Uloge: Grant Rosenmeyer, Hayden Szeto, Ravi Patel, Gabourey Sidibe
Tri muškarca s invaliditetom bježe od svojih brižnih roditelja u bordel u Montrealu kako bi izgubili nevinost i dokazali da mogu biti samostalni. U ulozi njegovateljice, koja im je ujedno i vozačica do lokacije je Gabourey Sidibe, a Janeane Garofalo i C.S. Lee su u ulozi zabrinutih roditelja.
Uloge: David Oyelowo, Angelina Jolie, Michael Caine, Anna Chancellor
RASPORED PRIKAZIVANJA:
petak 20.11. u 18.00 sati
subota 21.11. u 18.00 sati
nedjelja 22.11. u 18.00 sati
ponedjeljak 23.11. u 18.00 sati
Prije nego što je Alice otišla u Wonderland i prije nego što je Peter postao Peter Pan bili su brat i sestra. Kada njihov najstariji brat pogiba u tragičnoj nesreći Alice i Peter kreću u misiju spašavanja roditelja od očaja.
animirani obiteljski film sinkroniziran na hrvatski jezik / Njemačka / 2020.
Režija: Reinhard Klooss
Roger je pas lutalica koji brine o napuštenim životinjama Robo Citya tako što krade hranu od bogatih i donosi je manje bogatim životinjama. Prilikom jedne takve krađe on upozna Belle, bogatu i razmaženu mačku te njih dvoje odmah upadnu u klasičnu pas-mačka svađu. Za to vrijeme roboti preuzimaju Robo City, a u tome im pomaže i gradonačelnik koji želi protjerati sve druge stanovnike grada. Roger i Belle bježeći pred robotima susreću brojne druge životinje koje su vlasnici zaboravili prilikom bijega, te shvaćaju da se unatoč svojim različitostima moraju osloniti jedni na druge kako bi preživjeli.
Uloge: Malin Akerman, Kat Dennings, Jane Seymour, Aisha Tyler, Christine Taylor
RASPORED PRIKAZIVANJA:
petak 27.11. u 18.00 sati
subota 28.11. u 18.00 sati
nedjelja 29.11. u 18.00 sati
ponedjeljak 30.11. u 18.00 sati
Abby se raduje mirnom i opuštenom Danu zahvalnosti koji će provesti sa svojom najboljom prijateljicom Molly. No, planovi za mirnu večer s puretinom ubrzo odlaze k vragu kada im se pridružuju novi Mollyin dečko i njezina osebujna majka. Ako na to dodamo i par nepozvanih gostiju koji se pojavljuju na večeri, uključujući Mollynu staru ljubav koji je ujedno i šaman te veseli gey trojac večera će se pretvoriti u zabavu koja će se dugo pamtiti.
Uloge: Robert Zemeckis, Roald Dahl, Kenya Barris, Allan Scott, Guillermo del Toro
RASPORED PRIKAZIVANJA:
petak 27.11. u 20.00 sati
subota 28.11. u 20.00 sati
nedjelja 29.11. u 20.00 sati
ponedjeljak 30.11. u 20.00 sati
Ovo nije bajka. Ovo je priča o pravim pravcatim vješticama! Temeljen na istoimenom klasiku Roalda Dahla, i u režiji Oscarom nagrađenog Roberta Zemeckisa.
Prerada horor fantazije iz 1990. godine, zasnovana je na klasičnoj knjizi “Vještice” Roalda Dahla iz 1983. godine. Film prati zastrašujuću, smiješnu i maštovitu priču o sedmogodišnjem dječaku koji susreće – prave vještice! Radnja filma fokusirana je na dječaka koji pokušava spriječiti vješticu u namjeri da pretvori svako dijete na zemlji u miša.
CGI animacija dočarat će nam vizualni spektakl i kadrove kakav zaslužuje hit rađen tehnologijom 21. stoljeća tako da će svi ljubitelji originalnog filma imati priliku uživati u kadrovima koje je bilo nemoguće ranije izvesti.
CENTAR ZA KULTURU ČAKOVEC – 19. studenoga 2020. do 31. siječnja 2021.
PAVAO VAMPLIN
U ritmu vremena: grafički dizajn Pavla Vamplina
Čakovečki umjetnik Pavao Vamplin (1924.–2000.) aktivno je djelovao u drugoj polovini 20. stoljeća i bavio se nizom područja – od slikarstva i grafike do oblikovanja keramike i grafičkog dizajna. Iako je svojim djelovanjem obilježio vizualne komunikacije u Hrvatskoj od 1950-ih do 1970-ih, njegov doprinos grafičkom dizajnu donedavno je bio neistražen i do sada nije bio predstavljen javnosti u formi izložbe.
Pavao Vamplin, Naslovnica kataloga Jugoslawien auf der Leipziger Messe 1957, 1957., MMČ-19134
Vamplin je diplomirao na zagrebačkoj Akademiji primijenjenih umjetnosti 1955., a već za studija počeo se baviti grafičkim dizajnom. Tijekom aktivnog djelovanja surađivao je s brojnim naručiteljima iz kulturnog i gospodarskog sektora te realizirao plakate za niz manifestacija (npr. Zabavne melodije Opatije iz 1959.). Od 1959. do 1963. bio je zaposlen u Vjesniku te za potrebe toga novinskog i štamparskog poduzeća realizirao brojne oglase, vinjete, prospekte i ostale propagandne materijale u kojima je primjenjivao širok dijapazon pristupa – od kolaža, fotomontaže i crteža do stiliziranih prikaza i poigravanja s natpisima i tipografijom. Od 1963. do 1964. radio je u Jugotonu te pridonio kreiranju vizualnog identiteta tvrtke, ali i onodobne glazbene industrije kroz oblikovanje omota gramofonskih ploča za različite domaće i inozemne izvođače.
Naslovnica i stražnja korica Vjesnikova prospekta, oko 1960., MMČ-19091
Iako je grafički dizajn bio samo jedna od Vamplinovih aktivnosti, u tom je području ostvario zanimljive rezultate: od ranih istraživanja utemeljenih na avangardnim postavkama i mogućnostima medija do oglasa i ilustracija za Vjesnik te opreme gramofonskih ploča za Jugoton u kojima je raspon primijenjenih rješenja varirao od konvencionalnih do inovativnih. Njegov raznorodan opus obilježila su intermedijalna preplitanja te prevođenje slikarskih istraživanja i motivike u domenu grafičkog oblikovanja.
Pavao Vamplin, Omot gramofonske ploče Uspjesi sezone 1, 1964., MMČ-19102
Izložba javnosti po prvi put prikazuje različite segmente dizajnerskog djelovanja Pavla Vamplina koji je rješenjima utjelovio duh i karakter vremena te obilježio svakodnevicu od 1950-ih do 1970-ih. Na izložbi će se kroz raznoliku građu – plakate, nerealizirane skice i realizirane oglase, vizualne identitete različitih proizvoda i tvrtki (Vjesnik, Jugoton, Iskra itd.) te prijedloge opreme knjiga, časopisa i rješenja gramofonskih ploča – prikazati raspon Vamplinova djelovanja te njegov doprinos hrvatskom grafičkom dizajnu druge polovine 20. stoljeća.
Idejna rješenja za etikete alkoholnih pića, 1954.-1955.
Lovorka Magaš Bilandžić
Suorganizator: Muzej Međimurja Čakovec
Autorica izložbe: doc. dr. sc. Lovorka Magaš Bilandžić, Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Kustosica izložbe: Erika Nađ-Jerković, Muzej Međimurja Čakovec
Paulette i njezin suprug dugi niz godina vode institut za kućanice u francuskom Alsaceu u kojem obučavaju tinejdžerke da postanu savršene domaćice. Kad njezin suprug iznenada umre, Paulette preuzima školu i otkrije da je na rubu bankrota. Dok su u tijeku pripreme za natjecanje za najbolju domaćicu u organizaciji popularne TV emisije, ali i svibanjski nacionalni prosvjedi 1968. koji transformiraju francusko društvo, Paulette i njezine učenice počinju preispitivati svoja vjerovanja. Film je šaljiv i satiričan prikaz univerzalne priče o solidarnosti, emancipaciji i rodnoj ravnopravnosti.
Trajanje: 105 minuta
Preporučamo starijima od 15 godina.
Ulaznica: 30,00 kuna, učenici (10 i više), studenti, umirovljenici, organizirani posjet (10 i više) 20,00 kuna
Uloge: Sebastian Bezzel, Anna Maria Muhe, Nico Marischa, Bella Bading
Najpoznatiji pas u povijesti filma, Lassie, se vraća na filmska platna. Prekrasna priča o nerazdvojnom prijateljstvu između dječaka i njegovog škotskog ovčara Lassiea temeljena je na svjetski poznatom romanu engleskog pisca Erica Knighta.
Dječak Florian se nikako ne može pomiriti s razdvajanjem od svog četveronožnog prijatelja nakon što se njegova obitelj seli u novi stan. Niti dječak niti pas se ne mogu pomiriti s takvom situacijom i rade sve što je u njihovoj mogućnosti da ponovo budu zajedno.
Glazbeno-poetski performans „Plava Lily“ (prvotnog naziva “Gušenje polikromije & Muzej lomova”), nastao suradnjom pjesnikinje Tine Čatlaić i čakovečkog benda Zagušljivi dim (koji čine Martin Geček – gitara, orgulje, David Lesjak – bas, perkusije, Nikola Švenda – bubanj, perkusije), premijerno je izveden 2. studenog 2019. u Scheierovoj zgradi u Čakovcu. Neobičan spoj glazbe i recitacije odabran je kao jedan od 10 programa u sklopu projekta Nove prakse u zgradi Scheier na koji je bilo pristiglo 29 prijava iz cijele zemlje.
Jednosatni performans sastoji se od 11 pjesama u recitatorskoj izvedbi same autorice i glazbenoj pratnji Zagušljivog dima. Izvorno je ime dobio po naslovima dviju pjesničkih zbirki Tine Čatlaić. Ugođaj varira od melankoličnog preko mističnog, čak i distopijskog, pa sve do dramatičnog. Autori performansa poigravaju se dinamikom, brzinom, zvučnim efektima, tonovima glasa u recitaciji te širokim spektrom glazbenih i poetskih motiva kojima se istražuju razna psihička i emocionalna stanja.
Cijeli nastup postaje scenski još upečatljiviji zahvaljujući originalnoj kostimografiji (bijelim maskama i crnim plaštevima kojima se postiže dojam mračne ceremonijalnosti) i ambijentalnim pozadinskim videoprojekcijama. Na trenutke psihodelični i hermetični, na trenutke brutalno realistični, tekstovi pjesama stvaraju nesvakidašnju harmoniju s mantričnom glazbom, tj. raznolikim korištenim instrumentima (klavijature, udaraljke, gitara, bas, šargija itd.), i dokazuju da su glazba i poezija komplementarne i uzvišene sile u svojoj moći i jedinstvenom dojmu koji ostavljaju na gledatelje/slušatelje.
U svibnju 2020. započelo je snimanje studijskog albuma „Plava Lily“ čije snimanje, produkciju i mastering potpisuje Saša Rajković – Zarkoff.
Tina Čatlaić rođena je 26. kolovoza 2000. u Čakovcu. Pohađala je Gimnaziju Josipa Slavenskog Čakovec. Studira anglistiku i kroatistiku na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Još od nižih razreda osnovne škole osvajala je nagrade na literarnim natječajima, a više je puta sudjelovala i na državnoj smotri LiDraNo s literarnim i novinarskim radovima. Bivša je glavna urednica portala Udruge srednjoškolaca Hrvatske, novinarka kluba Prostor u Čakovcu i kulturnog portala Ziher.hr. Dugogodišnja je članica Dramskog studija Dada Kazališne družine Pinklec. Sa svojom je poezijom dvaput sudjelovala u performansu Noć mračnog cirkusa u klubu Prostor u Čakovcu i zagrebačkoj Močvari, ali i raznim programima poput književnih večeri u Čakovcu i tribine Pamela u Močvari. Trostruka je državna prvakinja i trostruka viceprvakinja u poznavanju hrvatskog jezika. Autorica je pjesničkih zbirki Gušenje polikromije (Biblioteka Insula, Čakovec, 2018.) i Muzej lomova (Nagrada Milivoj Cvetnić, Hrvatska Kostajnica, 2019.). Od 2019. surađuje s alternativnim čakovečkim bendom Zagušljivi dim.
Zagušljivi dim je tročlani bend iz Čakovca koji traži inspiraciju u svjetovima oko nas i u nama samima. Mantrično muzičko putovanje sa svrhom istraživanja čudesnog, sablasnog, nepoznatog i onog što nam se čini poznato, osnovna je misija Zagušljivog dima. Dim simbolizira izgovorenu istinu, vječnu promjenu i neuhvatljivost. Postavu čine Martin Geček, David Lesjak i Nikola Švenda (Balade Petrice Kerempuha).
Kroz dugi niz godina i raznih projekata, vlastitom produkcijom i snimanjem, glazbenim radionicama za djecu/odrasle i glazbom širokog spektra (koncerti, performansi, film, kazalište, glazba za dječju emisiji „Sveznalica“), Zagušljivi Dim stvorio je prepoznatljiv i specifičan zvuk.
Nakon albuma prvijenca (Kranjecovi krugovi pakla-2019.), bend potpisuje ambijentalnu glazbu za kazališnu predstavu „Kralj Lear“ dramskog studija „Dada“ iz Čakovca te glazbeno-scenski performans „Gušenje polikromije i Muzej lomova“ sa umjetnicom Tinom Čatlaić. U studiju benda snima se album pjesama iz predstava dramskog studija „Dada“ i kazališne družine „Pinklec“.
Ulaznica: 40,00 kuna
Učenici (10 i više), studenti, umirovljenici, organizirani posjet (10 i više) 30,00 kuna
Uloge: Jeffrey Dean Morgan, Famke Janssen, Steven Mackintosh, Cush Jumbo
RASPORED PRIKAZIVANJA:
petak 30.10. u 20.00 sati
subota 31.10. u 20.00 sati
ponedjeljak 2.11. u 20.00 sati
U režiji poznatog bosansko-hercegovačkog filmaša Danisa Tanovića (No Man’s Land, Death in Sarajevo), film je adaptacija bestselera poznatog autora krimića Jamesa Pattersona i Lize Marklund.
Svijet njujorškog detektiva Jacoba Kanona (Jeffery Dean Morgan) uništen je kada u Londonu brutalno ubiju njegovu kćerku i zeta. Ne mogavši mirno sjediti i ne raditi ništa, putuje u London kako bi dobio odgovore koji su mu potrebni. Dok saznaje za slična grozna ubojstva koja se događaju širom Europe, kojima prethodi razglednica poslana lokalnom novinaru, Jacob je u utrci s vremenom u nastojanju da zaustavi ubojstva i nađe pravdu za svoju djevojčicu.
Trajanje: 104 minute
Preporučamo starijima od 15 godina.
Ulaznica: 25,00 kuna
Upravljajte pristankom
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Suglasnost s ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj web stranici. Nepristanak ili povlačenje suglasnosti može negativno utjecati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalni
Uvijek aktivni
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju izričito traži pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu izvršenja prijenosa komunikacije preko elektronske komunikacijske mreže.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog naloga, dobrovoljne suglasnosti od strane vašeg dobavljača internet usluge ili dodatnih zapisa treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.