Novosti

ARMANDO PUKLAVEC, bariton & SOFIA MITROPOULOS, sopran

 

KONCERT

ARMANDO PUKLAVEC, bariton

SOFIA MITROPOULOS, sopran

VESNA LELJAK PETKOVIĆ, klavir

Gosti:

Darko Golubić, klavir

Muška vokalna grupa Pjevačkog  zbora Josip Štolcer Slavenski Čakovec

Bariton Armando Puklavec rođen je 1.1.1974. u Čakovcu. U Glazbenoj školi Varaždin polazio je nastavu iz trombona (prof. Stjepan Rukljić) i solo-pjevanja (prof. Darija Hreljanović), akademski stupanj Magister artium stekao na Sveučilištu za glazbu i scensku umjetnost u Beču (Prof. Mag. art. Ralf Döring i Prof. KS Robert Holl). Usavršavao se na “Mozarteumu” u Salzburgu (prof. KS Marjana Lipovšek i prof. Alfred Burgstaller), na Ljetnoj akademiji “Wien-Prag-Budapest” u Badenu kod Beča; “Herbstmeisterklasse” u Beču (Prof. KS Walter Berry, Prof. Josef Zehetgruber, Prof. Alain Paris), te u Vaduzu, Kneževina Liechtenstein (Prof. Kurt Widmer), i Splitu (Prof. Eva Blahová). Privatno se usavršavao u Grazu (Prof. Maris Skuja) i Đenovi, Italija.

 

Debitirao je u HNK-u Zagreb kao Evgenij Onjegin P. I. Čajkovskog. Nastupio je na manifestaciji “Rossini in Schönbrunn” u Beču, u naslovnoj ulozi, kao Figaro u Seviljskom brijaču. Pjevao je Amonasra u Verdijevoj “Aidi” u Megaronu u Solunu, na Svečanim ljetnim igrama u Bad Hersfeldu u Njemačkoj, te u Italiji u Teatro dei ruderi Cirella-Diamante s Kalabrijskom filharmonijom. Na festivalu “Mythos Opera festival”, u Sirakuzi na Siciliji, nastupa u “Castello Maniace” kao Alfio u operi “Cavalleria rusticana” Pietra Mascagnija. S Panonskom filharonijom iz Graza nastupa kao don Pizzaro u operi “Fidelio” Ludwiga van Beethovena. Na Ljetnom festivalu u Weikersheimu pjeva G. Germonta u Verdijevoj “Traviati”. Ulogu Eneja u operi “Dido i Enej” Henryja Purcella pjevao je u Solunu, te Sankt Petersburgu u Rusiji. Zajčevog “Nikolu Šubića Zrinjskog” pjevao je u svim hrvatskim nacionalnim opernim kućama (Zagreb, Split, Rijeka, Osijek), te u Sarajevskoj operi i “Royal opera Canada” u Mississaugi. Guglielma u operi “Così fan tutte” W. A. Mozarta pjevao je u Tokyju. Na opernim pozornicama je nastupio i kao Renato/Krabuljni ples, grof Luna/Trubadur, Rodrigo Posao/Don Carlo, Tonio/I Pagliacci, Kurwenal/Tristan i Izolda, Papageno/Čarobna frula, Šakloviti/Hovanščina, Gianni Schicchi, Marcello/La Boheme, Malatesta/Don Pasqualle, Escamillo/Carmen, Belcore/Ljubavni napitak, mlinar Sima/Ero s onoga svijeta, pjesnik Frane/Adele i Mara, Luka/Maršal, Aufidije/ Koriolan, Dr. Falke/Šišmiš, Mr. Gobineau/The Medium, Bob/ The old Maid and the Thief, Herr Fluth/Vesele žene windsorske, J. B. Poquelin/Die Schule der Frauen, Uberto/La serva padrona, itd. U Zlatnoj sali Musikvereina u Beču pjeva “Carminu buranu” i Faureov Requiem. U Krakovu s Krakovskom filharomijom izvodi ciklus “Lieder eines fahrenden Gesellen” Gustava Mahlera. Na Varaždinskim baroknim večerima pjevao je “Te Deum” Henryja Purcella i “Dixit Dominum” G. F. Händela. Na proslavi obljetnice rođenja Lovre pl. Matačića u Zagrebačkoj katedrali pjeva u Mozartovom   “Requiemu” pod ravnanjem legendarnog Berislava Klobučara. U KD Lisinski nastupio je s Zagrebačkom filharmonijom i u “Njemačkom requiemu” Johannesa Brahmsa. Čest je interpret solo-pjesama Schuberta, Schumanna, Brahmsa. Posebno mjesto u njegovom repertoaru imaju pjesme iz rodnog Međimurja koje često izvodi. “Pjesme moje majke” J. Š. Slavenskog izveo je u Pragu, Češka na manifestaciji “Secesija u Hrvatskoj” i na Majskom muzičkom memorijalu u Čakovcu s Zagrebačkim kvartetom, s kojim je u zagrebačkoj “Mimari” snimio ciklus Vladimira Ruždjaka “Pet međimurskih pjesama” za potrebe HRT-a. Ruždjakov ciklus pjesama izveo je i s orkestrom Oružanih snaga RH u koncertnoj dvorani ” Vatroslav Lisinski”. U Čakovcu je 1993. izveo nekoliko pjesama iz Ruždjakovog ciklusa s Hrvatskim komornim orkestrom pod vodstvom maestra Pavla Dešpalja, prilikom proslave 75. godišnjice ponovnog pripojenja Međimurja Hrvatskoj Domovini. Snimio je i nekoliko pjesama varaždinskog kompozitora Ivana Eugena Padovca čija djela isto često izvodi. Nositeljem je brojnih domaćih i inozemnih nagrada kao trombonist i solo-pjevač.

 

  1. Nagrada, na Natjecanju komorne glazbe “Palma d’oro” u kategoriji Lied, Finale Ligure, Italija,
  2. Nagrada, na opernom natjecanju “Ondina Otta”, Maribor, Slovenija
  3. Nagrada,na natjecanju “Jugend musiziert”, Leoben, Austrija
  4. Nagrada, na opernom natjecanju “Rolando Nicolosi”, Taranto, Italija

Stipendija fondacije “Robert und Lina Tyll-Dürr”, Basel, Švicarska – dodijeljena od bečkog rektora, prof. dr. Erwin Ortner-a.

◆Nagrada, Agencija “Kulturkontakt” na opernom natjecanju, “Hans Gabor – Belvedere” u Beču, Austrija

◆Posebno priznanje na natjecanju “Ada Sary”, Nowy Sacz, Poljska

◆Nagrada, Agencija “Slovkoncert” na natjecanju “Lucia Popp”, Bratislava, Slovačka

  1. Nagrada, na natjecanju učenika i studenata glazbe u Osijeku i
  2. Nagrada u Herceg Novom.

Kao trombonist, osvaja 1. nagradu na natjecanjima u Križevcu i Beogradu.

Dobitnik je još nekih nagrada.

Sofia Mitropoulos rođena je u Solunu, gdje je završila glazbene studije na Novom konzervatoriju, te debitirala u Purcellovoj operi Didona i Enej. Usavršavala se u majstorskim klasama kod: Luigi Alva, Ruggero Raimondi, Renato Bruson, Ines Salazar, Raina Kabaivanska. Pobijedila je na međunarodnom natjecanju atenske koncertne dvorane Megaron, te 2001. na opernom natjecanju u Spoletu. Nakon drugog mjesta na natjecanju Velluti, 2003. godine, pobijedila je na natjecanju Verdijanski glasovi u Bussetu, na kojem je predsjednik žirija bio Jose Carreras. Na repertoaru su joj uloge u Mozartovim djelima poput Donna Elvira ( Teatro San Carlo u Lisabonu), Contessa (Spoleto uz gostovanja u Japanu i Koreji), Fiordiligi (Atenska koncertna dvorana Megaron i Teatro Mancinelli u Orvietu), Vitellia (Pavia, Pisa, Ravenna, Cremona, Brescia, Como); zatim u Haydnovim, Clarice, Il Mondo della Luna (Spoleto); pa u Straussovom Šišmišu – Rosalinde (Solunska Opera). Tumačila je brojne Verdijeve junakinje poput Leonore u Trubaduru (Nacionalni teatar u Ateni, Teatro San Carlo, japansko gostovanje), Elisabeth u Don Carlosu (Welsh National Opera i kazalište u Baselu, na francuskom), Amelia u Krabuljnom plesu (Fondazione Toscanini, Teatro lirico di Cagliari, Teatro Municipal di Santiago del Cile), Amelia u Simon Boccanegra (Teatro Comunale di Bologna). Ulogu Lady Macbeth i ulogu Ducessa Elena u Vespri siciliani utjelovila je na pozornici Hrvatskog Narodnog Kazališta u Splitu. Naslovnu ulogu opere Aida pjevala je u Megaronu u Solunu, Teatro Grecco di Taormina i u Teatro dei Ruderi Cirella – Diamante. U više navrata bila je pozvana interpretirati Verdijev Requiem na mjesto praizvedbe, u crkvu Svetoga Marka u Milanu, a pjevala ga je i u solunskom Megaronu. Pjevala je u Puccinijevim operama uloge poput Manon Lescaut (Spoleto, Mađarska nacionalna opera), Suor Angelica (Teatro Mancinelli) i Mimi (Teatro Lirico sperimentale di Spoleto).

Tumačila je i uloge: Santuzze u Cavalleria Rusticana (Teatro Lirico Sperimentale di Spoleto, Teatro Lirico di Cagliari, Luglio musicale Trapanese i u Castello Maniace u Sirkuzi, Sicilija), Jokaste u Leoncavallovom Kralju Edipu (Solun), te Gerhilde u Die Walküre za Teatro San Carlo u Napulju. Interpretirala je i Dvoržakov Te Deum u Teatro Lirico di Cagliari. Ulogu Didone u operi Didona i Enej pjevala je u Solunu i Sankt Petersburgu. Sofia Mitropoulos čest je gost i na koncertnim podijima kako u Grčkoj, tako i u Sankt Petersburgu u Rusiji, Kanadi, Kini, Islandu, kao i u Parizu, gdje je pjevala zajedno s Ruggerom Raimondijem za “L’ Association du Musée de Tel Aviv”.

Ulaznica: 50,00 kuna

  • Učenici (10 i više), studenti, umirovljenici, organizirani posjet (10 i više) 30,00 kuna

Podijelite s prijateljima!

0 comments on “ARMANDO PUKLAVEC, bariton & SOFIA MITROPOULOS, sopran

Comments are closed.