- – 26. listopada
TAJNE KOJE ČUVAMO
THE SECRETS WE KEEP
triler, drama/SAD/2020.
Režija: Yuval Adler
Uloge: Noomi Rapace, Joel Kinnaman, Chris Messina
U središtu radnje je Maja koja je nakon Drugog svjetskog rata, zajedno sa suprugom Lewisom započela novi život u Americi.
Jednog dana naiđe na jezivo poznatu osobu iz prošlog života – ali je li on zaista ta osoba kako ona misli? Uvjerena da jest, Maja uzima stvari u svoje ruke i otima ga, pokrećući niz sjećanja i događaja koji će promijeniti cijelu percepciju istine.
Trajanje: 97 minuta
Preporučamo starijima od 15 godina.
Tribina Čakovec četvrtkom
- 5. studenoga 2020. u 20.00 sati
SKANDALOZNO PONAŠANJE
Misbehaviour
komedija, drama / Velika Britanija / 2020.
Režija: Philippa Lowthorpe
Uloge: Keira Knightley, Gugu Mbatha – Raw, Jessie Buckley, Rhys Ifans, Greg Kinnear
Godine 1970. natjecanje Miss svijeta održano je u Londonu, a domaćin ceremonije bio je američki legendarni komičar Bob Hope. U to je vrijeme natjecanje Miss svijeta s preko stotinu milijuna gledatelja bio najgledaniji televizijski program na svijetu. Uz tvrdnju da natjecanja u ljepoti omalovažavaju žene, novi pokret naziva „Pokret za ženska prava“ gotovo je preko noći postigao slavu nakon što su njegovi članovi potpuno nenajavljeno izašli na pozornicu i na taj način prekinuli prijenos natjecanja uživo. I ne samo to: kada je natjecanje nastavljeno, rezultat istoga izazvao je snažne reakcije: pobjednica nije bila favorizirana Šveđanka već miss Grenade – prva crnkinja u povijesti koja je okrunjena kao Miss svijeta. U samo nekoliko sati, globalno gledateljstvo diljem svijeta svjedočilo je nezamislivim posljedicama koje su uslijedile nakon šokantnog obrata…
Trajanje: 106 minuta
Preporučamo starijima od 12 godina.
Ulaznica: 30,00 kuna, učenici (10 i više), studenti, umirovljenici, organizirani posjet (10 i više) 20,00 kuna
subota i nedjelja, 5. i 6.prosinca 2020. u 16.00 sati
TROLOVI: SVJETSKA TURNEJA
TROLLS WORLD TOUR
animirana komična avantura / SAD / 2020.
Režija: Walt Dohrn, David P. Smith
Uloge/glasovi: Renata Sabljak, Pavao Fabijan Medvešek, Mladen Vasari, Dušan Bućan
Četiri godine nakon velikog uspjeha prethodnog filma, Trolovi su se vratili u još većoj, šarenijoj i glasnijoj avanturi!
Trolovi će u svojim pustolovinama otkriti da nisu sami i da uz njih postoji još pet različitih Trolovskih plemena, svatko sa svojim glazbenim žanrom: Funkom, Countryiem Technom, Klasikom, Popom i Rockom. Tvorci Shreka i Malog šefa kreću u novu glazbenu avanturu u kojoj će se naći i originalna muzika Justina Timberlakea koji je zaradio nominaciju za Oscara za pjesmu „Can’t Stop the Feeling!”.
Članica hard-rock plemena Kraljica Barb uz pomoć svog oca Kralja Thrasha želi uništiti sve ostale glazbene žanrove kako bi mogao rock zavladati. Kako bi se spriječio taj crni scenarij sva ostala plemena se moraju ujediniti u obrani svijeta i glazbe.
Trajanje: 90 minuta
Za sve uzraste!
Ulaznica: 20,00 kuna
Centar za kulturu Čakovec, izložbeni prostor – četvrtak, 29. listopada 2020. u 19.00 sati – otvorenje izložbe
HRVOJE MARKO PERUZOVIĆ
SLIKE
Kustosica izložbe: Iva Körbler
Trajanje: 29.10. – 16.11.2020.
Arbor vitae
Slike Hrvoja Marka Peruzovića ne slijede nikakve trendove u recentnoj umjetnosti, međutim, u potpunosti su refleks našeg doba, duhovnog i kulturološkog stanja čovječanstva. Od ludila današnjeg svijeta možemo se sakriti u prirodu i među životinje, međutim, Peruzovićev biofilni element ide mnogo dalje od probuđene ekološke svijesti ili ideje da su biljke i životinje naša zemaljska braća i sestre ili naši duhovni vodiči. Smisao života umjetnik vidi i u ljubavi prema ženi (čežnja za ljubavlju), kao i u uspostavljanju duhovne vertikale prema Kristu (čežnja za spasenjem).
Danas nakon svih velikih filozofskih sistema 20. stoljeća ponovno doživljavamo svijet kao tragično proturječan, u polaritetima između ideje da je Bog na zemlji i da je čovjek nemoćan pred Prirodom. Stoga i Peruzovićeve slike u traganju za novim smislom uspostavljaju prostor gdje se gubi granica između sna i jave i nastaje tzv. magični krajolik, a na svijet se gleda kao na san, neiscrpan izvor čuda, i to je ona komponenta koja Peruzovićevo slikarstvo spaja s nadrealističkim prikazima i psihoanalitičkom simbolikom. Priroda je nedokučiva riznica hijeroglifa i tajni, i zato ju i suvremeni umjetnici često osjećaju na tragu magične filozofije prirode pa i apstraktnog hermetizma. Peruzović u tom smislu pred nas donosi vlastitu simboliku i „osobnu mitologiju“ bez recikliranja, što u recentnoj umjetnosti jest izvorno i pravo umijeće.
Iva Körbler
Hrvoje Marko Peruzović, rođen je 1971. godine u Zagrebu. Završio grafički odjel Škole za primijenjenu umjetnost i dizajn u Splitu. Diplomirao slikarstvo 1995. na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu (klasa Prof. Ðuro Seder). Studijski boravio u Parizu, Milanu, Veneciji i Beču. Član je HZSU-a i HULU-a Split. Osim slikarstva bavi se klasičnom grafikom, ilustracijom, skulpturom i fotografijom. Izlagao je na više od pedeset samostalnih izložbi kao i na brojnim skupnim izložbama u Hrvatskoj i inozemstvu. Ostvario je i brojna djela sakralne tematike: križni put u Solinu, oltarnu palu i križni put u Dubrovniku, vitraje u Karmelu svetog Ilije (BiH) te mozaik na pročelju crkve u Zagvozdu. Djela mu se nalaze u raznim privatnim i javnim zbirkama i muzejima (Galerija umjetnina, Split; Zbirka „Majka“ Humac BiH; Muzej grada Kaštela, Galerija „Vladimir Bužančić“, Zagreb; Galerija umjetnina grada Slavonskog broda; Samostan benediktinki sv. Margarite u Pagu i dr.) Sudjelovao je na brojnim likovnim susretima i kolonijama humanitarnog karaktera. Likovno je uredio i ilustrirao nekoliko knjiga, kataloga i monografija. O njegovom radu pisali su Josip Depolo, Ive Šimat Banov, Stanko Špoljarić, Tonko Maroević, Vladimir Rismondo ml., Andro Filipić, Darko Schneider, Đuro Vanđura, Iva Körbler, Tonči Šitin, Nevenka Nekić, Vinicije Lupis, Anamarija Stibilj Šajn, Nives Marvin, Toni Horvatić, Vlasta Tolić, Mirela Duvnjak, Sanda Bajzek Stanačev, Igor Brešan, Elizabeta Wagner i dr. Piše poeziju, aforizme i kratke eseje iz područja likovnosti. Dobitnik je prve nagrade „Post scriptum“ za književnost na društvenim mrežama, koja se dodjeljuje u sklopu festivala književnosti KaLibar. Objavio je zbirku pjesama „Nekoga moramo voljeti (kako na webu, tako i na zemlji)“. Živi i radi u Zagrebu kao samostalni umjetnik.
- MUZIČKI MEMORIJAL JOSIP ŠTOLCER SLAVENSKI
CENTAR ZA KULTURU ČAKOVEC
30.9. i 1.10. 2020. u 20.00 sati
Program:
30.9.2020. u 20 sati
KONCERT
ZAGREBAČKI SOLISTI
Ansambl Zagrebačkih solista osnovan je 1953. godine u okviru Radio Zagreba, pod umjetničkim vodstvom glasovitoga violončelista Antonija Janigra.
Tijekom više od šest desetljeća – pod umjetničkom palicom jednako znamenitih koncertmajstora, poput Dragutina Hrdjoka, Tonka Ninića, Anđelka Krpana i Borivoja Martinića-Jerčića – Zagrebački solisti odražavaju kvalitetu muziciranja na zavidnoj razini, a koju redovito prezentiraju i na prestižnim svjetskim koncertnim pozornicama.
Od 2012. godine Ansambl nastupa uz glasovitoga violinista Sretena Krstića kao svojega koncertmajstora, a ujedno i koncertmajstora Münchenske filharmonije.
Do sada su Zagrebački solisti održali gotovo 4000 koncerata na svim kontinentima, u najvećim svjetskim centrima i najslavnijim koncertnim dvoranama kao što su Musikverein (Beč), Concertgebouw (Amsterdam), Royal Festival Hall (London), Berlin Philharmonic Hall, Tchaikowski Hall (Moskva), Santa Cecilia (Rim), Carnegie Hall (New York), Opera House (Sydney), Victoria Hall (Ženeva), Teatro Real (Madrid), Teatro Colon (Buenos Aires), Versailles itd.
1.10.2020. u 20.00 sati – Tribina Čakovec četvrtkom
VEČER LAUREATA – MLADEN TARBUK – dobitnik nagrade za 2019. godinu
SYNCHRONOS ANSAMBL
Mia Elezović, klavir
Eric Lamb, flauta
Renaud Guy Rousseau, klarinet
Vlatka Peljhan, violina/viola
Tajana Škorić, viola
Vid Veljak, cello
Luis Camacho, udaraljke
Dirigent: Ivan Josip Skender
MLADEN TARBUK LAUREAT NAGRADE GRADA ČAKOVCA “JOSIP ŠTOLCER SLAVENSKI” ZA 2019. GODINU
Ocjenjivački sud Nagrade Grada Čakovca “Josip Štolcer Slavenski”, u sastavu Iva Lovrec Štefanović, Trpimir Matasović (predsjednik), Petra Pavić, Kršimir Seletković i Ladislav Varga, u uži je izbor za najbolje djelo hrvatskoga skladatelja praizvedeno prošle godine uvrstio četiri skladbe – io sono je t’aime Frane Đurovića, Razgovore u trgovačkom centru Maka Murtića, Quatre épigrammes de temps Mladena Tarubuka te Darkroom Davora Branimira Vinczea. Jednoglasnom odlukom članova ocjenjivačkoga suda odlučeno je da je laureat Nagrade “Josip Štolcer Slavenski” za prošlu godinu Mladen Tarbuk. Nagrađeno djelo praizveo je švedski ansambl Mimitabu 8. studenog 2019. u sklopu programa Glazbene tribine Opatija.
Obrazloženje
Quatre épigrammes de temps na nekoliko se razina nadovezuje na niz ranijih Tarbukovih skladbi. Tako se u njoj istražuju zvukovni potencijali unutar raznolikog komornog ansambla (u ovom slučaju čine ga flaute, klarineti, udaraljke, klavir, violina i violončelo), a istodobno se i tematizira određenost glazbe njezinom temeljnom, vremenskom dimenzijom. U tom smislu, ovo se djelo poglavito nadovezuje na skladbu 4 estancias iz 2012. godine, također nagrađenu Nagradom “Josip Štolcer Slavenski”. Tarbuk se, međutim, ne ponavlja. Jer, usprkos činjenici da se obje skladbe temelje, među ostalim, na serijalnim načelima, kao i na skladateljsko-tehničkim postupcima koji nose izravne odzvone djela autora prve polovine prošloga stoljeća, a posredno su zagledana i puno dalje u prošlost, do baroknih majstora, pa čak i frankoflamanskih polifoničara, Quattre épigrames istodobno su i posve samosvojno djelo. Odustajući od polistilizma i izvanglazbene programnosti, odrednica inače bitnih za velik dio njegova opusa, Tarbuk ovdje donosi “program” koji je izrazito unutarglazben. Četiri stavka tako su četiri ogleda o različitim aspektima protoka glazbenoga vremena, kojemu se u konačnici, kako ističe i sam skladatelj u popratnome tekstu, “ne može uteći”. Ti eseji ujedno su i suptilne posvete starijim majstorima, premda nipošto ne na razini citatnosti i/ili parafraziranja. U korištenju zrcalnih obrazaca u prvome stavku moguće je tako naslutiti Tarbukovu duhovnu bliskost s, primjerice, Bartókom ili čak Machautom; “zaustavljeno” vrijeme drugoga stavka, s kaleidoskopskim mijenama zvukovnih boja podsjetit će na neke Schönbergove ili Webernove opuse, pa čak i na polagani stavak Vivaldijeva Koncerta za četiri violine u h-molu (i njegovu obradu u Bachovu Koncertu za četiri klavira u a-molu); Hindemithu, a još i više – ponovno – Bachu podosta duguje završna fuga. U kontekstu hrvatske glazbene baštine, serijalni postupci u tim stavcima svakako nude i asocijacije na (proto)serijalnost nekih djela Josipa Štolcera Slavenskog – primjerice Chaosa – kao i na načela organizacije glazbene građe u djelima Rubena Radice. No, najpoetičniji, treći stavak Tarbukovih Četiriju epigrama ostavlja dojam hommagea Tarbukovu učitelju Stanku Horvatu i njegovoj trajnoj vjeri u melodiju i latentnu “pjevnost” instrumenata. Taj stavak kao da u sebi nosi i temeljni zaključak ovih četiriju promišljanja glazbenoga vremena – ako se vrijeme već ne može izokrenuti i/ili zaustaviti, ako mu se, štoviše, “ne može uteći”, onda se barem može i treba uživati u ljepoti njegova trajanja.
Trpimir Matasović
Tribina Čakovec četvrtkom
8.10.2020 u 20.00 sati
MATER
hrvatski film/drama
debitantski/2019./HR, RS, FR, BA
Režija i scenarij: Jure Pavlović
Kamera: Jana Plećaš
Montaža: Jure Pavlović, Dragan Von Petrovic
Oblikovanje zvuka: Martin Semenčić
Kostimografija: Katarina Zaninović
Scenografija: Jana Plećaš
subota 10.10. u 20.00 sati
nedjelja 11.10. u 20.00 sati
ponedjeljak 12.10. u 18.00 sati
Uloge: Daria Lorenci-Flatz, Neva Rošić, Vera Zima, Anka Vučković, Marijo Jurković, Vinko Vuković, Marija Vrdoljak, Milivoj Barbir, Hrvoje Barbir Barba, Stephan Baumecker, Lili Jelinek, Till Patz
Nakon godina provedenih u Njemačkoj, Jasna se vraća u Hrvatsku kako bi se brinula o majci, koja je na umoru. Majčino onemoćalo tijelo čak i prikovano za krevet zrači zastrašujućim autoritetom koji se nadvija nad svima u njezinoj blizini. Kako dani prolaze Jasna se zapleće u mrežu zamjeranja od kojih je očajnički pokušavala pobjeći. Hoće li se uspjeti suprotstaviti majci ili će konačno nestati pod njezinim teškim zagrljajem?
Trajanje: 95 minuta
Ulaznica: Tribina ČČ 30,00 kuna, organizirani posjet (10 i više ulaznica) 20,00 kuna,
redovni program 25,00 kuna
CENTAR ZA KULTURU ČAKOVEC
- petak 18.9.2020. u 20 sati
- HUMANITARNI PROGRAM UDRUGE „POGLED“
Kerekesh Teatar
KRTICE
Tekst: Jan Kerekeš
Režija: Ljubomir Kerekeš
Igra: Jan Kerekeš
Nagrađivana komedija Kerekesh Teatra u kojoj se na nogometnom terenu u NK Žbunju s krticama bori domar Stjepan Radički. Osim što isproba sve moguće metode koje su ikad ikome pale na pamet kako bi otjerao krtice, na teren mu dolaze pomoći i odmoći razni prijatelji i neprijatelji, među kojima su i Žarko Potočnjak, bivši ministar Linić, Siniša Popović, Massimo, Policajac z Mača i mnogi drugi. Više od 15 likova u predstavi, na maksimalno duhoviti način, tumači mladi i nagrađivani glumac Jan Kerekeš koji je za “Krtice” bio i nominiran za Nagradu hrvatskog glumišta 2015., a režiju potpisuje Ljubomir Kerekeš.
Trajanje: 60 minuta
Ulaznica: 50,00 kuna – u prodaji na blagajni Centra za kulturu Čakovec
Scenografija i dizajn plakata – Dina Rain
Kostimografija – Jan Kerekeš
Scenski slikar – Ivan Duić
Glazba – Leo Friščić, Jan Kerekeš
Majstor rasvjete – Dario Horvat
Majstor tona – Izak Meštrić
Predstava je do sad odigrana više od 200 puta
Nagrade:
- nagrada publike na 16. Festivalu pučkog teatra Omišalj-Čavle
Nagrada žirija za najbolju predstavu na Festivalu monodrame- Monok@ 2017. Krapinske Toplice
Nagrada Kate Novaljka na festivalu Novaljski trijatar 2018.
Tribina Čakovec četvrtkom
GRADSKO KAZALIŠTE – SCENA „GORICA“, Velika Gorica
(DIS)FUNKCIJA GLAVE
Autor: Bratislav Dimitrov
Redatelj i autor adaptacije: Ivan Leo Lemo
Scenografkinja: Vesna Režić
Kostimograf: Marko Marosiuk
Autor glazbe: Zvonimir Dusper
Oblikovatelji svjetla: Martin Šatović / Vesna Kolarec
Glume: Barbara Vicković, Ranko Zidarić, Alen Šalinović, Mladen Kovačić
Komedija istaknutog makedonskog komediografa Bratislava Dimitrova, koja na suptilan i vrlo duhovit način tematizira seksualne probleme kod muškaraca. Napisana je 2012. godine i u Makedoniji je stekla status kultnog hita.
U predstavi pratimo posjete trojice muškaraca psihijatrici i njihovo suočavanje sa seksualnim disfunkcijama te pokušajima da pronađu rješenje. Mogli bismo reći da je komedija Woodyallenovska jer opisuje psihoze suvremenog urbanog muškarca koji se u današnjem društvu, suočava s pritiscima patrijarhalnog odgoja te inflacije seksualne ponude. Sve je više pornografije i fetišizma, a sve manje bliskosti. U tom tjesnacu između očekivanja vječne seksualne spremnosti i frustrirajuće nemogućnosti muškarca da ispuni tu misiju, nalaze se životi naših protagonista. Naravno, neki to nazivaju i krizom srednjih godina. Komedija tematizira i strah od starenja, taj veliki tabu u današnjem ultimatumu mladosti koje forsira mainstream kultura takozvane Zapadne civilizacije.
Trajanje: 80 minuta
Ulaznica: 60,00 kuna
- učenici (10 i više), studenti, umirovljenici, organizirani posjet (10 i više) 40,00 kuna
Tribina Čakovec četvrtkom
- 19. studenoga 2020. u 20.00 sati
Kazališna družina Pinklec, Čakovec
NORMALAN ŽIVOT
premijera
Režija: Miran Kurspahić
Tekst i dramaturgija: Rona Žulj
Glazba: Nikša Marinović
Kostimografija: Domagoj Štimac
Grafičko oblikovanje: Barbara Bjeliš
Igraju:
Mata Kroata: Davor Dokleja
Iva Ofenziva: Karolina Horvat
Pero Leđero: Mario Jakšić
Jura Procedura: Bruno Kontrec
“Normalan život” inicijalno je inspiriran prošlogodišnjim skupom “Želimo normalan život” koji se održao ispred Centra za kulturu Čakovec i koji je pogonjen reakcijama i protu-reakcijama na taj prosvjed ostatku Hrvatske učinio vidljivom kompleksnost situacije u kojoj se nalaze stanovnici Međimurja, i sa strane većinskog, i sa strane romskog stanovništva.
Redatelj Miran Kurspahić i dramaturginja Rona Žulj, iz perspektive nekoga tko u situaciju dolazi izvana, kroz proces su zajedno s glumcima KD Pinklec istražili i dobili uvid u najrazličitije aspekte takozvanog “romskog problema” ne samo kroz kazališno-umjetnički, već i istraživački proces. Teška tema međutim ne mora značiti i tešku predstavu.
Predstava “Normalan život” je zabavna i interaktivna, tim više što je namijenjena prvenstveno mladoj publici (12 – 18 godina). Zamišljena je kao game show – emisija uživo u kojoj sama publika, podijeljena u dva tima, sudjeluje u nizu igara od kvizova znanja do igara spretnosti. Igre su osmišljene tako da u pitanje dovode niz predrasuda i odabir linije manjeg otpora, ako ne u trenutku same igre, onda nakon nje, kad se dojmovi slegnu.
Čitavim spektaklom upravljaju četiri neobične voditeljske persone koje igraju Davor Dokleja, Karolina Horvat, Mario Jakšić i Bruno Kontrec, a upravo ti pretjerani i povremeno komični likovi utjelovljenje su četiri aspekta države, odnosno sistema i time njegova kritika.
Vođeni mišlju kako zadatak kazališta nije davati odgovore, nego postavljati prava pitanja, autori predstave se nadaju kako će “Normalan život” mlade ljude inspirirati na građansku hrabrost, osvijestiti im vlastitu odgovornost u građenju društva u kojem žive te ih pobuditi na višestrano sagledavanje bilo koje situacije prije donošenja sudova. Zapravo, to je ono na što se svatko od nas povremeno treba podsjetiti.
- Predstava je nastala u sklopu međunarodne kulturne inicijative za mlade ConnectUp – The Life of the Others.
U radu na predstavi veliku stručnu pomoć pružili su nam:
Djelatnici Policijske uprave međimurske, Zavoda za socijalnu skrb, izv. prof. dr. sc. Tamara Turza-Bogdan; prosvjetni djelatnici Aleksandra Pleh, Marijana Sabo, Nikola Švenda, Toni Marušić te učenice Nina Oršuš i Sabina Oršuš.
Dob: 14+
Trajanje: 90 min.
Ulaznica: 60,00 kuna
- učenici (10 i više), studenti, umirovljenici, organizirani posjet (10 i više) 40,00 kuna
KONCERT
ARMANDO PUKLAVEC, bariton
SOFIA MITROPOULOS, sopran
VESNA LELJAK PETKOVIĆ, klavir
Gosti:
Darko Golubić, klavir
Muška vokalna grupa Pjevačkog zbora Josip Štolcer Slavenski Čakovec
Bariton Armando Puklavec rođen je 1.1.1974. u Čakovcu. U Glazbenoj školi Varaždin polazio je nastavu iz trombona (prof. Stjepan Rukljić) i solo-pjevanja (prof. Darija Hreljanović), akademski stupanj Magister artium stekao na Sveučilištu za glazbu i scensku umjetnost u Beču (Prof. Mag. art. Ralf Döring i Prof. KS Robert Holl). Usavršavao se na “Mozarteumu” u Salzburgu (prof. KS Marjana Lipovšek i prof. Alfred Burgstaller), na Ljetnoj akademiji “Wien-Prag-Budapest” u Badenu kod Beča; “Herbstmeisterklasse” u Beču (Prof. KS Walter Berry, Prof. Josef Zehetgruber, Prof. Alain Paris), te u Vaduzu, Kneževina Liechtenstein (Prof. Kurt Widmer), i Splitu (Prof. Eva Blahová). Privatno se usavršavao u Grazu (Prof. Maris Skuja) i Đenovi, Italija.
Debitirao je u HNK-u Zagreb kao Evgenij Onjegin P. I. Čajkovskog. Nastupio je na manifestaciji “Rossini in Schönbrunn” u Beču, u naslovnoj ulozi, kao Figaro u Seviljskom brijaču. Pjevao je Amonasra u Verdijevoj “Aidi” u Megaronu u Solunu, na Svečanim ljetnim igrama u Bad Hersfeldu u Njemačkoj, te u Italiji u Teatro dei ruderi Cirella-Diamante s Kalabrijskom filharmonijom. Na festivalu “Mythos Opera festival”, u Sirakuzi na Siciliji, nastupa u “Castello Maniace” kao Alfio u operi “Cavalleria rusticana” Pietra Mascagnija. S Panonskom filharonijom iz Graza nastupa kao don Pizzaro u operi “Fidelio” Ludwiga van Beethovena. Na Ljetnom festivalu u Weikersheimu pjeva G. Germonta u Verdijevoj “Traviati”. Ulogu Eneja u operi “Dido i Enej” Henryja Purcella pjevao je u Solunu, te Sankt Petersburgu u Rusiji. Zajčevog “Nikolu Šubića Zrinjskog” pjevao je u svim hrvatskim nacionalnim opernim kućama (Zagreb, Split, Rijeka, Osijek), te u Sarajevskoj operi i “Royal opera Canada” u Mississaugi. Guglielma u operi “Così fan tutte” W. A. Mozarta pjevao je u Tokyju. Na opernim pozornicama je nastupio i kao Renato/Krabuljni ples, grof Luna/Trubadur, Rodrigo Posao/Don Carlo, Tonio/I Pagliacci, Kurwenal/Tristan i Izolda, Papageno/Čarobna frula, Šakloviti/Hovanščina, Gianni Schicchi, Marcello/La Boheme, Malatesta/Don Pasqualle, Escamillo/Carmen, Belcore/Ljubavni napitak, mlinar Sima/Ero s onoga svijeta, pjesnik Frane/Adele i Mara, Luka/Maršal, Aufidije/ Koriolan, Dr. Falke/Šišmiš, Mr. Gobineau/The Medium, Bob/ The old Maid and the Thief, Herr Fluth/Vesele žene windsorske, J. B. Poquelin/Die Schule der Frauen, Uberto/La serva padrona, itd. U Zlatnoj sali Musikvereina u Beču pjeva “Carminu buranu” i Faureov Requiem. U Krakovu s Krakovskom filharomijom izvodi ciklus “Lieder eines fahrenden Gesellen” Gustava Mahlera. Na Varaždinskim baroknim večerima pjevao je “Te Deum” Henryja Purcella i “Dixit Dominum” G. F. Händela. Na proslavi obljetnice rođenja Lovre pl. Matačića u Zagrebačkoj katedrali pjeva u Mozartovom “Requiemu” pod ravnanjem legendarnog Berislava Klobučara. U KD Lisinski nastupio je s Zagrebačkom filharmonijom i u “Njemačkom requiemu” Johannesa Brahmsa. Čest je interpret solo-pjesama Schuberta, Schumanna, Brahmsa. Posebno mjesto u njegovom repertoaru imaju pjesme iz rodnog Međimurja koje često izvodi. “Pjesme moje majke” J. Š. Slavenskog izveo je u Pragu, Češka na manifestaciji “Secesija u Hrvatskoj” i na Majskom muzičkom memorijalu u Čakovcu s Zagrebačkim kvartetom, s kojim je u zagrebačkoj “Mimari” snimio ciklus Vladimira Ruždjaka “Pet međimurskih pjesama” za potrebe HRT-a. Ruždjakov ciklus pjesama izveo je i s orkestrom Oružanih snaga RH u koncertnoj dvorani ” Vatroslav Lisinski”. U Čakovcu je 1993. izveo nekoliko pjesama iz Ruždjakovog ciklusa s Hrvatskim komornim orkestrom pod vodstvom maestra Pavla Dešpalja, prilikom proslave 75. godišnjice ponovnog pripojenja Međimurja Hrvatskoj Domovini. Snimio je i nekoliko pjesama varaždinskog kompozitora Ivana Eugena Padovca čija djela isto često izvodi. Nositeljem je brojnih domaćih i inozemnih nagrada kao trombonist i solo-pjevač.
- Nagrada, na Natjecanju komorne glazbe “Palma d’oro” u kategoriji Lied, Finale Ligure, Italija,
- Nagrada, na opernom natjecanju “Ondina Otta”, Maribor, Slovenija
- Nagrada,na natjecanju “Jugend musiziert”, Leoben, Austrija
- Nagrada, na opernom natjecanju “Rolando Nicolosi”, Taranto, Italija
Stipendija fondacije “Robert und Lina Tyll-Dürr”, Basel, Švicarska – dodijeljena od bečkog rektora, prof. dr. Erwin Ortner-a.
◆Nagrada, Agencija “Kulturkontakt” na opernom natjecanju, “Hans Gabor – Belvedere” u Beču, Austrija
◆Posebno priznanje na natjecanju “Ada Sary”, Nowy Sacz, Poljska
◆Nagrada, Agencija “Slovkoncert” na natjecanju “Lucia Popp”, Bratislava, Slovačka
- Nagrada, na natjecanju učenika i studenata glazbe u Osijeku i
- Nagrada u Herceg Novom.
Kao trombonist, osvaja 1. nagradu na natjecanjima u Križevcu i Beogradu.
Dobitnik je još nekih nagrada.
Sofia Mitropoulos rođena je u Solunu, gdje je završila glazbene studije na Novom konzervatoriju, te debitirala u Purcellovoj operi Didona i Enej. Usavršavala se u majstorskim klasama kod: Luigi Alva, Ruggero Raimondi, Renato Bruson, Ines Salazar, Raina Kabaivanska. Pobijedila je na međunarodnom natjecanju atenske koncertne dvorane Megaron, te 2001. na opernom natjecanju u Spoletu. Nakon drugog mjesta na natjecanju Velluti, 2003. godine, pobijedila je na natjecanju Verdijanski glasovi u Bussetu, na kojem je predsjednik žirija bio Jose Carreras. Na repertoaru su joj uloge u Mozartovim djelima poput Donna Elvira ( Teatro San Carlo u Lisabonu), Contessa (Spoleto uz gostovanja u Japanu i Koreji), Fiordiligi (Atenska koncertna dvorana Megaron i Teatro Mancinelli u Orvietu), Vitellia (Pavia, Pisa, Ravenna, Cremona, Brescia, Como); zatim u Haydnovim, Clarice, Il Mondo della Luna (Spoleto); pa u Straussovom Šišmišu – Rosalinde (Solunska Opera). Tumačila je brojne Verdijeve junakinje poput Leonore u Trubaduru (Nacionalni teatar u Ateni, Teatro San Carlo, japansko gostovanje), Elisabeth u Don Carlosu (Welsh National Opera i kazalište u Baselu, na francuskom), Amelia u Krabuljnom plesu (Fondazione Toscanini, Teatro lirico di Cagliari, Teatro Municipal di Santiago del Cile), Amelia u Simon Boccanegra (Teatro Comunale di Bologna). Ulogu Lady Macbeth i ulogu Ducessa Elena u Vespri siciliani utjelovila je na pozornici Hrvatskog Narodnog Kazališta u Splitu. Naslovnu ulogu opere Aida pjevala je u Megaronu u Solunu, Teatro Grecco di Taormina i u Teatro dei Ruderi Cirella – Diamante. U više navrata bila je pozvana interpretirati Verdijev Requiem na mjesto praizvedbe, u crkvu Svetoga Marka u Milanu, a pjevala ga je i u solunskom Megaronu. Pjevala je u Puccinijevim operama uloge poput Manon Lescaut (Spoleto, Mađarska nacionalna opera), Suor Angelica (Teatro Mancinelli) i Mimi (Teatro Lirico sperimentale di Spoleto).
Tumačila je i uloge: Santuzze u Cavalleria Rusticana (Teatro Lirico Sperimentale di Spoleto, Teatro Lirico di Cagliari, Luglio musicale Trapanese i u Castello Maniace u Sirkuzi, Sicilija), Jokaste u Leoncavallovom Kralju Edipu (Solun), te Gerhilde u Die Walküre za Teatro San Carlo u Napulju. Interpretirala je i Dvoržakov Te Deum u Teatro Lirico di Cagliari. Ulogu Didone u operi Didona i Enej pjevala je u Solunu i Sankt Petersburgu. Sofia Mitropoulos čest je gost i na koncertnim podijima kako u Grčkoj, tako i u Sankt Petersburgu u Rusiji, Kanadi, Kini, Islandu, kao i u Parizu, gdje je pjevala zajedno s Ruggerom Raimondijem za “L’ Association du Musée de Tel Aviv”.
Ulaznica: 50,00 kuna
- Učenici (10 i više), studenti, umirovljenici, organizirani posjet (10 i više) 30,00 kuna