Novosti

STILLWATER / triler, drama / 13. – 15. kolovoz 2021.

  1. – 15. kolovoz

STILLWATER

triler, drama / SAD / 2021.

Režija: Tom McCarthy

Uloge: Matt Damon, Abigail Breslin, Camille Cottin

RASPORED PRIKAZIVANJA:

petak 13.8. u 18.00 i 20.15

subota 14.8. u 20.00 sati

nedjelja 15.8. u 20.00 sati

 

Bill Baker (Matt Damon) je radnik na naftnoj platformi i grub čovjek bez puno lijepih manira. Putuje u Marseille kao bi posjetio kćer Allison (Abigail Breslin) s kojom nije u dobrim odnosima, a koja služi zatvorsku kaznu za ubojstvo za koje tvrdi da nije počinila. Suočen s jezičnom i kulturnom barijerom te kompliciranim pravnim sustavom, Bill si u osobnu misiju daje zadatak da oslobodi kćer i skine ljagu s njezinog imena. U procesu, razvija prijateljski odnos s Virginie (Camille Cottin) i njezinom kćeri te kreće na put otkrivenja.

 

Trajanje: 140 minuta

Preporučamo starijima od 12 godina.

Ulaznica: 25,00 kuna

PUTOVANJE KROZ SJEĆANJA / SF, avantura, misterij / 20. – 22. kolovoz 2021.

  1. – 22. kolovoz

PUTOVANJE KROZ SJEĆANJA

REMINISCENCE

SF, avantura, misterij / SAD / 2021.

Režija: Lisa Joy

Uloge: Hugh Jackman, Rebecca Ferguson, Thandiwe Newton, Cliff Curtis, Daniel Wu

RASPORED PRIKAZIVANJA:

petak 20.8. u 18.00 sati

subota 21.8. u 18.00 sati

nedjelja 22.8. u 18.00 sati

 

Rebbeca Ferguson i za Oscara nominirani Hugh Jackman, nakon uspješnog mjuzikla Najveći showman, ponovno zajedno u priči koja će vas odvesti na putovanje kroz sjećanja

 

Nick Bannister (Hugh Jackman), privatni istražitelj uma, kreće se primamljivim ali mračnim svijetom prošlosti pomažući svojim klijentima da pristupe izgubljenim uspomenama. Živeći na rubu potonule obale Miamija, život mu se zauvijek mijenja kada preuzme novu klijenticu Mae (Rebecca Ferguson). Jednostavno pitanje izgubljenog i pronađenog postaje opasna opsesija. Dok se Bannister bori da pronađe istinu o Maeinom nestanku, otkriva nevjerojatnu zavjeru i na kraju mora odgovoriti na pitanje: koliko daleko biste išli da zadržite one koje volite?

 

Trajanje: 148 minuta

Preporučamo starijima od 12 godina

Ulaznica: 25,00 kuna

KUĆA NOĆNIH MORA / Svi imamo tajne. Neke nas vode na tamna i opasna mjesta. / 20. – 22. kolovoza 2021.

  1. – 22. kolovoz

KUĆA NOĆNIH MORA

NIGHT HOUSE

horor / SAD / 2021.

Režija: David Bruckner  |  ŽANR: horor

Uloge: Rebecca Hall, Sarah Goldberg, Evan Jonigkeit

Svi imamo tajne. Neke nas vode na tamna i opasna mjesta.

 

Oporavljajući se od neočekivane smrti supruga, Beth (Rebecca Hall) ostaje sama u domu na jezeru koji joj je sagradio. Pokušava se tamo pribrati i ponovo započeti život bez njega – ali tada kreće prava noćna mora. Uznemirujuće vizije je mame sablasnom privlačnošću. Suprotno savjetima svojih prijatelja, Beth počinje kopati po suprugovim stvarima, žudeći za odgovorima. Ono što nalazi su tajne i čudne i uznemirujuće – misterij koji je odlučna otkriti.

 

Trajanje: 108 minuta

Preporučamo starijima od 15 godina.

Ulaznica: 25,00 kuna

PSIĆI U OPHODNJI: FILM – psići sele svoju avanturu na velike ekrane – 28. i 29. kolovoz 2021. u 16.00 sati

PSIĆI U OPHODNJI: FILM

PAW PATROL: THE MOVIE

animirani / sinkroniziran na hrvatski jezik / SAD / 2021.

Režija: Cal Brunker

RASPORED PRIKAZIVANJA:

  • subota 28.8. u 16.00 sati
  • nedjelja 29.8. u 16.00 sati

 

Psići sele svoju avanturu na velike ekrane.

Psići prvi put napuštaju Adventure Bay – uvodeći nas u novi svijet Adventure Cityja. Kad psići saznaju da je Humdinger postao gradonačelnik prometne metropole, kreću u akciju kako bi spasili grad od njegove sebičnosti. Uz nove lokacije, smiješne, nove likove, ludu akciju, ova poznata CG animacija je savršen film za zajedničko uživanje najmlađih, ali i cijele obitelji.

 

Trajanje: 88 minuta

Za sve uzraste

Ulaznica: 20,00 kuna

MOJ TATA KOBASICA – belgijska obiteljska komedija / 28. i 29. kolovoza 2021. / LJETO U MREŽI

LJETO U MREŽI 

MOJ TATA KOBASICA / 28. i 29. kolovoza 2021. u 18.00 sati

Zajednički program nezavisnih kina “Ljeto u Mreži” održava se ovog ljeta

od 15. srpnja do 15. rujna u nezavisnim kinima diljem Hrvatske a u našem kinu 28. i 29. kolovoza. Program organizira Kino mreža uz financijsku potporu Zaklade Kultura nova i Hrvatskog audiovizualnog centra, a odvija se u 23 neovisna kina diljem mora i kopna među kojima je i Centar za kulturu Čakovec.

Svi filmovi imaju zajedničku poruku, baš onu pravu ljetnu, avanturističku: pusti sve probleme i kreni u ostvarivanje svojih snova i naravno, na tom putu ne zaboravi na prijatelje i obitelj.

U našem će kinu igrati belgijska obiteljska komedija MOJ TATA KOBASICA.

 

28. i 29. kolovoz

MOJ TATA KOBASICA

MIJN VADER IS EEN SAUCISSE

obiteljska komedija / Belgija / 2021.

Režija: Anouk Fortunier

Uloge: Johan Heldenbergh, Serge-Henri Valcke, Hilde De Baerdemaeker

 

Obiteljska komedija „Moj tata kobasica“ osvježit će vas senzibilnošću i potaknuti da ponovno pronađete svoje istinsko ja. Film prati oca 11-godišnje Zoé koji postaje nezadovoljan svojim poslom bankara i odlučuje napustiti karijeru kako bi postao glumac. Njegova supruga, izvršna direktorica u tvornici čokolade, zabrinuta je zbog njegovih planova, ali Zoé je odlučna pomoći ocu da uspije u velikoj životnoj promjeni… Glavnog lika tumači poznati belgijski glumac Johan Heldenbergh, zapamćen po ulozi u filmu „Alabama Monroe“. Film vrlo duhovito oslikava važne teme – od krize srednjih godina, preko odrastanja do odnosa u obitelji kojima pristupa odvažno, ozbiljno ali s dozom originalnog humora.

 

Trajanje: 90 minuta

Ulaznica: 20,00 kuna

CANDYMAN – četvrti film horor serijala Candyman, temeljen na kratkoj priči Clivea Barkera “Zabranjeno” – 28. i 29. kolovoza 2021.

CANDYMAN

horor triler/ SAD / 2021.

Režija:Nia DaCosta

Uloge:  Yahya Abdul-Mateen II, Teyonah Parris, Nathan Stewart-Jarrett, Colman Domingo

Nastavak istoimenog filma iz 1992. godine i četvrti film serijala Candyman, temeljen na kratkoj priči Clivea Barkera “Zabranjeno”.

  • RASPORED PRIKAZIVANJA:

subota 28.8. u 20.00 sati

nedjelja 29.8. u 20.00 sati

 

Vizualni umjetnik Anthony u svom novom ateljeu otkriva jezive detalje čime nesvjesno otvara vrata složenoj prošlosti i razotkriva zastrašujući virusni val nasilja …

 

Trajanje: 91 minuta

Preporučamo starijima od 15 godina.

Ulaznica: 25,00 kuna

PLAĆENICA – od autora velikih kino hitova John Wick i redatelja filma Casino Royale dolazi ženska verzija John Wicka – 10. do 13. rujna 2021.

10. do 13. rujna 2021.

PLAĆENICA

THE PROTEGE

akcijski krimi triler / SAD / 2021.

Režija: Martin Campbell

Uloge: Samuel L. Jackson, Maggie Q, Michael Keaton

  • RASPORED PRIKAZIVANJA:

petak 10.9. u 20.00 sati

subota 11.9. u 20.15 sati

nedjelja 12.9. u 20.15 sati

ponedjeljak 13.9. u 20.15 sati

 

 

Od autora velikih kino hitova John Wick i redatelja filma Casino Royale dolazi ženska verzija John Wicka!

Anna (Maggie Q) je najvještiji plaćeni ubojica na svijetu – kao dijete ju je spasio legendarni Moody (Samuel L. Jackson) i polako učio „obiteljskom poslu”. Kada čovjeka koji joj je bio poput oca i koji ju je naučio svemu što treba znati o povjerenju i preživljavanju brutalno ubiju, Anna se zavjetuje na osvetu.

 

Trajanje: 109 minuta

Preporučamo starijima od 15 godina

Ulaznica: 25,00 kuna

Koncert / EVELIN I PRIJATELJI / Zmajev vrt obitelji Valkaj / Železna Gora /Zbog najave lošeg vremena koncert će se održati u petak 6.8.2021. u 19.00 sati

ZMAJEV VRT OBITELJI VALKAJ / Železna Gora

  • petak, 6.8.2021. u 19 sati

KONCERT

EVELIN I PRIJATELJI

EVELIN NOVAK, sopran

MARTINA MENEGONI, mezzosopran

MATEJ PREDOJEVIĆ PETRIĆ, tenor

MATIJA MEIĆ, bariton

MATIJA FORTUNA,  dirigent / ORKESTAR MLADIH GLAZBENIKA

Na programu:

Wolfgang Amadeus Mozart, Davor Bobić, Léo Delibes, Alfredo Catalani, Georges Bizet, Umberto Giordano, Giacomo Puccini, Charles Gounod, Giuseppe Verdi, Emmerich Kalman

 

Voditelj: Dejan Buvač

Producent: Žorž Draušnik

Prodaja ulaznica:

Tisak Plus Čakovec, ulica Kralja Tomislava 18

Tisak Varaždin, Trg kralja Tomislava 6

Na ulazu u Zmajev vrt na dan koncerta

Cijena: 50,00 kuna

Evelin Novak / sopranistica , članica ansambla Državne opere Unter den Linden u Berlinu, nedavno je impresionirala svojim debijem u Bečkoj državnoj operi, gdje su je novinari proslavili odličnim kritikama poput „nikad subreta, uvijek lirska i u svim registrima dobro fokusiranog glasa“ te pohvalama za debi u ulozi Donne Anne (Don Giovanni) u njezinoj matičnoj kući u Berlinu.

Pjevanje je učila kod Darije Hreljanović, a diplomirala je u klasi Dunje Vejzović na državnoj akademiji u Stuttgartu. Usavršavala se na majstorskim tečajevima kod Mirelle Freni, Brigitte Fassbaender, Deborah Polaski i Trish McCaffrey.

Gostovanja je redovito vode u Semperoper u Dresdenu, gdje je prethodno nastupala kao Pamina, Marzelline i Najade u novoj produkciji Ariadne auf Naxos pod glazbenim vodstvom Christiana Thielemanna. Nastupala je i u Bavarskoj državnoj operi u Münchenu, Gran Teatru del Liceu u Barceloni, Državnoj operi u Hamburgu, Komische Oper u Berlinu, kao i operama u Kölnu, Grazu i Lyonu, festivalima Mörbisch Seefestspiele i St. Margarethen te u Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu, gdje se, među inima, predstavila u ulogama Mimì (La Bohème), Micaële (Carmen), Susanne (Figarov pir), Saffi (Barun Ciganin) i Annine (Jedna noć u Veneciji).

U Berlinskoj državnoj operi do sada je oduševila nizom naslovnih uloga, poput Violette Valéry (Traviata), Marice (Ivica i Marica), Jenny Hill (Uspon i pad grada Mahagonija), Drusille (Krunidba Popeje), Euridike (Orfej u podzemlju), Marzelline (Fidelio), Susanne (Figarov pir) i Woglinde (Prsten). Predstoji njezin debi u ulozi Agathe (Strijelac vilenjak).

Evelin Novak tražena je i na koncertnom podiju. Osim recitala koncertne popijevke, značajna je njezina koncertna turneja kroz najveće gradove Kine, zatim gostovanje na gala koncertu Ljetnih igara u Ljubljani 2015. godine uz Željka Lučića, te koncert u Zagrebu uz Joséa Curu 2018. godine. Nedavno je uspješno nastupila s Orchester de Chambre de Lausanne pod vodstvom Simone Young, a vrlo je tražena i na području oratorija.

Redovito surađuje s dirigentima kao što su Daniel Barenboim, Christian Thielemann, Zubin Mehta, Sir Simon Rattle, Simone Young, Massimo Zanetti i Ivan Repušić, pod čijim je vodstvom nastupala kao Lisette u produkciji CD-a La rondine s orkestrom Münchenskog radija 2015. godine.

Od listopada 2020. Evelin Novak docentica je pjevanja na Berlinskom sveučilištu za umjetnost.

Martina Menegoni / mezzosopranistica, rođena je 1986. u Novoj Gradišci, gdje završava osnovnoškolsko obrazovanje. U Zagrebu završava srednjoškolsko obrazovanje u Glazbenoj školi Blagoje Bersa, teoretski odjel i solo pjevanje. Godine 2012. diplomirala je glazbenu pedagogiju na Muzičkoj akademiji u Zagrebu te povijest umjetnosti na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.

U sezoni 2014./2015. debitirala je ulogom Ivice u operi Ivica i Marica E. Humperdincka u Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu, nakon čega je nastupila u ulozi Olge u poznatoj produkciji opere Evgenij Onjegin P. I. Čajkovskog redatelja Michała Znanieckog, pod vodstvom dirigenta Nikše Bareze. U koncertnoj izvedbi Wagnerovih Valkira pjevala je ulogu Roßweiße u HNK u Zagrebu i muzeju Mimara. U sezoni 2015./2016. u zagrebačkom HNK ostvaruje ulogu Cherubina (Mozart, Figarov pir). U 2016./2017. ostvaruje uloge Rosine (Rossini, Seviljski brijač), Druge dame (Mozart, Čarobna frula), Linette (Prokofjev, Zaljubljen u tri naranče), te Mozartova Cherubina. U sezoni 2017./2018. debitirala je ulogom Ivanice u operi Adel i Mara Josipa Hatzea u režiji Ozrena Prohića te ponavlja uloge Linette i Cherubina u zagrebačkom HNK. U 2018. debitirala je u HNK Split ulogom Rosine u Rossinijevu Seviljskom brijaču, a godinu 2019. obilježava cover uloge Malcolma u Ženi s jezera G. Rossinija u režiji Maxa Emanuela Cenčića u zagrebačkom HNK. Na festivalu Osorske glazbene večeri u ljeto 2019. Martina kreira ulogu Vile u praizvedbi opere Plava ptica hrvatske skladateljice Olje Jelaske.

Na koncertnom podiju sudjelovala je kao jedna od solistica uz Zagrebačku filharmoniju u izvedbi Debussyjeva Trois Nocturnes – Sirènes pod ravnanjem Leopolda Hagera. U veljači 2018. pjevačica je nastupila kao alt solist u izvedbama poznatog oratorijskog djela Stabat Mater G. Pergolesija s Orkestrom Mladih Glazbenika na tri koncerta (Zagreb, Šibenik, Pregrada) koji su snimani za Laudato TV. U 2019. nastavlja koncertnu djelatnost angažmanima u Dvorakovoj Stabat Mater i Vivaldijevoj Gloriji.

U 2021. Martinu Menegoni očekuju nastupi u Mahlerovoj Osmoj simfoniji u Elbphilharmonie u Hamburgu i u Berliner Philharmonie pod vodstvom mladog dirigenta Kirila Stankowa. Njeguje i aktivnu suradnju s Wien International Soloists Ensemble orkestrom iz Beča, te je solistica ansambla Lazarus, s koji izvodi glazbu hrvatskih kompozitora u Veneciji, Beču i diljem Hrvatske.

Matej Predojević Petrić / tenor, pjevanje je usavršavao kod eminentnih vokalnih pedagoga poput Claudie Visce, Anatoli Gousseva, Cynthie Hansell-Bakić, Dunje Vejzović, Tomislava Mužeka, Francisca Araize, Stojana Stojanova i drugih. Diplomirao je u rujnu 2020. na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, gdje je proveo četiri godine u klasi prof. Dunje Vejzović i završnu petu godinu u klasi prof. Cynthie Hansell-Bakić.

Dobitnik je više nagrada na državnim i međunarodnim natjecanjima te nastupa na mnogobrojnim projektima, koncertima i gala opernim koncertima kao solist uz pratnju korepetitora, zborova i orkestara muzičkih akademija u Puli i Zagrebu, Hrvatskog komornog orkestra, orkestara zagrebačkoga, riječkog i osječkog narodnog kazališta, Dubrovačkog simfonijskog orkestra te uz orgulje na koncertima iz ciklusa koncerata orguljaškog festivala Heferer.

Od opernih projekata nastupio je kao Bubi u Menottijevoj operi Amelija ide na ples u kazalištu Mala scena, zatim studijski u ulozi Danielija u Verdijevoj operi Sicilijanske večernje u HNK u Zagrebu, kao Gericault u Papandopulovoj operi Madame Buffault u HNK u Zagrebu te kao Rektor u Janačekovoj operi Lyshka Bystroushka u HNK u Zagrebu.

Nastupio je kao solist u Gounodovom djelu Mors et Vita u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog, u Božićnom oratoriju C. Sainta Saensa, Bachovom Magnificatu, Rossinijevoj Petite messe solennelle, Mozartovoj Krunidbenoj misi te u Beethovenovoj Devetoj simfoniji.

U srpnju 2017. kao jedini pjevač iz Europe nastupio je na Metropolitan International Music Festivalu za mlade operne pjevače u New Yorku, gdje je koncertno izvodio ulogu Rodolfa u Puccinijevoj operi La Bohème, a u lipnju 2018. ostvaruje svoj profesionalni debi kao Flavio u Bellinijevoj operi Norma u Hrvatskom narodnom kazalištu Ivana pl. Zajca u Rijeci. U prosincu 2018. u ulozi Turiddua izvodio je arije i duet iz opere Cavalleria rusticana na festivalu Mascagni New Generation u Rimu, uz pratnju simfonijskog orkestra konzervatorija Santa Cecilia i pod ravnanjem maestra Galeatija.

Profesionalni debi na daskama Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu ostvario je u listopadu 2020. ulogom Normanna u operi Lucia di Lammermoor (G. Donizetti).

Od ožujka 2021. stalni je član opernog ansambla Hrvatskog narodnog kazališta u Osijeku te gostuje kao solist u Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu.

Matija Meić / bariton,  od svog debija 2010. godine do danas u HNK u Zagrebu pjevao je uloge Levija u operi Nikola Šubić Zrinjski (I. pl. Zajc), Schaunarda u La Bohème (G. Puccini), Belcorea u L’elisir d’amore (G. Donizetti), Figara u Seviljskom brijaču (G. Rossini), Onjegina u Evgeniju Onjeginu (P. I. Čajkovski), te Figara u Figarovu piru (W. A. Mozart), za kojeg mu je dodijeljena Nagrada hrvatskog glumišta. Na Rossini Festivalu u Bad Wildbadu u Njemačkoj prvo je 2014. pjevao Don Alvara u Il viaggio a Reims, a potom 2015. Taddea u Rossinijevoj L’italiana in Algeri i Carla u modernoj premijeri opere Vespro Siciliano P. J. von Lindpaintnera (CD izdanje Naxos) te mu je dodijeljena International Belcanto Prize. Suradnju s festivalom nastavlja 2017., kada pjeva uloge Tobije Milla u Rossinijevoj operi Cambiale di matrimonio (DVD izdanje Velut Luna) i Adonirama u praizvedbi kantate Caïn F. Carluccia.

Nakon debija u minhenskom Staatstheater am Gärtnerplatz u ulozi Guglielma dobiva poziv da se od sezone 2016./2017. priključi ansamblu istog teatra, u kojem je do danas ostvario cijeli niz uloga kao što su Mozartovi Guglielmo, Masetto, Leporello i Don Giovanni, Donizettijev Lord Cecil, Vater u Ivici i Marici, Rossinijev Dandini, Ficsur (praizvedba opere Liliom J. Doderer), Peter Gorlinsky/Wache3 (praizvedba opere Frau Schindler T. Morsea), naslovna uloga u Dantons Tod G. von Einema, Marcello u Puccinijevoj La Boheme, Ramiro u Ravelovoj L’heure espagnole i König u Orffovoj Die Kluge. U ljeto 2016. pjevao je Pinga u Puccinijevoj Turandot na proslavljenom opernom festivalu u Bregenzu.

Na koncertnom podiju surađivao je s Liverpoolskom kraljevskom filharmonijom, Helsinškom filharmonijom, lisabonskim Orkestrom Gulbenkian, Savaria simfonijom, Zagrebačkom filharmonijom, Simfonijskim orkestrom HRT-a, Hrvatskim baroknim ansamblom, Dubrovačkim simfonijskim orkestrom, Beogradskom filharmonijom, Kvintetom Bečke filharmonije i Ansamblom WISE iz Beča. Tijekom školovanja osvaja dva prva mjesta na Državnim natjecanjima HDGPP-a u Dubrovniku 2007. i 2009., prvu i specijalnu nagradu na Međunarodnom pevačkom takmičenju Bruna Špiler u Herceg Novom 2010., prvu i četiri interpretacijske nagrade na Iuventus Canti Competition u Slovačkoj, nagradu Mladi pjevač godine 2013. ciklusa Molto Cantabile u Zagrebu, te pobjeđuje na natjecanju Bečke Staatsopere Beaumarchais Concours u Beču 2013. Godine 2014. na jednom od najprestižnijih natjecanja na svijetu za mlade pjevače, The Mirjam Helin International Singing Competition u Helsinkiju, osvaja drugo mjesto i posebnu nagradu za izvedbu finske solo pjesme. Dobitnik je i Posebne rektorove nagrade za međunarodna dostignuća Sveučilišta u Zagrebu u akademskoj godini 2013./2014.

Matija Meić svoje je školovanje započeo u Glazbenoj Školi Blagoja Berse u klasi Viktorije Badrov, nastavio na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi Giorgia Surijana, a trenutačno je student specijalističkog studija za Lied i oratorij u klasi Claudije Visce i Floriana Boescha na Universität für Musik und Darstellende Kunst Wien.

Matija Fortuna / dirigent, rođen je 6. prosinca 1985. godine. Na Muzičkoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu diplomirao je glazbenu teoriju pod mentorstvom B. Šipuša te orkestralno dirigiranje u klasi V. Šuteja i U. Lajovica. U sklopu programa Erasmus 5. godinu studija dirigiranja proveo je na Akademiji za glazbu i scensku umjetnost u Beču. U lipnju 2013. godine završio je poslijediplomski studij dirigiranja na Akademiji za glazbu i scensku umjetnost u Beču u klasi U. Lajovica. Operno dirigiranje učio je kod K. Leitnera, opernu korepeticiju kod M. Burkerta, a studirao je i na postdiplomskom studiju klavira, komorne glazbe i Lieda u klasi R. Heintze. Za vrijeme postdiplomskog studija u Beču radio je s velikim svjetskim dirigentima Fabiom Luisijem i Bertrandom de Billyjem.

Od 2012. do 2014. kao umjetnički suradnik dirigira i priprema projekte na Akademiji za glazbu i scensku umjetnost u Beču (Mozartov Der Schauspieldirektor, operu Mavra i balet Pulcinella Stravinskog, Weberov Der Freischütz). Godine 2015. asistirao je maestru Georgu Fritzschu u pripremi Weberove opere Der Freischütz (Strijelac vilenjak) na opernom festivalu Jopera u Jennersdorfu.

Godine 2015. bio je polufinalist međunarodnog dirigentskog natjecanja Lovro von Matačić. Iste je godine zaposlen na Muzičkoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu kao asistent profesoru Mladenu Tarbuku na Odsjeku za dirigiranje, harfu i udaraljke, a u ožujku ove godine izabran je u zvanje docenta.

Od 2015. godine surađuje s Hrvatskim narodnim kazalištem Ivana pl. Zajca u Rijeci, gdje je dirigirao predstavama Rigoletto G. Verdija, Andrea Chenier U. Giordana, Werther J. Masseneta, Šišmiš J. Straussa, La Boheme G. Puccinija, te Labuđe jezero P. I. Čajkovskog. Kao dirigent asistirao je u pripremi opere Giulio Cesare Georga Friedricha Händela te u drugim opernim i simfonijskim produkcijama. Godine 2019. asistirao je maestru Lorisu Voltoliniju u pripremi opere Andrea Chenier u Slovenskom narodnom gledališču u Mariboru.

Usavršavao se kod mnogih uvaženih dirigentskih pedagoga kao što su Nicolas Pasquet, Colin Metters, Georg Fritzsch, Mark Heron, Clark Rundell, Ralf Weikert, Gianluigi Gelmetti, David Reiland, Alun Francis, Karolos Trikolidis, Stephen Cleobury i Gerald Wirth. Osobito valja istaknuti seminare u Moskvi s poznatim ruskim dirigentom i pedagogom Jurijem Simonovim, gdje je 2013. i 2014. godine imao priliku dirigirati Moskovskom filharmonijom.

Orkestar mladih glazbenika

Organizacija mladih glazbenika osnovana je 2017. godine na inicijativu studenata Muzičke akademije u Zagrebu, s ciljem šireg upoznavanja i promicanja klasične glazbe te njegovanja glazbene kulturne baštine, posebice među mladima. Udruga je započela svoje djelovanje jednom sekcijom, Orkestrom mladih glazbenika, a s vremenom je proširila svoje područje djelovanja sekcijom Orguljaša, sekcijom muzikologa FusNota te sekcijom Virtuoso, koja organizira koncerte studenata Muzičke akademije.

Orkestar mladih glazbenika ostvario je brojne nastupe u koncertnim dvoranama i drugim prostorima u Zagrebu, Varaždinu, Pregradi, Šibeniku, Tribunju, Makarskoj i Podgori. Od tih nastupa posebno valja istaknuti izvedbe zahtjevnih djela kao što su Requiem Gabriela Faurea, Zagreb, Pregrada, 2017.; Te deum Marca Antonia Charpentiera (u suradnji s Pjevačkim zborom Pravnog fakulteta u Zagrebu Capella juris), Zagreb, 2017.; Stabat mater Giovannija Battiste Pergolesija (u suradnji s umjetničkom organizacijom Vox Artis), Zagreb – Pregrada – Šibenik, 2018.;  Requiem Wolfganga Amadeusa Mozarta (u suradnji s udrugom Vox Artis i zborom Ivan Goran Kovačić), Zagreb, 2018.; Bolero Mauricea Ravela, Zagreb, 2018.; nastup na Muzičkom biennalu Zagreb, 2019., ljetnu turneju Šibenik – Makarska – Podgora, 2019.; koncerte poput Magic musical  (u suradnji s Oljom Dešićem i Miom Negovetić), Koncertna dvorana Vatroslava Lisinskog, Velika dvorana, Zagreb, 2018., zatim Filmska glazba, Hrvatski glazbeni zavod, Zagreb, 2020. te Evelin (uz sopranisticu Evelin Novak u suradnji s Hrvatskim narodnim kazalištem u Varaždinu), HNK u Varaždinu i HNK Zagrebu, 2021.; te izvedbe glazbeno-scenskih djela poput monodramatske opere Dnevnik Anne Frank Grigorija Frida (u suradnji s Hrvatskim narodnim kazalištem u Varaždinu), HNK u Varaždinu, 2020., i opere Bastien i Bastienne Wofganga Amadeusa Mozarta (u suradnji s Hrvatskim narodnim kazalištem u Varaždinu), HNK u Varaždinu, 2021.

„Posebno valja pohvaliti i odličan Orkestar mladih glazbenika, koji je nastupio pod dirigentskim vodstvom Matije Fortune. Devet mladih glazbenika, studenata zagrebačke Muzičke akademije – violinist Georg Draušnik, violončelist Tonko Marković, kontrabasist Mihael Ros, flautistica Barbara Tomić, klarinetistica Monika Popović, fagotist Grgor Konkoli, trubač Lovro Čutić, udaraljkaš Lovro Baričević i pijanist Viktor Čižić – publici su podarili 55 minuta vrhunske izvedbe, moćne glazbe pune promjene tempa i metra, u rasponu od melodioznosti do atonaliteta.“

(Igor Čolaković, Monoopera ‘Dnevnik Anne Frank’ u HNK Varaždin: Upečatljiva izvedba potresne priče o strepnji i nadi, Varaždinske vijesti, Varaždin, 3. 11. 2020.)

 

 

 

 

 

 

 

 

Eksperimentalni film o Pauli von Preradović

📍🎬 Eksperimentalni film o Pauli von Preradović nastao na online radionici u sklopu 9. Revije filmova za djecu.
Paula Preradović hrvatsko – austrijska je pjesnikinja i pripovjedačica. Unuka je poznatog hrvatskog pjesnika Petra Preradovića te je napisala austrijsku državnu himnu.
Radionicu je vodila prof. Marina Zlatarić, polaznici radionice bili su medijski tehničari Graditeljske škole Čakovec, a radionica je održana pod pokroviteljstvom Austrijski kulturni forum Zagreb / Österreichisches Kulturforum Zagreb.
Film možete pogledati na linku: