Šef policijske uprave, žabac Gordon, sprema se za mirovinu i mora pronaći novog pomoćnika koji će ga zamijeniti. Pametna mišica odličnoga njuha Paddy čini se kao idealan kandidat. Zajedno pokušavaju riješiti Gordonov posljednji slučaj, misteriju nestalih lješnjaka koju je prijavila lokalna vjeverica. Je li ih možda uzela lukava lisica? Gordon i Paddy će uskoro saznati.
Trajanje: 62 minute
Preporučamo starijima od 6 godina.
Ulaznica: 25,00 kuna
Molimo koristite mogućnost online kupnje ulaznica.
za
sprječavanje zaraze bolešću COVID-19 prilikom posjete kulturnim programima u Centru
za kulturu Čakovec.
Dnevno mjerenje
tjelesne temperature:
Svim posjetiteljima preporučamo da prije izlaska iz kuće izmjere tjelesnu
temperaturu te otkažu dolazak u slučaju povišene temperature (više od 37,2 ͦ C ) ili bilo kojih znakova bolesti.
Molimo koristite mogućnost online kupnje ulaznica.
Dezinfekcija ruku: Posjetiteljima prilikom
ulaska u Centar preporučamo dezinfekciju ruku.
Fizička udaljenost:
Za cijelo vrijeme boravka u Centru za kulturu,
uključujući dolazak i odlazak, preporučamo održavanje fizičkog razmaka između
osoba (publike i osoblja) od
1,5 metra.
Kašljanje/kihanje: Kod kašljanja i kihanja usta i nos prekrivaju se laktom ili papirnatom maramicom koju poslije treba odbaciti u koš za otpad s poklopcem i dezinficirati ruke. Pri kašljanju i kihanju treba okrenuti lice od drugih osoba.
Maske za lice: Preporučamo korištenje
maske za lice tijekom ulaska, boravka i izlaska iz prostora.
Redoslijed ulaska
i izlaska:
Preporučamo da posjetitelji ulaze jedan po jedan na način da prvi ulazi onaj
koji zauzima najudaljenije/najniže mjesto u gledalištu (gledajući od ulaza).
Molimo
posjetitelje da i nakon završetka programa drže distancu, da se ne zadržavaju u
grupama i ne ostvaruju bliske kontakte jedni s drugima.
Uloge: Will Smith, Vanessa Hudgens, Alexander Ludwig, Martin Lawrence
RASPORED PRIKAZIVANJA:
petak 22.5. u 20.00 sati
subota 23.5. u 18.00 sati
nedjelja 24.5. u 20.00 sati
Vrhunska akcija, eksplozije, jurnjave, pucnjava…. Eksplozivno sa svih strana tako da će ljubitelji ove vrste filmova sigurno biti oduševljeni.
Zločesti dečki Mike Lowrey (Will Smith) i Marcus Burnett (Martin Lawrence) ponovno su zajedno u još jednoj ludoj vožnji u dugo očekivanom nastavku Bad Boys For Life. Ovaj put naši zločesti dečki jesu nešto stariji ali su jednako ludi i opaki. Iako Marcus svom dugogodišnjem partneru Mikeu najavljuje skorašnji odlazak u mirovinu, jer vrijeme mu je, Mike ga nagovora na još jednu ludu misiju.
Trajanje: 124 minute
Preporučamo starijima od 12 godina.
Ulaznica: 25,00 kuna (dostupne i online)
Molimo koristite mogućnost online kupnje ulaznica!
Mladen Tarbuk laureat Nagrade Grada Čakovca “Josip Štolcer Slavenski” za 2019. godinu
Ocjenjivački sud Nagrade Grada Čakovca “Josip Štolcer Slavenski”, u sastavu Iva Lovrec Štefanović, Trpimir Matasović (predsjednik), Petra Pavić, Kršimir Seletković i Ladislav Varga, u uži je izbor za najbolje djelo hrvatskoga skladatelja praizvedeno prošle godine uvrstio četiri skladbe – io sono je t’aime Frane Đurovića, Razgovore u trgovačkom centru Maka Murtića, Quatre épigrammes de temps Mladena Tarubuka te Darkroom Davora Branimira Vinczea. Jednoglasnom odlukom članova ocjenjivačkoga suda odlučeno je da je laureat Nagrade “Josip Štolcer Slavenski” za prošlu godinu Mladen Tarbuk. Nagrađeno djelo praizveo je švedski ansambl Mimitabu 8. studenog 2019. u sklopu programa Glazbene tribine Opatija. Nagrada će laureatu biti uručena u sklopu programa 47. Majskog muzičkog memorijala Josip Štolcer Slavenski u Čakovcu u svibnju 2021. godine.
Obrazloženje
Quatre épigrammes de temps na nekoliko se razina nadovezuje na niz ranijih Tarbukovih skladbi. Tako se u njoj istražuju zvukovni potencijali unutar raznolikog komornog ansambla (u ovom slučaju čine ga flaute, klarineti, udaraljke, klavir, violina i violončelo), a istodobno se i tematizira određenost glazbe njezinom temeljnom, vremenskom dimenzijom. U tom smislu, ovo se djelo poglavito nadovezuje na skladbu 4 estancias iz 2012. godine, također nagrađenu Nagradom “Josip Štolcer Slavenski”. Tarbuk se, međutim, ne ponavlja. Jer, usprkos činjenici da se obje skladbe temelje, među ostalim, na serijalnim načelima, kao i na skladateljsko-tehničkim postupcima koji nose izravne odzvone djela autora prve polovine prošloga stoljeća, a posredno su zagledana i puno dalje u prošlost, do baroknih majstora, pa čak i frankoflamanskih polifoničara, Quattre épigrames istodobno su i posve samosvojno djelo. Odustajući od polistilizma i izvanglazbene programnosti, odrednica inače bitnih za velik dio njegova opusa, Tarbuk ovdje donosi “program” koji je izrazito unutarglazben. Četiri stavka tako su četiri ogleda o različitim aspektima protoka glazbenoga vremena, kojemu se u konačnici, kako ističe i sam skladatelj u popratnome tekstu, “ne može uteći”. Ti eseji ujedno su i suptilne posvete starijim majstorima, premda nipošto ne na razini citatnosti i/ili parafraziranja. U korištenju zrcalnih obrazaca u prvome stavku moguće je tako naslutiti Tarbukovu duhovnu bliskost s, primjerice, Bartókom ili čak Machautom; “zaustavljeno” vrijeme drugoga stavka, s kaleidoskopskim mijenama zvukovnih boja podsjetit će na neke Schönbergove ili Webernove opuse, pa čak i na polagani stavak Vivaldijeva Koncerta za četiri violine u h-molu (i njegovu obradu u Bachovu Koncertu za četiri klavira u a-molu); Hindemithu, a još i više – ponovno – Bachu podosta duguje završna fuga. U kontekstu hrvatske glazbene baštine, serijalni postupci u tim stavcima svakako nude i asocijacije na (proto)serijalnost nekih djela Josipa Štolcera Slavenskog – primjerice Chaosa – kao i na načela organizacije glazbene građe u djelima Rubena Radice. No, najpoetičniji, treći stavak Tarbukovih Četiriju epigrama ostavlja dojam hommagea Tarbukovu učitelju Stanku Horvatu i njegovoj trajnoj vjeri u melodiju i latentnu “pjevnost” instrumenata. Taj stavak kao da u sebi nosi i temeljni zaključak ovih četiriju promišljanja glazbenoga vremena – ako se vrijeme već ne može izokrenuti i/ili zaustaviti, ako mu se, štoviše, “ne može uteći”, onda se barem može i treba uživati u ljepoti njegova trajanja.
Tom Cruise se vraća! U filmu o natjecanju, obitelji, žrtvovanju, junaštvu, zrakoplovstvu…
Nakon više od trideset godina služenja kao jedan od najboljih pilota mornarice, Pete “Maverick” Mitchell (Tom Cruise) je tamo gdje pripada, izbjegava napredovanje u čin koji bi ga “prizemljio”. Kad se nađe kako obučava odred mladih pilota Top Gun-a za specijaliziranu misiju, kakvu još niti jedan pilot nije vidio, Maverick susreće Bradleyja Bradshawa (Miles Teller), sina svog pokojnog prijatelja, Nicka Bradshawa, zvanog “Goose”. Suočavajući se s neizvjesnom budućnošću i s duhovima svoje prošlosti, Maverick se uvlači u sukob s vlastitim najdubljim strahovima, koji će kulminirati misijom koja zahtijeva konačnu žrtvu od onih koji će biti izabrani da uzlete.
Organizator Grad Čakovec i suorganizatori Centar za kulturu Čakovec, Turistička zajednica grada Čakovca i Radio 1 ovog vikenda pozivaju vas na drive-in projekcije. Ulaz besplatan!
Na livadi kod gradskih bazena prikazivat će se filmski hit „Parazit“.
RASPORED PRIKAZIVANJA:
petak, 8. svibnja u 20 sati
subota, 9. svibnja u 20 sati
U slučaju kiše projekcija se neće održati!
PARAZIT / Parasite
komedija, drama, triler/ Južna Koreja/ 2019.
Režija: Bong Joon Ho
Uloge: Song Kang Ho, Lee Sun Kyun, Cho Yeo Jeong
NAGRADE:
CANNES FILM FESTIVAL 2019. – DOBITNIK ZLATNE PALME ZA NAJBOLJI FILM! DOBITNIK 4 NAGRADE OSCAR:
Najbolji film
Najbolji redatelj
Najbolji originalni scenarij
Najbolji međunarodni film
Četveročlana obitelj Ki-taeka je bliska, ali potpuno nezaposlena, pred njom je mračna budućnost. Sina Ki-wooa preporučuje njegov prijatelj, student na prestižnom sveučilištu, za dobro plaćeni posao podučavanja, te se nada da će tako imati redovite prihode. Sa svim očekivanjima svoje obitelji, Ki-woo odlazi u obiteljski dom na intervju. Stigavši u kuću gospodina Parka, vlasnika globalne IT tvrtke, Ki-woo susreće njegovu suprugu Yeon-kia, lijepu mladu damu. Ali nakon ovog prvog susreta između dviju obitelji, uslijedit će nezaustavljivi niz nezgoda.
KAZALIŠNA DRUŽINA PINKLEC ČAKOVEC & HRVATSKO NARODNO KAZALIŠTE U VARAŽDINU
KAO VODA
Ana Prolić
(dramsko lutkarska predstava)
Redatelj: Romano Bogdan
Tekst i dramaturgija: Ana Prolić
Scenografija, oblikovanje lutki i kostimografija: Leo Vukelić
Glazba: Nenad Kovačić
Oblikovanje rasvjete: Neven Taradi
Igraju: Mario Jakšić, Karolina Horvat, Tena Antonija Torjanac
O predstavi: Kap kiše prelazi u kap jezera, oblak u jezero. Dan postaje noć, gusjenica leptir. List nošen vjetrom postaje riba, doživljen putem dodira pauk postaje meko klupko baršuna. Tuga se pretače u radost, život u smrt.
Kroz narativno jednostavnu priču u čijem su središtu Djevojčica s pletenicom u kosi i Dječak u žutim čizmicama, Kao voda tematizira sveprisutnost i neminovnost neprestane mijene. Poučeni dinamikom zbivanja u okolini, u njihovom odnosu, u vlastitim percepcijama i doživljajima – u kojima ništa ne nestaje, samo mijenja oblik – Djevojčica Dječak prihvatit će mijenu kao integralni dio života. No nas će naučiti da se ne poistovjećujemo s prolaznim, ali i da, svaki trenutak proživimo u njegovoj punini, otkrivajući njegovu jedinstvenost i čudesnost.
Kao voda nema za cilj stvoriti jednoznačne slike i zatvorene narative, već rastvoriti svijet imaginacije, očuditi ono svakodnevno, intenzivirati percepciju, otvoriti jedan drugačiji, moguć, poetski način doživljaja u kojem događajnost zadobiva novu definiciju.
Igraju: Katarina Baban, Sanja Drakulić, Matija Kačan/Frano Novljan
Komedija Kerekesh Teatra u kojoj dvije cimerice muku muče sa susjedom koji se objesio točno kod njihovog prozora. Sofija i Marlena uspijevaju uvući visećeg susjeda u svoj stan i nakon nekoliko neuspjelih pokušaja oživljavanja, uz sve komplikacije, pokojni susjed ima još iznenađenja. Velikih.
Trajanje predstave: 75 minuta
Ulaznica: 60,00 kuna s popustom 40,00 kuna
Upravljajte pristankom
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Suglasnost s ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj web stranici. Nepristanak ili povlačenje suglasnosti može negativno utjecati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalni
Uvijek aktivni
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju izričito traži pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu izvršenja prijenosa komunikacije preko elektronske komunikacijske mreže.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog naloga, dobrovoljne suglasnosti od strane vašeg dobavljača internet usluge ili dodatnih zapisa treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.