Kazališna tribina za djecu i mlade “CUKOREK”
- nedjelja 3. listopada 2021. u 16.00 sati
Kazališna družina PINKLEC / Centar za kulturu Čakovec
A TKO SI TI?
Redatelj: Romano Bogdan
Dramatizacija: Romano Bogdan (prema motivima priče Neposlušno mače, I. Bjeliševa)
Likovno oblikovanje (lutke, scenografija i kostimi): Rusa Trajkova
Glazba: Bojan Miljančić
Oblikovanje rasvjete: Neven Taradi
Igraju:
Tina – Karolina Horvat
Luka – Mario Jakšić
Matko – Davor Dokleja
U predstavi se po motivima iz bajke Neposlušno mače I. Bjeliševa, u dramatizaciji Romana Bogdana, propituju odnosi jednakosti i različitosti.
Iz amorfnih mekanih jastuka nastaje priča o likovima koji se međusobno prepoznaju. U tome prepoznavanju oni su po nečemu isti, a po nečemu različiti. To je prepoznavanje osmišljeno u scenskoj igri lutaka i glumaca, koji uvijek postaju netko drugi, igrajući se svojom formom, glasovima, jezikom i smislom.
Igraju se Matko, Tina i Luka, mačkica, ježić, vjeverica, zečić, bukva, hrast, jablan… i jedno mače, koje je otišlo predaleko od kuće i zalutalo.
Nagrade:
24. SUSRETA LUTKARA I LUTKARSKIH KAZALIŠTA HRVATSKE – SLUK – Nagrada za najbolju animaciju Karolini Horvat
- MEĐUNARODNI LUTKARSKI FESTIVAL – POLETNI LUTKOVNI PRISTAN, MARIBOR – Nagrada dječjeg žirija – ”25 zlatih zvezdic”
Trajanje: 35 minuta
Uzrast: od 3 do 10 godina
Ulaznica: 30,00 kuna, (obiteljska za 4 člana 100,00 kuna, svaka pridodana obiteljskoj 25,00 kuna)
KAZALIŠNA TRIBINA ZA DJECU I MLADE “CUKOREK”
- nedjelja, 28. ožujka 2021. u 16.00 sati
Lutkarska organizacija koju fakat trebamo – LOFT
LOVCI NA SNOVE
Lovci na snove: Neven Matoša i Bruno Kontrec
Arhitektica snova: Morana Dolenc
Spiritus movens lovaca na snove: Petra Prša
Analitičarka snovidbenih procesa: Anja Pletikosa
Tvorac šumova, tonova i zvučne kulise snova i svijeta izvan njih: Luka Vrbanec
Tvorac realnih i imaginarnih osvjetljenja snova: Ivan Štrok
Junaci predstave, lovci na snove, rade u tvrtki specijaliziranoj za djecu-spavače. Noću šeću po snovima u nastojanju da ih sakupe, obrade i pohrane te se pobrinu da se spavanje odvija bez ometanja. Oni mirno brinu o zdravom snu male spavačice Franke sve dok jedne noći Franki u san ne uđe jedan problem, a naši junaci moraju riješiti stvar.
Kroz magičnu inovativnu koreografiju pokreta, predmeta i zvuka Lovci na snove predstavljaju vožnju karuselom po dječjem snivanju koja svoju publiku uči zapamtiti, analizirati i prihvatiti svoje snove ma kakvi oni bili, jer se iza snovitih slika kriju upravo njihove vlastite misli, želje i strahovi. Lovci na snove odgovorno tvrde da prihvatiti i zavoljeti svoje snove znači prihvatiti i zavoljeti samoga sebe – onakav kakav jesi!
Za sve dobro i loše, za sve lijepo i manje lijepo oni su nam tu! Lovci na snove, čuvari mašte i živih snivajućih slika svakog malog djeteta u dobi od 3 do 93 godine. Lovci skupljaju, čiste, štite i zajedno s nama istražuju sva četiri kuta okrugle površine Sna!
Dob djece: 6+
Trajanje predstave: 40 minuta
Ulaznica: 25,00 kuna
Centar za kulturu Čakovec, izložbeni prostor
četvrtak 4. ožujka 2021. do 12. travnja 2021.
MILO SAKAČ
ČUJEM, ALI NE JASNO / I CAN HEAR, JUST NOT CLEARLY
SLIKE
- Autor će u Centru za kulturu održati radionice slikanja: 11., 18. i 25. ožujka 2021. od 17.30 do 19.30 sati.
Milo Sakač
ČUJEM, ALI NE JASNO
Sklonost ekspresivnoj snazi, automatizmu i gestualnosti ono je što se provlači kroz djela arhitekta i slikara Mile Sakača. Odabrana recentnija djela izložena su na dvije lokacije i iako povezana prije navedenim okosnicama njegovog slikarstva, na određeni način se nadopunjuju i razvijaju jedna iz drugih što kao epilog stvara i razliku među njima. Time se događa i odmak od ostalih radova, prije svega u koloritu. Neki od predstavljenih radova nastali su kao reakcija na prošlogodišnji zagrebački potres i pokazuju značajke kojima bismo djelomično i definirali tu prirodnu pojavu: iznenadna i kratkotrajna vibracija tla. Sklonost akcijskom slikarstvu kao da je prirodni put slikareva temperamenta koji svoja promišljanja, traženja i inspiracije uz podlogu i ritmičnost house glazbe prenosi na platna koja postaju njegova pozornica na kojoj autor s kistom u ruci stvara dramu. Drama ili avantura nije unaprijed isplanirana, spontana je ali ipak kontrolirana. Završava u trenutku kad je emocija zadobila fizičku formu i postala prisutna na platnu. Forme su reprezentativne, pojednostavljene i apstraktne s brzim potezima kista koje grade linije u rasponu od urezanih, tanjih i decentnijih preko energičnih, močnih, ponegdje i agresivnih pa do onih širokog zamaha boje kojima se oblikuje kompozicija same slike. U djelima hommage to kala L i hommage to kala XL moćnim, širokim linijama/nanosima boje kojima se stvara samouvjerenost i čvršća kompozicija, vidljiv je utjecaj Franza Kleina, ali i arhitektonskog promišljanja kompozicije. Ostala djela u tom su smislu mekšeg karaktera i njima kroči dublje u apstrakciju. Reducirajući oblike na polja boje kojima daje početni impuls pritiskom kista na platno nakon čega se boja razlijeva samostalno i nepredvidivo, kao na slikama ghost walker ili GW, umjetnik dodatno naglašava energiju linijama koje negdje, kao kod Cyja Twomblyja, podsjećaju na škrabotine. Upravo takve kratke linije snažnog naleta u različitim smjerovima i debljinama, lazurni i impasto nanos boje kao i njihove nijanse koje izbijaju na površinu gotovo doslovno oslikavaju stanje koje slijedi nakon potresa; dezorijentiranost, neugodu ili uznemirenost (don’t kiddy). Slična kompleksnost ili dramatičnost površine nastaje i zbog preklapanja različitih faktura i nijansiranja crne i bijele s ponekim akcentom crvene koja u tom akromatskom dijalogu ima dvojako značenje – opasnosti, ali i ljubavi (PP ZuZ I, PP ZuZ). Djela Mile Sakača većih su dimenzija, a prenesene emocije koje nanovo oživljavaju pred gledateljima i u njima čine ih još monumentalnijima. U dijalogu pretežno crnih i bijelih polja odnosno površina ono što naglašava i izvlači energiju na površinu je i dijalog slikarskog i crtačkog – plohe i linije. Upravo kroz te detalje – teksturu, fakturu i ritam – progovara energija i emocija koju je ruka stvorila vidljivom.
Marta Horvat, dipl. pov. umj
Biografija
Milo Sakač, rođen 1963. godine u Čakovcu, školu je pohađao u Lendavi i Mariboru a, diplomirao na Arhitektonskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu 1988. godine. Radi kao arhitekt i paralelno slika.
Godine 2017./18. otvara slikarski atelijer u Beču, ljeti boravi i radi u Omišu u atelijeru i galeriji. Član je grupe Q202 Leopoldstadt Wien, te Produzentengalerie Wien. Ove godine obilježava 31 godinu od svoje prve samostalne izložbe.
Slikarske tehnike: aquarel, akril, kombinirane tehnike, tuš, ugljen, kolaž, ….
1980-ih radi scenografiju i plakate za predstave
1988. prva samostalna izložba u Čakovcu
2004. do 2007. slikarska kolonija „Pihači“ u Stubičkim Toplicama
2015. grupna izložba u sklopu projekta ‘my favorite place, R20’ Wien
2016. otvara ljetni vrtni atelijer i galeriju slika u Omišu
2017. samostalna izložba „Svitla nami triba“ u KGZ u Podsusedu
2017. postaje član Produzentengalerie Wien
srpanj grupna izložba „Hiden inspiration“ u Produzentengalerie Wien
listopad otvara atelijer u Beču
studeni samostalna izložba „Mind Open Title Missing“ u Produzentengalerie Wien
studeni samostalna izložba „Kraj mora“, u galeriji ARTSHIFT u Splitu
2018.
ožujak grupna izložba „Die wundersame Welt der Produzentengalerie Wien“
travanj pristupa/primljen u grupu umjetnika Q202 Leopoldstat, Kulturstat Wien
svibanj sudjeluje na Atelie rundgang u Beču, projekt Q202
rujan ciklus „Brioni“ korišten za snimanje serije NOVINE 2 (Netflix)
studeni grupna izložba projekt „Boranka“ – Karbon, galerija „Botaničar“ Zagreb
2019.
siječanj pokreće projekt putujućih izložbi pod radnim nazivom MIND HUNTER
ožujak samostalna izložba u „Art Room’ u Beču
travanj sudjeluje na Atelie Rundgang u Beču, projekt Q202
svibanj samostalna izložba u ‘BODO’ galerija Budapest
listopad samostalna izložba u galeriji ‘DRUŽINA’ u Ljubljani
2020.
travanj izložba u Zagrebu u studiu muzeja Mimara (virtualna-potres)
2021.
ožujak izložba u CZK Čakovec i Gimnaziji J. Slavenskog i radionica za mlade
U pregovorima izložbe u Pekingu i Šangaju, Varaždinu i Pragu gost slikar u Fozhou, regija Fujian, priprema izlaganja u Kanadi, Americi (WK & EK) i Chileu, Argentini
Milo Sakač, slikar i arhitekt
GSM +38598280266
Atelijer: Žitnjak 173n, ZAGREB, Fošal 3 – OMIŠ, Rotesterngasse/Grosse Mohrengasse-WIEN
Član: Produzentengalerie WIEN, Q202 Wien, Hungarian visual artist Worldwide
Web: www.miloart.org (u izradi), www.q202.at, www.produzentengalerie.wien
FB: miloart, KorMiloArt, Produzentengalerie Wien
Tribina Čakovec četvrtkom
- 4. ožujka 2021. u 20 sati
Grupa / Triko Cirkus Teatar, Zagreb
Dario Fo:
MISTERO BUFFO
Prevoditeljica: Tatjana Peruško
Redateljica: Lee Delong
Glazbenik: Igor Dorotić
Autorica svjetla: Vesna Kolarec
Producentica: Jana Šivak
Igra: Dražen Šivak
U kombinaciji u kojoj se isprepliću humor i tragedija, kroz stalni kontakt s publikom, odvija se ono zavođenje koje poznaju klaunovi, harlekini, lakrdijaši i putujući glumci, ti svestrani umjetnici koji su banalno pretvarali u neprolazno. Za potrebe ove predstave, glumac Dražen Šivak transformirat će se u preko 30 likova.
Mistero Buffo krikom poziva da stanemo na daske i damo inteligentni komični oblik općem bijesu “malog čovjeka.” Dok naše postojanje na ovom planetu izdiše, političko-industrijsko-vojna oligarhija nastavlja bacati dimne zastave ne bi li masama odvukla pažnju. No, dižu se glasovi, a glas Darija Foa kao i uvijek oštar je poput britve. Iako su svih devet komičnih misterija i sve četiri pasionske igre čisti biseri, Rođenje glumca, Lazarovo uskrsnuće i Bonifacije VIII smatraju se ključnima. Rođenje glumca brutalna je priča o gubitku i uništavanju autoriteta. Moćnici nasilno uništavaju cjelokupno postojanje siromašnog nevinog čovjeka. S obzirom na to da se klaun rađa kroz patnju, slijedi iskupljenje. Glumac odražava bezdušne sile i prisiljava nas da se zapitamo o stanju ljudske vrste. Lazarovo uskrsnuće ruga se nemogućnosti masa da shvate božansko, čak i kad im je pred nosom. Nemilosrdno nagomilavanje medijskih podataka, kao neizbježan fenomen, otupjelo je našu sposobnost razabiranja ključnog. Bonifacije VIII izravna je optužba Crkve; zbog korupcije, bezbožnosti, novčanih interesa i neizrecivog nedostatka svetosti Crkva gubi mlađe, liberalnije generacije. Nalazimo se na prekretnici. Kroz karneval Darija Foa možemo iznova definirati status quo, pojam poretka, žrtve, glumca i publike.
Trajanje: 70 minuta
Ulaznica: 60,00 kuna
Učenici (10 i više), studenti, umirovljenici, organizirani posjet (10 i više) 40,00 kuna
Tribina Čakovec četvrtkom
11. ožujka 2021. u 20 sati
Wladimir Kossjanenko, viola
Vesna Podrug Kossjanenko, klavir
Na programu: J. S. Bach, J. Brahms, R. Clarke, I. Stravinsky
Vesna Podrug Kossjanenko rođena je u Splitu. Tu je i počela svoje muzičko obrazovanje u klasi prof. Gordane Lentić. Za vrijeme školovanja osvojila je šest prvih nagrada na republičkim i saveznim natjecanjima. Maturirala je 1986 god. Iste je godine dobila stipendiju «Ivo Pogorelić» koja joj je omogućila odlazak na studij u inozemstvo. Studij na Hochschule für Musik und darstellende Kunst u Beču počinje 1986. kod prof. Paula Badure-Skode.
Slijedi intenzivno razdoblje kada:
- 1988. snima za ORF, austrijsku televiziju
- 1989. postaje stipendistica Austrijskog ministarstva za znanost
- 1992. završava studij klavira s naslovom magistra umjetnosti.
- 1992. – 1994. usavršava klavirsku komornu glazbu kod prof. Georga Eberta.
- 2000. završava na istom Univerzitetu pedagoški odjel za naslov profesora s odličnim uspjehom.
Već za vrijeme studija svira brojne recitale:
Bösendorfer Saal – Beč, Seckau – Tjedni kulture, Radtstadt – Kulturno ljeto, Dalmacijakoncert, Egremont-Velika Britanija, Splitsko i Hvarsko ljeto te nastupa solistički s orkestrom HNK u Splitu pod ravnanjem Borisa Papandopula, Ive Lipanovića svirajući Mendelssohnov Rondo, 2. koncert Beethovena i 1. koncert Chopina.
Od 2000. do 2005. Vesna Podrug Kossjanenko je osam puta izvela Beethovenov 5. koncert s Orkestrom bečke državne opere u Beču. Održala je brojne solističke koncerte sa Simfonijskim orkestrima HNK-a Osijek, Simfonijskim orkestrom HNK-a Split, Državnim Filharmonijskim orkestrom Almaty i komornim orkestrom „Splitski virtuozi“ s izvedbama djela Ludwiga van Beethoven, Alfreda Schnittkea i Borisa Papandopula.
Nastupala je s renomiranim umjetnicima – Davidom Grigorjanom, Wladimirom Kossjanenkom, Soo Kyung Hong, Goranom Listešom, Isabell Bringmann, Martinom Serafin, Michelangelom Cavalcantijem u poznatim koncertnim dvoranama kao «Musikverein», «Konzerthaus» i «Staatsoper» u Beču, «Vatroslav Lisinski» i «Hrvatski Glazbeni Zavod» u Zagrebu, «Conservatorio Giuseppe Verdi» u Milanu.
Održala je brojne koncerte u Austriji, Njemačkoj, Italiji, Španjolskoj, Francuskoj, Švicarskoj, Irskoj, Velikoj Britaniji, Finskoj, Turskoj, Kazahstanu i Hrvatskoj.
Iz toga se posebno istiću koncerti s belgijskim violistom Michaelom Kugelom te američkom sopranisticom Denyce Graves na 53. Dubrovačkim ljetnim igrama 2002., sa francuskim violistom Gerardom Causseom na festivalu u Hartbergu/Austrija 2006., s austrijskim flautistom Karl-Heinz Schützom na Falaut-festivalu u Milanu 2008. i 2018. u Splitu,
s poznatom kineskom sopranisticom Hui He na 61. Dubrovačkim ljetnim igrama i Gudačkim kvartetom Tartini-Ljubljana na 56. Splitskom ljetu 2010., američkim klarinetistom Vadimom Lando, Armanom Mourzagalievim i Wladimirom Kossjanenkom na Međunarodnom festivalu Forte Music Fest u Almaty 2015. i 2016.; s Edinom Karamazovim na festivalu sv. Donat i Splitskom ljetu 2019.godine.
Godine 1999. bečka diskografska kuća «Extraplatte» izdala je CD «Music for Viola» s Wladimirom Kossjanenkom, a 2002. CD «In Memoriam Shostakovich» s Michaelom Kugelom. «The Strad Magazine London» izabrao je ovaj CD za Recital Disc – Strad Selection.
Pored pedagoške djelatnosti na bečkom Sveučilištu (Wiener Volkshochschule) gdje je vodila klavirsku klasu od 1992. do1995., predavala je i na mnogobrojnim seminarima: Gutenstein, Mauerbach –Austrija; Bordeaux – Francuska; Zagreb, Brač, Zadar, Hvar, Sinj, Kaštela, Umjetnička akademija u Splitu – Hrvatska, Akademija za glasbo Ljubljana – Slovenija, Koninglijk Konservatorium Bruxelles – Belgija te New Bulgarian University Sofia – Bugarska.
Od 1998. do 2008. bila je angažirana kao stalni korepetitor u Bečkoj državnoj operi, a od 2002. do 2008. kao pedagoški suradnik na Univerzitetu za glazbu i scensku umjetnost u Beču.
Od 2007. djeluje kao izvanredna profesorica za glavni predmet klavir a od 2017. kao prodekanica Glazbenog odjela na Umjetničkoj akademiji u Splitu.
Zajedno s Wladimirom Kossjanenkom 2012. osniva festival “Dani J.S. Bacha u Splitu”, koji se održava svake godine na dan rođenja kompozitora.
Wladimir Kossjanenko, austrijsko-hrvatski violist rođen u Alma-Ati. U sedmoj godini počeo je pohađati Specijalnu glazbenu školu za nadarenu djecu, gdje je i maturirao. Studij nastavlja na Državnoj glazbenoj akademiji „Nikolaj Rimski – Korsakov“ u St.Petersburgu u klasi prof. Vladimira Stopičeva. Za vrijeme studija bio je angažiran kao solo-violist i asistent dirigenta „Ansambla Lenjingradskih solista“.
Godine 1991. na poziv Claudia Abbada postaje član „Gustav Mahler“ orkestra u Beču, gdje nastavlja studij na Universität für Musik und darstellende Kunst (prof. Hans Peter Ochsenhofer, prof. Thomas Kakuska) i 1999. s odličnim uspjehom magistrira.
Usavršavao se na master classama Isaaca Sterna, Norberta Brainina (Amadeus Quartet), Waltera Levina (LaSalle Quartet), Güntera Pichlera (Alban Berg Quartet), Milana Škampe (Smetana Quartet), Joela Krossnicka (Julliard Quartet) te kod profesora Michaela Kugela na Kraljevskom konzervatoriju u Gentu/Belgija.
Od 1993. do 1996. bio je stalni supstituent Bečkih filharmoničara, u Bečkoj državnoj operi i na Salzburškom festivalu. U to vrijeme svirao je pod palicom poznatih dirigenata kao što su: Claudio Abbado, Sir George Solti, Sir John Elliot Gardinger, Carlo Maria Giulini, Lorin Maazel, Sir Simon Rattle, Riccardo Muti, Pierre Boulez.
U Filharmonijskom orkestru u Grazu bio je od 1994. do 1998. angažiran na poziciji prvog solo-violista. Godine 1997. dobio je nagradu „Union Fund and management prize“ internacionalnog natjecanja „Lionel Tertis“ (Isle of Man, Engleska) te specijalnu nagradu i medalju Perrenoud fonda (Neuchatel, Švicarska).
Od 1998. do 2007. radi kao član poznatog gudačkog kvarteta „Hugo-Wolf“ u Beču. Wladimir 1999. dobiva Europsku nagradu za komornu glazbu u Parizu te 2003. nagradu „Pasticcio“ Austrijskog radija u Beču.
U proteklih 20 godina svirao je više od 500 solističkih i komornih koncerata u Europi, Aziji, Južnoj i Sjevernoj Americi među ostalog u najznačajnijimm svjetskim koncertnim dvoranama kao što su: Carnegie Hall New York, Suntory Hall Tokyo, Concertgebouw Amsterdam, Royal Albert i Wigmore Hall London, Birmingham Symphony Hall, Berliner i Kölner Philharmonie, Herkules-Saal München, Tonhalle Zürich, Festival Hall Luzern, Bečki Musikverein i Konzerthaus, Mozarteum Salzburg, Cité de la Musique Paris, Palais des Beaux-Arts Bruxelles, Čajkovski konzervatorij Moskva, Mariinsky Concert Hall St. Petersburg, Megaron Athen, National Gallery of Art i Phillips Collection Washington D.C., Center of Modern Art i Skirball Center Los Angeles, te u okviru renomiranih festivala: Edinburgh, Colmar, Jerusalem, Prag, Dortmund, Schwetzingen, Genève, Trondheim, Seoul, Osaka, Buenos Aires, Havanna, Cervantino Mexico, L’été musical dans la vallée du Lot, Stars of the White Nights St.Petersburg, Schubertiade Roskilde, Splitsko Ljeto, Carinthischer Sommer, Styriarte, Klangbogen Wien, Schubertiade Schwarzenberg itd.
Na turnejama s Hugo Wolf kvartetom obišao je cijelu Europu, Južnu Ameriku, Meksiko, Južnu Koreju, Japan i SAD.
Wladimir Kossjanenko snimao je za radio ORF, BBC, Radio France Paris, Deutschland Radio Berlin, Süd-West-Funk Baden-Baden, Radio Suisse Romande, Minnesota Public Radio, televiziju „Unitel“ Berlin, ORF, TV Irland, KBS Južna Koreja, NHK Japan i HRT.
Za diskografske kuće „Gramola“, „Atlantis Art“, „Extraplatte“ i „Cam Jazz“ snimio je 8 CD-a zajedno s Vesnom Podrug, Yuliyom Gorenman, Igorom Malinovskim, Jean-Guihen Queyrasom, Xavier Phillipsom, Johnom Taylorom, Kennijem Wheelerom i Hugo Wolf kvartetom djela J.S.Bacha, Hindemitha, Waxmann-Kugela, Debussija, Šostakovića, Haydna, Beethovena, Brahmsa, Schuberta, Dvoraka, Ravela, Ligetija te Kennija Wheelera.
U okviru Waldzell Meetings and concerts – Austria Wladimir Kossjanenko nastupao je zajedno sa Paulom Coelhom, Lillyom Brettom, Robertom Menasseom i Lucom Bondyom.
Wladimir Kossjanenko svirao je svjetske praizvedbe Friedricha Cerhe, Ericha Urbannera, Zbigniewa Bargielskoga, Johannesa Maria Stauda, Dirka D’Asea, Otto Zykana, Ernsta Leitnera, Kenny Wheelera, Srečka Bradića, Zorana Novačića i mnogih drugih suvremenih kompozitora.
Kao dirigent nastupao je u Austriji, Njemačkoj, Bugarskoj i Hrvatskoj.
Kao solist svirao je sa Bavarskom komornom filharmonijom, Zagrebačkim solistima, Polskom Filharmonijom Arthura Rubinsteina, Jerusalem Festival Orchestra, Capella Luterana Beč, Bečkim Akademskim Orkestrom te Zadarskim i Splitskim komornim orkestrima.
Surađivao je i s renomiranim internacionalnim solistima: Brunom Caninom, Michaelom Kugelom, Gerardom Causseom, Patricijom Kopatchinskajom, Petritom Cekuom, Filippom Gambom, Nicholasom Angelichem, Paulom Meyerom, Davidom Grimalom, Aloisom Poschom, Mihaelom Ursuleasom te sa poznatim ansamblima kao su Altenberg-Trio Beč, Ensemble Wiener Collage, Vienna Secession Players, Ensemble XX. Century, Trio Orlando Zagreb, Tartini kvartet Ljubljana, Sebastian kvartet Zagreb.
Pored koncertne djelatnosti vodio je seminare za violu i gudački kvartet u Belgiji (Royal Conservoatoire Bruxelles), Austriji (Internationale Orpheus Akademie Wien), Engleskoj (University of St Andrews, Guildhall School of Music and Drama London), Japanu (Sapporo University), Grčkoj (Thessaloniki State Conservatory), Nizozemskoj (Kraljevski konzervatorij Maastricht), Francuskoj (Rencontres Musicales Internationales des Graves), Bugarskoj (New Bulgarian University Sofia), Bosni i Hercegovini (Muzička Akademija Sarajevo), Sloveniji (Akademija za glasbo) i Hrvatskoj (Međunarodna ljetna škola akademije u Splitu, Funkcionalna škola Elly Bašić, Zagreb; Uzmah Hvar, Korčula, Brać; Ljetna škola Trogir).
Bio je član žirija međunarodnih natjecanja u St. Andrews (2009.), Rudolf Matz u Dubrovniku (2008, 2010.) i Čakovcu (2013.), u Splitu (2009.) te na 1. i 2. Natjecanju Borisa Papandopula u Zagrebu (2012., 2016.) i Državnom natjecanju u Zagrebu (2018.).
Od 1999. do 2003. godine Wladimir Kossjanenko djelovao je kao asistent violske klase profesora Michaela Kugela.
Kao izvanredni profesor za violu i komornu glazbu na Umjetničkoj akademiji u Splitu djeluje od 2008. Sa Zagrebačkim solistima redovito surađuje od 2009. godine.
Na Umjetničkoj akademiji je 2011. formirao studentski Gudački orkestar s kojim je ostvario brojne nastupe i snimio CD.
Godine 2012. osnovao je komorni orkestar „Splitski virtuozi“ u kojem djeluje kao umjetnički ravnatelj, dirigent i solist i svira brojne koncerte u Hrvatskoj i inozemstvu, a zajedno s Vesnom Podrug novi festival “Dani J.S. Bacha u Splitu”, koji se održava svake godine na dan rođenja kompozitora.
Nagradu „Zlatni Grgur“ za izniman doprinos glazbenoj sceni Grada Splita dobio je 2019. godine.
Početkom 2021. godine izabran je za predstojnika Odsjeka za gudačke instrumente i gitaru na Umjetničkoj akademiji Sveučilišta u Splitu.
Ulaznica: 40,00 kuna
Učenici (10 i više), studenti, umirovljenici, organizirani posjet (10 i više) 30,00 kuna
Tribina Čakovec četvrtkom
- 18. ožujka 2021. u 20 sati
- prema preporuci HZJZ od 13. ožujka u dvorani može biti 220 posjetitelja
TEATAR EXIT
JA, TATA
Igra: Rakan Rushaidat
Tekst: Bjarni Haukur Thorsson
Režija: Boris Kovačević
Prijevod s engleskog: Roman Šušković – Stipanović
Adaptacija: Roman Šušković – Stipanović i Rakan Rushaidat
Glazba: Stanislav Kovačić
Fotografija: Ivan Posavec
Oblikovanje svjetla: Robert Pavlić
Grafičko oblikovanje: Radovan Švob
Voditelji svjetla i tona:Marino Frankola i Andrej Štefan
Partner predstave: TEATROMAN
NAGRADE:
FESTIVAL GLUMCA 2012.
Rakan Rushaidat – nagrada Fabijan Šovagović za najbolju mušku ulogu
DANI SATIRE 2012.
Rakan Rushaidat – nagrada ZLATNI SMIJEH “MLADEN CRNOBRNJA GUMBEK”, glavna nagrada za mušku ulogu
NOVALJSKI TRIJATAR 2014.
Nagrada “Kata Novaljka” za najbolju predstavu sezone
Ja, tata urnebesna je i dirljiva ispovijed čovjeka bačenog u avanturu donošenja novog života na svijet. Kada ga jednog zimskog dana žena, mašući mu testom za trudnoću ispred nosa, upita: “Dragi, koje je boje trudnoća?”, njegov savršeno uređeni život okreće se naglavačke.
Ako ne znate: “Što to danas znači biti tata?” i “Zašto uopće imamo djecu?”, ako niste sigurni “Kakav porod želite?” ili “Kako izgleda nijemi vrući seks nakon poroda?”, JA, TATA! dat će vam odgovore na sva ta i mnoga druga pitanja.
Predstava je namijenjena svima koji tek planiraju postati roditelji, onima koji to ni pod koju cijenu ne žele biti, ali i onima koji roditelji već jesu.
Ulaznica: 60,00 kuna
Učenici (10 i više), studenti, umirovljenici, organizirani posjet (10 i više) 40,00 kuna
CENTAR ZA KULTURU ČAKOVEC
- subota, 27.2.2021. u 16.00 sati
Pjevajuće vešmašineČAROLIJA CRTIĆA
Povodom 46. rođendana Škole animiranog filma u Centru za kulturu će se održati projekcija kratkih filmova ŠAF-a u trajanju od 40 minuta.
Većina filmova je nagrađena na domaćim i svjetskim festivalima animacije.
Projekciji će se “pridružiti” kao gostujući i film nastao u II. OŠ Čakovec, dio čijih učenika su bili i članovi ŠAF-a.
Prikazat će se filmovi:
*Pjevajuće vešmašine
*Kamenčić
*Dr. Bezbriga
*Naopačke knjiga
*Putovanje u bojama
*Ludi restoran
*Žablji kaos
*U šumi
*Wanda što Nijemca nije htjela
*Ispod maske
*Znatiželja je otpuhnula mačku
*Črleni cigel
*Muha
*Bariton
*Spavač (produkcija ŠAF)
*Igrač
*Maček u divljini
- Filmski gost: Spavač, (produkcija II.OŠ Čakovec)
Trajanje: 40 minuta
Za sve uzraste!
Ulaznica: 10,00 kuna
CENTAR ZA KULTURU ČAKOVEC
- nedjelja, 25.4.2021. u 16.00 sati
Kazališna tribina za djecu i mlade CUKOREK
KAZALIŠNA DRUŽINA PINKLEC & DRAMSKI STUDIO DADA
PINKLECI SIRAJU I PJEVAJU
>> Poslušajte kako PINKLECI SVIRAJU I PJEVAJU
Album Pinkleci sviraju i pjevaju ugledao je svjetlo dana. Nakon tri mjeseca provedenih u studiju, snimanja glazbe, vokala, bek vokala i sve to uz samoizolacije i karantene album s 14 pjesama iz predstava Kazališne družine Pinklec i njenog Dramskog studija Dada sredinom veljače ove godine predstavljen je publici.
Zbog velikog interesa i uspjeha s promocije albuma, Pinkleci su ponovno spremni za koncert.
Pjesme glumci izvode uživo u predstavama pa će tako biti i na koncertu.
U sat vremena čiste ljubavi prema kazalištu i glazbi, veselja i pozitivne energije naši će glumci publiku provesti kroz malu povijest sviranja i pjevanja u predstavama Pinkleca i Dade.
Ulaznica: 25,00 kuna
Online program Film za vrtiće i osnovne škole zajedno sa Školom animiranog filma u veljači je za učenike 3. i 4. razreda pripremio dva filma “Prljavi grad” i “Vrijeme leti”. Zahvaljujemo se II. osnovnoj školi Čakovec, učiteljici Emi Škvorc koja je sa svojim 3. B razredom odgledala filmove te učiteljici Branki Hranjec iz Područne škole Novo Selo Rok i njezinom četvrtom razredu te hvala prvim razredima Osnovne škole Ante Curać Pinjac Žrnovo. Naš program putuje dalje i uskoro nam se pridružuje Dječji vrtić Zapruđe, a posebno se zahvaljujemo Centru za kulturu Korčula
na suradnji. U edukativnoj programskoj on-line knjižici opisano je: što je animirani film, koje vrste postoje, kako nastaju animirani filmovi i koje se sve tehnike koriste. Pored svakog filma nalazi se i radni zadatak koji smo vam pripremili.
Podsjetnik svim našim osnovcima i vrtićarcima te njihovima učiteljima i odgajateljima kojima su dostavljeni materijali da program ide do 30. travnja 2021. Šaljite nam svoje crteže i dojmove nakon odgledanih filmova
Siječanjske online projekcije naših kratkiša na programu Film za vrtiće i osnovne škole zajedno sa Školom animiranog filma Čakovec privodimo kraju. U veljači za učenike 3. i 4. razreda pripremili smo dva kratka animirana filma i to “Prljavi grad” te “Vrijeme leti”. Ovom prilikom zahvaljujemo se svim našim vrtićima i osnovnim školama koji su se uključili u provedbu programa, a posebno nam je drago istaknuti da se program odvija na nacionalnoj razini. Hvala našim suradnicima Centru za kulturu Korčula, drugašima Osnovne škole Petra Kanavelića Korčula, hvala vrtićima Dječji vrtić Korčula i hvala Osnovnoj školi Vladimira Nazora Pribislavec, učiteljici Maji Okreši na divnim crtežima i fotografijama.
Podsjetnik svim našim osnovcima i vrtićarcima te njihovima učiteljima i odgajateljima kojima su dostavljeni materijali da program ide do 30. travnja 2021. Šaljite nam svoje crteže i dojmove nakon odgledanih filmova.