uz Majski muzički memorijal izložbom „Vuprem oči“.
Sudjelovao je na brojnim skupnim izložbama u Hrvatskoj i inozemstvu. Član je HDLU-a Međimurja, Matice hrvatske i Kerameikona.
Djela mu se nalaze u mnogim javnim prostorima Međimurja i šire. Živi i radi u Čakovcu.
Centar za kulturu Čakovec / subota / 25.2.2023. / 16.00 sati
Kazališna tribina za djecu i mlade “Cukorek”
CVRČAK I MRAVI
Režija: Romano Bogdan
Dramaturgija: Ivona Marciuš
Glazba: Igor Baksa
Uloge: Mario Jakšić, Aleksandar Filo, Bruno Kontrec, Davor Dokleja
Fotografije: Žan Novosel
Autorica teksta o predstavi kaže: Jedna od najpoznatijih Ezopovih basni, donosi nam priču o lijenom cvrčku koji je dane provodio svirajući i pokušavajući nagovoriti mrave da mu se pridruže, i mravima koji su vrijedno stajali u kolonama ispred kuće i skladištili hranu za zimu.
Kroz moderni pristup propitkujući posljedice rada i nemara, ova predstava postavlja neka od uvijek aktualnih društvenih pitanja. Kroz kontrast mrava kao radišnih ljudi kojima je važno materijalno se osigurati za budućnost, i cvrčka kao neke vrste boema koji uživa u trenutku, pred gledatelje se stavlja opreka materijalnih dobara bez kojih nema napretka i umjetnosti čija je važnost također neosporiva.
Hoće li cvrčak preživjeti zimu kad shvati da su mu ostali jedino njegovi instrumenti i hoće li baš svi mravi odoljeti njegovoj pjesmi koja ih prati cijele dane?
Glumačka igra četvero glumaca vodi nas u svijet malih radoholičara i jednog boema, ostavljajući nam prostora da sami zaključimo tko je u ovoj priči negativac, a tko pozitivac, i postoji li uopće takva podjela u priči koja nam osim glavne poruke, u tragovima nosi i onu poznatu koja nas uči da smo svi različiti?
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Suglasnost s ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj web stranici. Nepristanak ili povlačenje suglasnosti može negativno utjecati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalni
Uvijek aktivni
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju izričito traži pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu izvršenja prijenosa komunikacije preko elektronske komunikacijske mreže.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog naloga, dobrovoljne suglasnosti od strane vašeg dobavljača internet usluge ili dodatnih zapisa treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.