- – 19. listopada
SMRT NA NILU
Death on the Nile
misterija / SAD / 2020.
Režija: Kenneth Branagh
Uloge: Kenneth Branagh, Gal Gadot, Armie Hammer
Kenneth Branagh se vraća kao redatelj i detektiv Hercule Poirot u adaptaciji istoimenog whodunit klasika Agathe Christie, koji zaslužuje reputaciju jednog od njenih najboljih romana. Kartu za ubojito putovanje Nilom je ugrabila i velika filmska zvijezda Gal Gadot, poznata po glavnoj ulozi u globalno uspješnoj franšizi Wonder Woman. Mlada, bogata i lijepa Linnet Ridgeway ima gotovo sve. Ono što nema, uzme. Na primjer, zaručnika svoje najbolje prijateljice Jackie. Kad se Linnet i njezin novi dragi upute na medeni mjesec krstareći Nilom, ništa ne može sačuvati Jackie od njezinih demona. I nitko – čak ni čuveni detektiv Hercule Poirot – ne može spriječiti zločin iz strasti.
Preporučamo starijima od 12 godina.
POKAJNIK
Honest Thief
akcija / SAD / 2020.
Režija: Mark Williams
Uloge: Liam Neeson, Kate Walsh, Jai Courtney
petak 20.11. u 20.00 sati
subota 21.11. u 20.00 sati
nedjelja 22.11. u 20.00 sati
ponedjeljak 23.11. u 20.00 sati
Veliki povratak Liama Neesona u napetoj priči redatelja Marka Williamsa, jednog od autora popularne serije “Ozark”! Tom Carter je pljačkaš koji je tijekom karijere ukrao 9 milijuna dolara iz nekoliko manjih banaka diljem SAD-a. Bez uhićenja, bez otkrivanja identiteta. Nakon što upozna Annie, Tom želi napustiti posao i početi nov život s voljenom ženom. Naravno da stvari neće ići tako glatko. Dva mlada FBI agenta kojima je dodijeljen njegov slučaj odluče tih 9 milijuna zadržati za sebe, a usput prišiti Tomu ubojstvo njihovog nadređenog.
Trajanje: 92 minute
Preporučamo starijima od 15 godina.
Ulaznica: 25,00 kuna
Centar za kulturu Čakovec
- utorak, 27. listopada 2020. u 20.00 sati
BIG BAND ČAKOVEC
Big Band Čakovec osnovan je 1995. godine kao težnja domaćih glazbenika da upotpune kulturnu ponudu grada. U vrlo kratkom vremenu orkestar je postigao zavidnu kvalitetu te se svrstao među vodeće orkestre u regiji dokazavši to nastupima na relevantnim festivalima u domovini i inozemstvu (Lent-Maribor, Expo-Virovitica, Proljetni jazz fair-Zagreb, Tradicionalni jazz-Varaždin…). Surađuje sa poznatim domaćim i inozemnim glazbenicima: Boško Petrović, Saša Nestorović, Vlatko Stefanovski, Primož Grašić, Ratko Divjak, Zdenka Kovačićek, Jimmy Stanić, Jasna Bilušić… Iz redova Big banda ponikli su sada već afirmirani jazz glazbenici; Robert Jambrušić-Đebo, Robert Polgar, Maasej Kovačević, Filip Krznar, Abel Kovačević, Jošua Kovačević, Stjepan Horvat, Luka Vrbanec.
Orkestar čine profesionalni glazbenici, studenti ali i ekonomisti, pravnici, inženjeri, đaci… Big band je snimio 3 CD-a, a HTV je snimio nekoliko emisija o njima. Big band su od osnivanja vodili Ladislav Varga, Antun Horvat, Filip Horvat i sadašnji voditelj Mario Jagec.
Ulaznica: 20,00 kuna
- – 26. listopada
TAJNE KOJE ČUVAMO
THE SECRETS WE KEEP
triler, drama/SAD/2020.
Režija: Yuval Adler
Uloge: Noomi Rapace, Joel Kinnaman, Chris Messina
U središtu radnje je Maja koja je nakon Drugog svjetskog rata, zajedno sa suprugom Lewisom započela novi život u Americi.
Jednog dana naiđe na jezivo poznatu osobu iz prošlog života – ali je li on zaista ta osoba kako ona misli? Uvjerena da jest, Maja uzima stvari u svoje ruke i otima ga, pokrećući niz sjećanja i događaja koji će promijeniti cijelu percepciju istine.
Trajanje: 97 minuta
Preporučamo starijima od 15 godina.
Tribina Čakovec četvrtkom
- 5. studenoga 2020. u 20.00 sati
SKANDALOZNO PONAŠANJE
Misbehaviour
komedija, drama / Velika Britanija / 2020.
Režija: Philippa Lowthorpe
Uloge: Keira Knightley, Gugu Mbatha – Raw, Jessie Buckley, Rhys Ifans, Greg Kinnear
Godine 1970. natjecanje Miss svijeta održano je u Londonu, a domaćin ceremonije bio je američki legendarni komičar Bob Hope. U to je vrijeme natjecanje Miss svijeta s preko stotinu milijuna gledatelja bio najgledaniji televizijski program na svijetu. Uz tvrdnju da natjecanja u ljepoti omalovažavaju žene, novi pokret naziva „Pokret za ženska prava“ gotovo je preko noći postigao slavu nakon što su njegovi članovi potpuno nenajavljeno izašli na pozornicu i na taj način prekinuli prijenos natjecanja uživo. I ne samo to: kada je natjecanje nastavljeno, rezultat istoga izazvao je snažne reakcije: pobjednica nije bila favorizirana Šveđanka već miss Grenade – prva crnkinja u povijesti koja je okrunjena kao Miss svijeta. U samo nekoliko sati, globalno gledateljstvo diljem svijeta svjedočilo je nezamislivim posljedicama koje su uslijedile nakon šokantnog obrata…
Trajanje: 106 minuta
Preporučamo starijima od 12 godina.
Ulaznica: 30,00 kuna, učenici (10 i više), studenti, umirovljenici, organizirani posjet (10 i više) 20,00 kuna
subota i nedjelja, 5. i 6.prosinca 2020. u 16.00 sati
TROLOVI: SVJETSKA TURNEJA
TROLLS WORLD TOUR
animirana komična avantura / SAD / 2020.
Režija: Walt Dohrn, David P. Smith
Uloge/glasovi: Renata Sabljak, Pavao Fabijan Medvešek, Mladen Vasari, Dušan Bućan
Četiri godine nakon velikog uspjeha prethodnog filma, Trolovi su se vratili u još većoj, šarenijoj i glasnijoj avanturi!
Trolovi će u svojim pustolovinama otkriti da nisu sami i da uz njih postoji još pet različitih Trolovskih plemena, svatko sa svojim glazbenim žanrom: Funkom, Countryiem Technom, Klasikom, Popom i Rockom. Tvorci Shreka i Malog šefa kreću u novu glazbenu avanturu u kojoj će se naći i originalna muzika Justina Timberlakea koji je zaradio nominaciju za Oscara za pjesmu „Can’t Stop the Feeling!”.
Članica hard-rock plemena Kraljica Barb uz pomoć svog oca Kralja Thrasha želi uništiti sve ostale glazbene žanrove kako bi mogao rock zavladati. Kako bi se spriječio taj crni scenarij sva ostala plemena se moraju ujediniti u obrani svijeta i glazbe.
Trajanje: 90 minuta
Za sve uzraste!
Ulaznica: 20,00 kuna
Centar za kulturu Čakovec, izložbeni prostor – četvrtak, 29. listopada 2020. u 19.00 sati – otvorenje izložbe
HRVOJE MARKO PERUZOVIĆ
SLIKE
Kustosica izložbe: Iva Körbler
Trajanje: 29.10. – 16.11.2020.
Arbor vitae

Slike Hrvoja Marka Peruzovića ne slijede nikakve trendove u recentnoj umjetnosti, međutim, u potpunosti su refleks našeg doba, duhovnog i kulturološkog stanja čovječanstva. Od ludila današnjeg svijeta možemo se sakriti u prirodu i među životinje, međutim, Peruzovićev biofilni element ide mnogo dalje od probuđene ekološke svijesti ili ideje da su biljke i životinje naša zemaljska braća i sestre ili naši duhovni vodiči. Smisao života umjetnik vidi i u ljubavi prema ženi (čežnja za ljubavlju), kao i u uspostavljanju duhovne vertikale prema Kristu (čežnja za spasenjem).

Danas nakon svih velikih filozofskih sistema 20. stoljeća ponovno doživljavamo svijet kao tragično proturječan, u polaritetima između ideje da je Bog na zemlji i da je čovjek nemoćan pred Prirodom. Stoga i Peruzovićeve slike u traganju za novim smislom uspostavljaju prostor gdje se gubi granica između sna i jave i nastaje tzv. magični krajolik, a na svijet se gleda kao na san, neiscrpan izvor čuda, i to je ona komponenta koja Peruzovićevo slikarstvo spaja s nadrealističkim prikazima i psihoanalitičkom simbolikom. Priroda je nedokučiva riznica hijeroglifa i tajni, i zato ju i suvremeni umjetnici često osjećaju na tragu magične filozofije prirode pa i apstraktnog hermetizma. Peruzović u tom smislu pred nas donosi vlastitu simboliku i „osobnu mitologiju“ bez recikliranja, što u recentnoj umjetnosti jest izvorno i pravo umijeće.
Iva Körbler
Hrvoje Marko Peruzović, rođen je 1971. godine u Zagrebu. Završio grafički odjel Škole za primijenjenu umjetnost i dizajn u Splitu. Diplomirao slikarstvo 1995. na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu (klasa Prof. Ðuro Seder). Studijski boravio u Parizu, Milanu, Veneciji i Beču. Član je HZSU-a i HULU-a Split. Osim slikarstva bavi se klasičnom grafikom, ilustracijom, skulpturom i fotografijom. Izlagao je na više od pedeset samostalnih izložbi kao i na brojnim skupnim izložbama u Hrvatskoj i inozemstvu. Ostvario je i brojna djela sakralne tematike: križni put u Solinu, oltarnu palu i križni put u Dubrovniku, vitraje u Karmelu svetog Ilije (BiH) te mozaik na pročelju crkve u Zagvozdu. Djela mu se nalaze u raznim privatnim i javnim zbirkama i muzejima (Galerija umjetnina, Split; Zbirka „Majka“ Humac BiH; Muzej grada Kaštela, Galerija „Vladimir Bužančić“, Zagreb; Galerija umjetnina grada Slavonskog broda; Samostan benediktinki sv. Margarite u Pagu i dr.) Sudjelovao je na brojnim likovnim susretima i kolonijama humanitarnog karaktera. Likovno je uredio i ilustrirao nekoliko knjiga, kataloga i monografija. O njegovom radu pisali su Josip Depolo, Ive Šimat Banov, Stanko Špoljarić, Tonko Maroević, Vladimir Rismondo ml., Andro Filipić, Darko Schneider, Đuro Vanđura, Iva Körbler, Tonči Šitin, Nevenka Nekić, Vinicije Lupis, Anamarija Stibilj Šajn, Nives Marvin, Toni Horvatić, Vlasta Tolić, Mirela Duvnjak, Sanda Bajzek Stanačev, Igor Brešan, Elizabeta Wagner i dr. Piše poeziju, aforizme i kratke eseje iz područja likovnosti. Dobitnik je prve nagrade „Post scriptum“ za književnost na društvenim mrežama, koja se dodjeljuje u sklopu festivala književnosti KaLibar. Objavio je zbirku pjesama „Nekoga moramo voljeti (kako na webu, tako i na zemlji)“. Živi i radi u Zagrebu kao samostalni umjetnik.

- MUZIČKI MEMORIJAL JOSIP ŠTOLCER SLAVENSKI
CENTAR ZA KULTURU ČAKOVEC
30.9. i 1.10. 2020. u 20.00 sati
Program:
30.9.2020. u 20 sati
KONCERT
ZAGREBAČKI SOLISTI
Ansambl Zagrebačkih solista osnovan je 1953. godine u okviru Radio Zagreba, pod umjetničkim vodstvom glasovitoga violončelista Antonija Janigra.
Tijekom više od šest desetljeća – pod umjetničkom palicom jednako znamenitih koncertmajstora, poput Dragutina Hrdjoka, Tonka Ninića, Anđelka Krpana i Borivoja Martinića-Jerčića – Zagrebački solisti odražavaju kvalitetu muziciranja na zavidnoj razini, a koju redovito prezentiraju i na prestižnim svjetskim koncertnim pozornicama.
Od 2012. godine Ansambl nastupa uz glasovitoga violinista Sretena Krstića kao svojega koncertmajstora, a ujedno i koncertmajstora Münchenske filharmonije.
Do sada su Zagrebački solisti održali gotovo 4000 koncerata na svim kontinentima, u najvećim svjetskim centrima i najslavnijim koncertnim dvoranama kao što su Musikverein (Beč), Concertgebouw (Amsterdam), Royal Festival Hall (London), Berlin Philharmonic Hall, Tchaikowski Hall (Moskva), Santa Cecilia (Rim), Carnegie Hall (New York), Opera House (Sydney), Victoria Hall (Ženeva), Teatro Real (Madrid), Teatro Colon (Buenos Aires), Versailles itd.
1.10.2020. u 20.00 sati – Tribina Čakovec četvrtkom
VEČER LAUREATA – MLADEN TARBUK – dobitnik nagrade za 2019. godinu
SYNCHRONOS ANSAMBL
Mia Elezović, klavir
Eric Lamb, flauta
Renaud Guy Rousseau, klarinet
Vlatka Peljhan, violina/viola
Tajana Škorić, viola
Vid Veljak, cello
Luis Camacho, udaraljke
Dirigent: Ivan Josip Skender
MLADEN TARBUK LAUREAT NAGRADE GRADA ČAKOVCA “JOSIP ŠTOLCER SLAVENSKI” ZA 2019. GODINU
Ocjenjivački sud Nagrade Grada Čakovca “Josip Štolcer Slavenski”, u sastavu Iva Lovrec Štefanović, Trpimir Matasović (predsjednik), Petra Pavić, Kršimir Seletković i Ladislav Varga, u uži je izbor za najbolje djelo hrvatskoga skladatelja praizvedeno prošle godine uvrstio četiri skladbe – io sono je t’aime Frane Đurovića, Razgovore u trgovačkom centru Maka Murtića, Quatre épigrammes de temps Mladena Tarubuka te Darkroom Davora Branimira Vinczea. Jednoglasnom odlukom članova ocjenjivačkoga suda odlučeno je da je laureat Nagrade “Josip Štolcer Slavenski” za prošlu godinu Mladen Tarbuk. Nagrađeno djelo praizveo je švedski ansambl Mimitabu 8. studenog 2019. u sklopu programa Glazbene tribine Opatija.
Obrazloženje
Quatre épigrammes de temps na nekoliko se razina nadovezuje na niz ranijih Tarbukovih skladbi. Tako se u njoj istražuju zvukovni potencijali unutar raznolikog komornog ansambla (u ovom slučaju čine ga flaute, klarineti, udaraljke, klavir, violina i violončelo), a istodobno se i tematizira određenost glazbe njezinom temeljnom, vremenskom dimenzijom. U tom smislu, ovo se djelo poglavito nadovezuje na skladbu 4 estancias iz 2012. godine, također nagrađenu Nagradom “Josip Štolcer Slavenski”. Tarbuk se, međutim, ne ponavlja. Jer, usprkos činjenici da se obje skladbe temelje, među ostalim, na serijalnim načelima, kao i na skladateljsko-tehničkim postupcima koji nose izravne odzvone djela autora prve polovine prošloga stoljeća, a posredno su zagledana i puno dalje u prošlost, do baroknih majstora, pa čak i frankoflamanskih polifoničara, Quattre épigrames istodobno su i posve samosvojno djelo. Odustajući od polistilizma i izvanglazbene programnosti, odrednica inače bitnih za velik dio njegova opusa, Tarbuk ovdje donosi “program” koji je izrazito unutarglazben. Četiri stavka tako su četiri ogleda o različitim aspektima protoka glazbenoga vremena, kojemu se u konačnici, kako ističe i sam skladatelj u popratnome tekstu, “ne može uteći”. Ti eseji ujedno su i suptilne posvete starijim majstorima, premda nipošto ne na razini citatnosti i/ili parafraziranja. U korištenju zrcalnih obrazaca u prvome stavku moguće je tako naslutiti Tarbukovu duhovnu bliskost s, primjerice, Bartókom ili čak Machautom; “zaustavljeno” vrijeme drugoga stavka, s kaleidoskopskim mijenama zvukovnih boja podsjetit će na neke Schönbergove ili Webernove opuse, pa čak i na polagani stavak Vivaldijeva Koncerta za četiri violine u h-molu (i njegovu obradu u Bachovu Koncertu za četiri klavira u a-molu); Hindemithu, a još i više – ponovno – Bachu podosta duguje završna fuga. U kontekstu hrvatske glazbene baštine, serijalni postupci u tim stavcima svakako nude i asocijacije na (proto)serijalnost nekih djela Josipa Štolcera Slavenskog – primjerice Chaosa – kao i na načela organizacije glazbene građe u djelima Rubena Radice. No, najpoetičniji, treći stavak Tarbukovih Četiriju epigrama ostavlja dojam hommagea Tarbukovu učitelju Stanku Horvatu i njegovoj trajnoj vjeri u melodiju i latentnu “pjevnost” instrumenata. Taj stavak kao da u sebi nosi i temeljni zaključak ovih četiriju promišljanja glazbenoga vremena – ako se vrijeme već ne može izokrenuti i/ili zaustaviti, ako mu se, štoviše, “ne može uteći”, onda se barem može i treba uživati u ljepoti njegova trajanja.
Trpimir Matasović
Tribina Čakovec četvrtkom
8.10.2020 u 20.00 sati
MATER
hrvatski film/drama
debitantski/2019./HR, RS, FR, BA
Režija i scenarij: Jure Pavlović
Kamera: Jana Plećaš
Montaža: Jure Pavlović, Dragan Von Petrovic
Oblikovanje zvuka: Martin Semenčić
Kostimografija: Katarina Zaninović
Scenografija: Jana Plećaš
subota 10.10. u 20.00 sati
nedjelja 11.10. u 20.00 sati
ponedjeljak 12.10. u 18.00 sati
Uloge: Daria Lorenci-Flatz, Neva Rošić, Vera Zima, Anka Vučković, Marijo Jurković, Vinko Vuković, Marija Vrdoljak, Milivoj Barbir, Hrvoje Barbir Barba, Stephan Baumecker, Lili Jelinek, Till Patz
Nakon godina provedenih u Njemačkoj, Jasna se vraća u Hrvatsku kako bi se brinula o majci, koja je na umoru. Majčino onemoćalo tijelo čak i prikovano za krevet zrači zastrašujućim autoritetom koji se nadvija nad svima u njezinoj blizini. Kako dani prolaze Jasna se zapleće u mrežu zamjeranja od kojih je očajnički pokušavala pobjeći. Hoće li se uspjeti suprotstaviti majci ili će konačno nestati pod njezinim teškim zagrljajem?
Trajanje: 95 minuta
Ulaznica: Tribina ČČ 30,00 kuna, organizirani posjet (10 i više ulaznica) 20,00 kuna,
redovni program 25,00 kuna
CENTAR ZA KULTURU ČAKOVEC
- petak 18.9.2020. u 20 sati
- HUMANITARNI PROGRAM UDRUGE „POGLED“
Kerekesh Teatar
KRTICE
Tekst: Jan Kerekeš
Režija: Ljubomir Kerekeš
Igra: Jan Kerekeš
Nagrađivana komedija Kerekesh Teatra u kojoj se na nogometnom terenu u NK Žbunju s krticama bori domar Stjepan Radički. Osim što isproba sve moguće metode koje su ikad ikome pale na pamet kako bi otjerao krtice, na teren mu dolaze pomoći i odmoći razni prijatelji i neprijatelji, među kojima su i Žarko Potočnjak, bivši ministar Linić, Siniša Popović, Massimo, Policajac z Mača i mnogi drugi. Više od 15 likova u predstavi, na maksimalno duhoviti način, tumači mladi i nagrađivani glumac Jan Kerekeš koji je za “Krtice” bio i nominiran za Nagradu hrvatskog glumišta 2015., a režiju potpisuje Ljubomir Kerekeš.
Trajanje: 60 minuta
Ulaznica: 50,00 kuna – u prodaji na blagajni Centra za kulturu Čakovec
Scenografija i dizajn plakata – Dina Rain
Kostimografija – Jan Kerekeš
Scenski slikar – Ivan Duić
Glazba – Leo Friščić, Jan Kerekeš
Majstor rasvjete – Dario Horvat
Majstor tona – Izak Meštrić
Predstava je do sad odigrana više od 200 puta
Nagrade:
- nagrada publike na 16. Festivalu pučkog teatra Omišalj-Čavle
Nagrada žirija za najbolju predstavu na Festivalu monodrame- Monok@ 2017. Krapinske Toplice
Nagrada Kate Novaljka na festivalu Novaljski trijatar 2018.