• Nominacija za nagradu Zlatni globus u kategoriji najbolje glumice!

• RASPORED PRIKAZIVANJA:

petak / 26.4. / 20.00 sati

subota / 27.4. / 20.00 sati

nedjelja / 28.4. / 20.00 sati

ponedjeljak / 29.4. / 20.00 sati

Za svoj osmi film u karijeri, scenaristica i redateljica Sofia Coppola, dobitnica prestižne nagrade Oscar u kategoriji najboljeg scenarija za remek-djelo “Izgubljeni u prijevodu” izabrala je priču o braku Priscille Beaulieu i slavnog Elvisa Presleyja – PRISCILLA. Film je snimljen prema memoraima “Elvis i ja” koje je osamdesetih godina objavila Priscilla Presley, a koja je sa samo četrnaest godina upoznala najveću rock’n’roll zvijezdu 20. stoljeća te ubrzo potom otišla s njim živjeti na njegovo imanje iz snova – Graceland. Povodom dolaska filma u kina, Sofia Coppola je izjavila: “Iznimno su me dirnuli Priscillini memoari, njezino iskustvo mlade žene na Gracelandu, a filmom sam pokušala dočarati njezin osjećaj ulaska u Elvisov svijet te kako je, u konačnici, uspjela pronaći svoj vlastiti život unutar toga. Oduvijek sam bila zainteresirana za ideje o identitetu i transformaciji. Ovo je film koji istražuje kako Priscilla postaje ono što jest i što za nju znači biti žena, kao i što to znači za generacije koje su došle poslije nje. Priscillina priča istovremeno je jedinstvena, ali i jedna od onih s kojima se mnogi mogu poistovijetiti”. Do svoje dvadeset i prve godine života Priscilla je postala jednom od najslavnijih žena u svijetu, svojevrsnom kraljicom američkog rock’n’rolla, no ono što je uistinu zanimljivo jest činjenica što ju javnost kao dugogodišnju ljubav i Elvisovu jedinu suprugu gotovo uopće nije poznavala. Filmom PRISCILLA scenaristica i redateljica Sofia Coppola odlučila je ispričati pomalo mračnu bajku o odnosu Priscille i Elvisa Presleyja čiji se brak – kao zapravo i sve ostalo – nalazio duboko u sjeni pjevačeve enormne svjetske popularnosti.

Trajanje: 1 sat i 53 minute

Informacije o filmu: MCF MegaComFilm

Ulaznica: 4,00 €